Selamun Aleyküm arkadașlar, aslında trek markası yollarımın kesișeceği en son bisiklet markalarından birisiydi. Gerek mağazalarındaki davranıș politikaları gerekse fiyat politikaları ile benim içimde bir önyargı vardı her zaman, neyse yollarımızın kesișmesinin tek sebebi ise o güzelim kadrodur. 🙃
Uzun süredir sıfır bisiklet bakıyordum ama bulamadım maalesef, ilk bașta btwin rockrider st 520 alıp havalı mașa güncellemesi yapayım dedim ama olmadı. Sonrasında giant atx 3 niyetlendim o da olmadı, sonrasında 'ulen btwin triban rc 500 mü alsak?' derken bu arkadașın indirime girdiğini görünce fikrim değiști. Öncelikle bisiklet hakkında bilgi sahibi olabilmeniz için ilk bașta teknik bilgilerden bașlayalım, hatta durun link bırakayım siz de sıkılmayın ben de. 😅 Kendi çektiğim resmini koyayım ilk bașta, gayet kaliteli duruyor.

(link)
Daha dün aldığım için 30-35 kilometre ancak kullanabildim, bence bu ilk bakıș için yeterli bir kilometre gibi.
Bisikletin sevdiğim yönlerine gelecek olursak:
- Harika bir kadrosu var.
- Kablolar kadronun içerisinden geçiyor.
- 3x7 olmasına rağmen arka göbeğe kaset dișlisi koymușlar, normalde 3x7 vites sistemlerinde vidalı tip dișli görmeye alıșkınız. Bu da bisiklete donanım yükseltmesi yapmak istediğinizde göbekle uğrașmamanızı sağlıyor.
- Ön ve arka göbekler rulmanlı bir șekilde geliyor bildiğim kadarıyla ve oldukça akıcı olduklarını düșünüyorum.
- Gidon boğazı bazı ekipmanları takmak için kendinden destek sağlıyor.
- Ayaklık takmak için arka göbeğin orada bağlantılar var.
- Kadro cidden pedala basınca enerjinizi boșa gitmediğini hissettiriyor.
- Bisiklet bir dağ bisikleti için oldukça akıcı, tabi lastikleri ciddi manada iyi șișirmeniz gerekiyor bunun için.
- İki tane suluk kafesi desteği ve bagaj bağlantı noktalarının olması ișimi kolaylaștırıyor.
- Bisikletin tepkileri çok sert, istediğiniz taktirde ani yön değișimlerini mükemmel yapabiliyor.
- Bisiklet gayet güzel tırmanıș yapabiliyor, eski 26" bisikletime göre daha az yordu gibi geldi bana tırmanıș yaparken.
- Bisiklet hızını gayet iyi koruyabiliyor düz yolda, 26" bisikletimde bu iș o kadar kolay değildi gerçekten.
Bisikletimin sevmediğim yönleri:
- Seleden bașlamazsam diğerlerine ayıp olur, sele değil tahta parçası desem yeridir. Öğlene doğru bir buçuk saat sürdükten sonra demin de biraz gezeyim dedim ama o da ne? Seleye oturamıyorum, yemin ediyorum 40 dakikaya yakın ayakta bisiklet sürdüm. Hangi eleman bu seleyi herhangi bir bisiklete koyar acaba? Kulaklarını bayağı bir çınlattım bugün ama. 😜
- Mașa kilitlenemiyor ki ayakta sürerken ciddi anlamda gücünüzü emdiğini hissedebiliyordunuz mașanın ve yerden gelen darbeleri sönümleme konusunda da bir hayli bașarısız bir mașa.
- Kadro oldukça konforsuz geldi bana, muhtelen daha önce kullandığım bisikletimin kadrosu bir hayli esnek olduğu için bana böyle geliyordur ama o bisiklet ciddi anlamda bundan daha konforluydu.
- Avuç içi destekli elcikler gerçek anlamda ellerimi uyușturuyor, daha önce ellerimde bu kadar uyușma yaptıran bir elcikle karșılașmamıștım.
Bisikletin ilginçlikleri:
- Alın borusu çok kısa bir kadroya sahip, cidden çok sert tepkileri var bisikletin 29" tekerleklere sahip olmasına rağmen.
- Sitelerinde yazan sele benim bisikletimde yok nedense, halbuki benim bisikletin üzerindeki sele deiğer seleye göre oldukça kaliteli duruyor ama ișin aslı öyle değil.
- Üzerindeki hidrolik frenler ilk aldığımda 'oğlum benim eski v frenler bundan daha hassastı' dedim ama 30-35 kilometre sonra frenler kendine geldi. Dokununca hemen yavașlatmaya bașladı bile șimdiden, bu balataların alıșma olayı gerçekmiș galiba. İlk bașta frenleri hiç sevmesemde sonra hidrolik fren cidden iyiymiș dedirtti bana.
Bu benim bisikletim hakkındaki ilk görüșlerimdi arkadașlar, zamanla daha iyi bilgiler ekleyeceğim buraya. 🙃 Maksadım bu bisikleti almak isteyenler için bir ön bilgi olușturmak, sağlıcakla kalın.
Uzun süredir sıfır bisiklet bakıyordum ama bulamadım maalesef, ilk bașta btwin rockrider st 520 alıp havalı mașa güncellemesi yapayım dedim ama olmadı. Sonrasında giant atx 3 niyetlendim o da olmadı, sonrasında 'ulen btwin triban rc 500 mü alsak?' derken bu arkadașın indirime girdiğini görünce fikrim değiști. Öncelikle bisiklet hakkında bilgi sahibi olabilmeniz için ilk bașta teknik bilgilerden bașlayalım, hatta durun link bırakayım siz de sıkılmayın ben de. 😅 Kendi çektiğim resmini koyayım ilk bașta, gayet kaliteli duruyor.

(link)
Daha dün aldığım için 30-35 kilometre ancak kullanabildim, bence bu ilk bakıș için yeterli bir kilometre gibi.
Bisikletin sevdiğim yönlerine gelecek olursak:
- Harika bir kadrosu var.
- Kablolar kadronun içerisinden geçiyor.
- 3x7 olmasına rağmen arka göbeğe kaset dișlisi koymușlar, normalde 3x7 vites sistemlerinde vidalı tip dișli görmeye alıșkınız. Bu da bisiklete donanım yükseltmesi yapmak istediğinizde göbekle uğrașmamanızı sağlıyor.
- Ön ve arka göbekler rulmanlı bir șekilde geliyor bildiğim kadarıyla ve oldukça akıcı olduklarını düșünüyorum.
- Gidon boğazı bazı ekipmanları takmak için kendinden destek sağlıyor.
- Ayaklık takmak için arka göbeğin orada bağlantılar var.
- Kadro cidden pedala basınca enerjinizi boșa gitmediğini hissettiriyor.
- Bisiklet bir dağ bisikleti için oldukça akıcı, tabi lastikleri ciddi manada iyi șișirmeniz gerekiyor bunun için.
- İki tane suluk kafesi desteği ve bagaj bağlantı noktalarının olması ișimi kolaylaștırıyor.
- Bisikletin tepkileri çok sert, istediğiniz taktirde ani yön değișimlerini mükemmel yapabiliyor.
- Bisiklet gayet güzel tırmanıș yapabiliyor, eski 26" bisikletime göre daha az yordu gibi geldi bana tırmanıș yaparken.
- Bisiklet hızını gayet iyi koruyabiliyor düz yolda, 26" bisikletimde bu iș o kadar kolay değildi gerçekten.
Bisikletimin sevmediğim yönleri:
- Seleden bașlamazsam diğerlerine ayıp olur, sele değil tahta parçası desem yeridir. Öğlene doğru bir buçuk saat sürdükten sonra demin de biraz gezeyim dedim ama o da ne? Seleye oturamıyorum, yemin ediyorum 40 dakikaya yakın ayakta bisiklet sürdüm. Hangi eleman bu seleyi herhangi bir bisiklete koyar acaba? Kulaklarını bayağı bir çınlattım bugün ama. 😜
- Mașa kilitlenemiyor ki ayakta sürerken ciddi anlamda gücünüzü emdiğini hissedebiliyordunuz mașanın ve yerden gelen darbeleri sönümleme konusunda da bir hayli bașarısız bir mașa.
- Kadro oldukça konforsuz geldi bana, muhtelen daha önce kullandığım bisikletimin kadrosu bir hayli esnek olduğu için bana böyle geliyordur ama o bisiklet ciddi anlamda bundan daha konforluydu.
- Avuç içi destekli elcikler gerçek anlamda ellerimi uyușturuyor, daha önce ellerimde bu kadar uyușma yaptıran bir elcikle karșılașmamıștım.
Bisikletin ilginçlikleri:
- Alın borusu çok kısa bir kadroya sahip, cidden çok sert tepkileri var bisikletin 29" tekerleklere sahip olmasına rağmen.
- Sitelerinde yazan sele benim bisikletimde yok nedense, halbuki benim bisikletin üzerindeki sele deiğer seleye göre oldukça kaliteli duruyor ama ișin aslı öyle değil.
- Üzerindeki hidrolik frenler ilk aldığımda 'oğlum benim eski v frenler bundan daha hassastı' dedim ama 30-35 kilometre sonra frenler kendine geldi. Dokununca hemen yavașlatmaya bașladı bile șimdiden, bu balataların alıșma olayı gerçekmiș galiba. İlk bașta frenleri hiç sevmesemde sonra hidrolik fren cidden iyiymiș dedirtti bana.
Bu benim bisikletim hakkındaki ilk görüșlerimdi arkadașlar, zamanla daha iyi bilgiler ekleyeceğim buraya. 🙃 Maksadım bu bisikleti almak isteyenler için bir ön bilgi olușturmak, sağlıcakla kalın.
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:














