Scudo Sports

Uzun Yolda Vites Kombinasyonunuz Nedir?

Benim gibi teknik konulardan anlamayan arkadaşlar için bayır yukarı 1. dişli 1. 2. 3. vites düz yolda 2. dişli 4. 5. 6. vites yokuş aşağı 3. dişli 7. 8. 9. vitesleri kullanıyorum.Gün gelirde teknik konuları öğrenirsem ayrıntılı yazarım.
 
Scudo
Benim bir kombinasyonum yok zaten %3'ün üstü tırmanış yoksa ayna hep büyüktedir (52). Ben kadansıma bakarım. Normalde 80, performans yaparken 90-95 kadansı korurum. Genelde grubu çeken ben olurum, rüzgar ve eğime göre dizlerime fazla yük bindirmeden çevirebileceğim dişli oranındadır. Atağa kalkacağım zaman zaten di2 olduğundan çok seri vites ayarlayabiliyorum. Rublem 25-12 bu arada. Bence uzun yolda performansta en önemlisi kadans.
 
ben bu konuda kadans tercıh edıyorum. ortalama 90 100 kadansı hangı dıslı oranlarında yakalayabılıyorsam orda kullanmayı tercıh edıyorum. zaman gelıyor bacaklarda guc azalıyor kadansı dusurmek yerıne dıslı oranlarını dusuruyorum yıne 90 100 kadans arası cevırıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ali önder
Kadansa göre belirliyorum. Belli bir kadansı tutturup yolun durumuna göre çeşitli oranları kullanıyorum. Bununla birlikte 50-34 aynakol ve 11-32 10'lu rublede zinciri çapraza düşürmemek adına ön arka kombinasyonu olarak 1===1,2,3,4,5,6 ve 2===5,6,7,8,9,10 tercih ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemal akgül
Geri