Uzun Yolda Vites Kombinasyonunuz Nedir?

Tolga Özdemir

Gereksiz Üye
Kayıt
18 Mayıs 2019
Mesaj
714
Tepki
2.090
Yaş
44
Şehir
istanbul
İsim
Tolga Özdemir
Başlangıç
1991—92
Bisiklet
Sedona
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Benim gibi teknik konulardan anlamayan arkadaşlar için bayır yukarı 1. dişli 1. 2. 3. vites düz yolda 2. dişli 4. 5. 6. vites yokuş aşağı 3. dişli 7. 8. 9. vitesleri kullanıyorum.Gün gelirde teknik konuları öğrenirsem ayrıntılı yazarım.
 
Scudo

PuncherZ

Puncher
Kayıt
20 Şubat 2017
Mesaj
1.186
Tepki
5.385
Yaş
37
Şehir
Eskişehir
İsim
Ziya D. Bilgitoğlu
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Cipollini
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Benim bir kombinasyonum yok zaten %3'ün üstü tırmanış yoksa ayna hep büyüktedir (52). Ben kadansıma bakarım. Normalde 80, performans yaparken 90-95 kadansı korurum. Genelde grubu çeken ben olurum, rüzgar ve eğime göre dizlerime fazla yük bindirmeden çevirebileceğim dişli oranındadır. Atağa kalkacağım zaman zaten di2 olduğundan çok seri vites ayarlayabiliyorum. Rublem 25-12 bu arada. Bence uzun yolda performansta en önemlisi kadans.
 

Erdem C.

Daimi Üye
Kayıt
22 Haziran 2015
Mesaj
247
Tepki
157
Yaş
40
Şehir
istanbul
Bisiklet
Diğer
ben bu konuda kadans tercıh edıyorum. ortalama 90 100 kadansı hangı dıslı oranlarında yakalayabılıyorsam orda kullanmayı tercıh edıyorum. zaman gelıyor bacaklarda guc azalıyor kadansı dusurmek yerıne dıslı oranlarını dusuruyorum yıne 90 100 kadans arası cevırıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ali önder

Molzen

Üye
Kayıt
20 Haziran 2019
Mesaj
12
Tepki
12
Şehir
Ankara-Kayseri
İsim
Yusuf
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Cube
Kadansa göre belirliyorum. Belli bir kadansı tutturup yolun durumuna göre çeşitli oranları kullanıyorum. Bununla birlikte 50-34 aynakol ve 11-32 10'lu rublede zinciri çapraza düşürmemek adına ön arka kombinasyonu olarak 1===1,2,3,4,5,6 ve 2===5,6,7,8,9,10 tercih ediyorum.