Scudo Sports

Transcontinental No:7 2019

Scudo
@Ilter Elmas

Ilk yarışı olmasına rağmen zorlanmadan bitirdiğinin altı çizilmiş.

Bu açıklamadan şunu anlıyorum: Bu tip yarışlar tamamen doğru hazırlanma ile kazanılıyor.
Hem teoride kağıt üzerinde rota ve mesafe belirleyip, yani bir hedef koyup ne olursa olsun o hedefi takip etmek; hem de bu hedefleri tutturabilmeyi sağlayacak sürelerden fazlasını sele üzerinde yarıştan önce geçirmek.

10 gün boyunca her şeyin yolunda gitmesi muazzam. Bunu 'şans' ile açıklamak mümkün değil. Şans oranı bu uzunlukta bir etkinlik için %1 ya vardır ya yoktur.

Müthiş bir performans (hız), irade (günlük ortalama) ve hazırlık (aksilik yaşamama).
 
@Ahmetgitar , 3. kontrol noktasından sonra güneye İtalya'ya yönelmişti.
Gündüz dağların arasından , gece Como gölünün kıyısından geçerken pek dinlenemedi.
Kısa kısa molalarla ilerliyor, hem kendi, hem cihazların şarjları zayıf.
Aslında zamanı var ama işini son güne bırakmak istemiyor herhalde...
Milanonun kuzeyinden Torinoya geldi, Po ovasını bitirmek üzere.
Torino çıkışından CP3 parkurunua giden yollar biraz karışık, iki kişinin kafasını karıştırıp yolu uzatmasına neden oldu -ki Mikko Makipaa hala tırmalıyor.
Ahmet inşallah burayı sorunsuz geçer, 3-4 kişi yakın gidiyorlar birbirlerini düzeltirler artık.

Ben Davis de 19:15 itibarıyla Flamme Rouge gördü.
Artık bir ikincimiz de var ama en azından Erkeklerde birinci :D (Allahım ne günlere kaldık)
Süre 10 gün 13 saat 17 dakika diye sallıyorum. netleşir nası olsa...


Geçen düşüp Femur kemiğini kıran , polonyadan Bisikletli Kurye , Pawel Pulovski kendini toparlamış, evine nakledilmeyi bekliyor.

Fiona daha öne geçtiğinde bile yarışın popularitesi level atladı ve yeni bir odun türü türedi.
67648404_2310723675641416_4928552199966949376_o.jpg

Yarışın resmi (link) sayfasının tepesine uyarı , rica yazısı eklediler ( oraya kim bakıp okuyorsa )
Sadece Fiona'ya değil, diğer bayan erkek yarışçılarada ... Bisikletine atlayan, yakalayabildiği sürücüyle elinde kamera yada telefon , selfie dir, sohbet etmeye çalışan, ısrarla yemeğe davet eden vs. vs.
Buna taciz mi denir , rahatsız etmek mi , böyle fiona gibi her kameraya tebessüm dağıtınca cesaretleri de arttı, sayıları da. Bu ileride ciddi bir soruna dönüşebilir.




144 Mikko Mäkipää 'nın son CP4 pzrkuruna geliş rotası trajikomik bir hayatta kalma filmi olur.
Ahmeti'de ön tarafı da bıraktım bunu seyrediyorum.

Acayip bir zor duruma soktu kendini.
Yanlış yollara girdi durdu, geri dönmektense maceraya atıldı.
Önce asfalttan gravele sonra patikaya dönüştü, şimdi patika da bitti , yüklü bisikletle, yol ayakkabısıyla ...
GR57 trekking rotasında, 2400m. irtifada , şu coğrafyada bisikleti itekliyormu , taşıyormu , karanlığa kalırsa işi yaş.

67627835_10213370495607792_392820835628351488_n.jpg
 
Son düzenleme:
@tanerhosgor

Şimdi 144 Mikko Mäkipää efendi diyelim ki bu GR57 trekking rotasından bir şekilde geçti ve CP4'e ulaştı. Bu durumda CP4'e yaklaşık 9 km.sonra girmiş oluyor, bu durum ceza gerektiriyor mu? Yoksa zaten yaşadığı zorluğa istinaden tolerans mı gösteriliyor?

Adsız.png
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
128 numara da yapmıştı benzer şeyi . Bu zorunlu parkura ortadan girdi.
Etap başına gidip , baştan başladıktan sonra sorun yok.

Seyrederken uyuya kalmışım.
Ya Bardonecchia dan Frejus tüneline girmek istedi ama bisikletle almadıkları için buraya dönmek zorunda kaldı. ya da tünel olduğunu farketmedi, kestirme bir yol zannetti
Aslında yine mesafe olarak yolu kısalttı ama 8 saatte paşa paşa alacağı yolu 11 saate çıkardı, üstüne son 3 saat dağda bisiklet taşıdı.
 
Son düzenleme:
Jürgen knupe den alıntıdır , son gün verilerini de ekleyerek Fiona Kolbingre nin istatistiklerini güncellemiş.

Final günü aynı zamanda mesafe olarak da sürüş süresi olarak da en uzun günü oldu .(531km733,25m) (23:42h)
Molalar sadece 3 saat 27 dk Ortalama hız 22.4km/saat.

Toplamlarda , 4125km mesafe , 40.000m tırmanma. Süre 10gün 2saat 47dk Sele üzerindeki süre 173 saat 31 dk (7gün 5saat 31dk). Ortalama hız 23.8km/saat.

Na bu da tablosu
fc.jpg
 
indir.jpg

Bu yarış fiona hanım kızımızın birinciliği ile bitmiştir. Bizimkilerin bilmem hangi frenk ülkesinin hangi dağ arasında nal toplayıp sörvayvır yaptığı beni hiç ırgalamıyor bu dakkadan sonra. Fiona, kadının fendi erkeği yendi mottosunun canlı örneği oldu. Velespit sporu içün uzun zamandır beklenen başarı hikayesi nihayet geldi. Obree nin ardından filmini çekmekte muvi sektörünün borcu oldu.
 
Bizimkilerin bilmem frenk ülkelerinin hangi dağ arasında nal toplayıp sörvayvır yaptığı beni hiç ırgalamıyor bu dakkadan sonra. Bu sözler çok çok ağır olmuş bence. Kim birinci olursa olsun bu daha çok mental bir yarış birilerinin yarışı bitirdiğini bilerek yarışa devam etmek bile çok büyük bir başarı hikayesi.
 
@trainspotting35
Bizimkilerin bilmem hangi frenk ülkesinin hangi dağ arasında nal toplayıp sörvayvır yaptığı beni hiç ırgalamıyor bu dakkadan sonra

Şeklinde düzelttim dostum transpotttining
 
Son düzenleme:
@mehmetsunu

Ben şahsen bizimkilerden birinin birinci olmasını elbette isterdim ama ne yalan söyleyeyim bir kadının birinci olmasına bizimkilerden birinin birinci olmasından daha çok sevindim.
 
@tanerhosgor

Ahmet gitar TCR ye katıldımı. Bunu bilmiyordum. Bak bu haberden sonra kesinlikle fiona cıyım. Sonuna kadar fionacıyım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetyavuz
Geri