Scudo Sports

Trainer tavsiyeleri

selamlar linkteki ürün mantığında herhangi bir ürün kullanan var mı? sürüş seviyem iyi düzeyde ama kışın bisiklet sürme konusunda aksama yaşamamak için en az maliyetli olduğunu düşündüğüm bu ürünü kullanmayı düşünüyorum ama üreteceğini güç hakkında pek faydalı bilgi bulamadım sizin düşünceleriniz nedir?
(link)
 
Scudo
Elite Direto XR-T Akıllı Trainer Anakart Arızası Deneyimim

Elite Direto XR-T model akıllı trainer sahibiyim. Geçtiğimiz günlerde cihazda anakart arızası meydana geldi. Bu anakart, trainer’ın ANT bağlantısını sağlayan; Bluetooth, güç ve kadans verilerini yöneten avuç içi büyüklüğünde bir elektronik devre kartı.

Trainer’ı geçen yıl ikinci el olarak satın almıştım. İlk sahibi cihazı Almanya’dan almış fakat faturasını bulamamıştı. Zaten süre olarak da garanti kapsamı dışında bulunuyordu.

Elite markasının Türkiye distribütörü, Kocaeli/Dilovası’nda faaliyet gösteren Kron Bisiklet firması. Kendilerini arayarak durumu anlattım. Güç adaptöründe veya yazılımsal bir problem olmadığını, mevcut belirtilerin anakarta işaret ettiğini söyledim. Bana, bu durumu yazılı olarak kendilerine mail atmamı istediler. Maili İtalya’daki Elite firmasına ileteceklerini belirttiler.

Burada anlam veremediğim nokta şu: Tanınmış bir markanın distribütörü olarak Türkiye’nin dört bir yanına ürün dağıtıyorsunuz ama anakart arızası yaşayan bir müşteriye “cihazı gönderin, inceleyelim” dahi diyemiyorsunuz. Doğal olarak bende şu şüphe oluştu: Belki de bu firmada sattıkları ürünlerin yedek parça stoğu bile yok. Örneğin, benim mailimi Elite’e iletecekler, oradaki yetkili “evet sorun anakartta” diyecek ve ben belki de bir ay boyunca anakartın İtalya’dan gelmesini bekleyeceğim. Ardından da 20 kg ağırlığındaki trainerı Kocaeli’ne göndermek zorunda kalacağım.

Ben ise başka bir çözüm yolu buldum. Elite’in sitesinde Direto XR-T model trainer için anakart değişim videosunu izledim. Ayrıca sitede anakart satışı da yapılıyor (90 €). Yine de emin olmak için Elite müşteri hizmetlerine başvurdum. Aynı gün bana dönüş yaptılar. Sorunun güç kaynağından kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmemi, ayrıca trainer’ın sorunlu kısmını gösteren bir video göndermemi istediler. Bu görselleri paylaştıktan sonra sorunun gerçekten anakarttan kaynaklandığını teyit ettiler. İsim, soyisim, adres, telefon ve cihazın faturasını talep ettiler; bana ücretsiz bir şekilde yeni anakart ve montajı anlatan bir görsel göndereceklerini söylediler.

Ben de kendilerine cihazın faturasının elimde olmadığını, ancak seri numarası ve tüm bilgilerin fotoğrafını ilettiğimi belirttim. Hafta sonu araya girdiği için henüz dönüş yapmadılar ama pazartesi günü olumlu bir haber bekliyorum. Buradaki asıl dikkat çekici nokta, cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı. Yani 20 kg ağırlığındaki bir kondisyon aletini bir servise yollamak yerine, 20 gramlık bir anakartı kargo ile gönderiyorlar ve basit bir şekilde kullanıcı kendisi monte edebiliyor.

IMG_1240.jpeg
Elite’in sunduğu bu çözüm gayet mantıklı ve müşteri odaklı. Ancak distribütör için aynı şeyi söylemek zor. Hepimiz bu cihazlara ciddi paralar ödüyoruz, ama benim yaşadığım örnekte olduğu gibi, bir arıza çıktığında çözüm bulmak çok zor olabiliyor.
 
Elite Direto XR-T Akıllı Trainer Anakart Arızası Deneyimim

Elite Direto XR-T model akıllı trainer sahibiyim. Geçtiğimiz günlerde cihazda anakart arızası meydana geldi. Bu anakart, trainer’ın ANT bağlantısını sağlayan; Bluetooth, güç ve kadans verilerini yöneten avuç içi büyüklüğünde bir elektronik devre kartı.

Trainer’ı geçen yıl ikinci el olarak satın almıştım. İlk sahibi cihazı Almanya’dan almış fakat faturasını bulamamıştı. Zaten süre olarak da garanti kapsamı dışında bulunuyordu.

Elite markasının Türkiye distribütörü, Kocaeli/Dilovası’nda faaliyet gösteren Kron Bisiklet firması. Kendilerini arayarak durumu anlattım. Güç adaptöründe veya yazılımsal bir problem olmadığını, mevcut belirtilerin anakarta işaret ettiğini söyledim. Bana, bu durumu yazılı olarak kendilerine mail atmamı istediler. Maili İtalya’daki Elite firmasına ileteceklerini belirttiler.

Burada anlam veremediğim nokta şu: Tanınmış bir markanın distribütörü olarak Türkiye’nin dört bir yanına ürün dağıtıyorsunuz ama anakart arızası yaşayan bir müşteriye “cihazı gönderin, inceleyelim” dahi diyemiyorsunuz. Doğal olarak bende şu şüphe oluştu: Belki de bu firmada sattıkları ürünlerin yedek parça stoğu bile yok. Örneğin, benim mailimi Elite’e iletecekler, oradaki yetkili “evet sorun anakartta” diyecek ve ben belki de bir ay boyunca anakartın İtalya’dan gelmesini bekleyeceğim. Ardından da 20 kg ağırlığındaki trainerı Kocaeli’ne göndermek zorunda kalacağım.

Ben ise başka bir çözüm yolu buldum. Elite’in sitesinde Direto XR-T model trainer için anakart değişim videosunu izledim. Ayrıca sitede anakart satışı da yapılıyor (90 €). Yine de emin olmak için Elite müşteri hizmetlerine başvurdum. Aynı gün bana dönüş yaptılar. Sorunun güç kaynağından kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmemi, ayrıca trainer’ın sorunlu kısmını gösteren bir video göndermemi istediler. Bu görselleri paylaştıktan sonra sorunun gerçekten anakarttan kaynaklandığını teyit ettiler. İsim, soyisim, adres, telefon ve cihazın faturasını talep ettiler; bana ücretsiz bir şekilde yeni anakart ve montajı anlatan bir görsel göndereceklerini söylediler.

Ben de kendilerine cihazın faturasının elimde olmadığını, ancak seri numarası ve tüm bilgilerin fotoğrafını ilettiğimi belirttim. Hafta sonu araya girdiği için henüz dönüş yapmadılar ama pazartesi günü olumlu bir haber bekliyorum. Buradaki asıl dikkat çekici nokta, cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı. Yani 20 kg ağırlığındaki bir kondisyon aletini bir servise yollamak yerine, 20 gramlık bir anakartı kargo ile gönderiyorlar ve basit bir şekilde kullanıcı kendisi monte edebiliyor.

330409 dosyayı görüntüle
Elite’in sunduğu bu çözüm gayet mantıklı ve müşteri odaklı. Ancak distribütör için aynı şeyi söylemek zor. Hepimiz bu cihazlara ciddi paralar ödüyoruz, ama benim yaşadığım örnekte olduğu gibi, bir arıza çıktığında çözüm bulmak çok zor olabiliyor.
Çok bilgilendirici bir yazı olmuş, benzer durumu Thule ile yaşamıştım. Firma ile kendim yazışıp parçayı tedarik etmiştim. O zamandan bu zamana çok şey değişti, Türkiye 'ye postalandığında muhtemelen o devre kartı gümrükte takılacak. Adres olarak, Avrupa'da bir yakınınızı verseniz daha iyi olurdu.
 
Çok bilgilendirici bir yazı olmuş, benzer durumu Thule ile yaşamıştım. Firma ile kendim yazışıp parçayı tedarik etmiştim. O zamandan bu zamana çok şey değişti, Türkiye 'ye postalandığında muhtemelen o devre kartı gümrükte takılacak. Adres olarak, Avrupa'da bir yakınınızı verseniz daha iyi olurdu.
Belirttiğiniz husus aklıma gelmişti zaten Romanya’daki bir arkadaşıma gönderteceğim oradan da gemiyle aldıracağım
 
  • Beğen
Tepkiler: gurkan
cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı
umarım gümrükte sorun çıkarmazlar
Istanbul Thule çok ilgili aslında, benim kendi kırdığım parçayı ellerindeki yedek parçalarla değişip onarmışlardı ücretsiz. Ben de parçaladığım tavan barının sağlam parçalarını onlara bıraktım, başkasına lazım olur diye, benim onarımdaki parçayı da başkasından almışlar aynı şekilde.
 
umarım gümrükte sorun çıkarmazlar

Istanbul Thule çok ilgili aslında, benim kendi kırdığım parçayı ellerindeki yedek parçalarla değişip onarmışlardı ücretsiz. Ben de parçaladığım tavan barının sağlam parçalarını onlara bıraktım, başkasına lazım olur diye, benim onarımdaki parçayı da başkasından almışlar aynı şekilde.
Biliyorum, 2012de tanıştık, eski Otosan'lıydı kurucusu da. Ama parçayı tedarik edemediler malesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Merhabalar. Buradan bir arkadaşın tavsiyesi üzerine btwin inride 100/500 modeline karar kılıyor gibiyim ama sizlerede danışmak istedim.
akıllı bir ürün aramıyorum ve uzun süre çevireceğim için roller zor olacağını düşünerek bahsettiğim gibi bir ürüne yöneldim. 2. el olarak inride500 ürününü 3000₺ gibi bir fiyata buldum ve fena gelmedi. kondisyonum iyi düzeyde. bunlara istinaden bir öneri veya yorum varsa dinlerim.
 
Elite Direto XR-T Akıllı Trainer Anakart Arızası Deneyimim

Elite Direto XR-T model akıllı trainer sahibiyim. Geçtiğimiz günlerde cihazda anakart arızası meydana geldi. Bu anakart, trainer’ın ANT bağlantısını sağlayan; Bluetooth, güç ve kadans verilerini yöneten avuç içi büyüklüğünde bir elektronik devre kartı.

Trainer’ı geçen yıl ikinci el olarak satın almıştım. İlk sahibi cihazı Almanya’dan almış fakat faturasını bulamamıştı. Zaten süre olarak da garanti kapsamı dışında bulunuyordu.

Elite markasının Türkiye distribütörü, Kocaeli/Dilovası’nda faaliyet gösteren Kron Bisiklet firması. Kendilerini arayarak durumu anlattım. Güç adaptöründe veya yazılımsal bir problem olmadığını, mevcut belirtilerin anakarta işaret ettiğini söyledim. Bana, bu durumu yazılı olarak kendilerine mail atmamı istediler. Maili İtalya’daki Elite firmasına ileteceklerini belirttiler.

Burada anlam veremediğim nokta şu: Tanınmış bir markanın distribütörü olarak Türkiye’nin dört bir yanına ürün dağıtıyorsunuz ama anakart arızası yaşayan bir müşteriye “cihazı gönderin, inceleyelim” dahi diyemiyorsunuz. Doğal olarak bende şu şüphe oluştu: Belki de bu firmada sattıkları ürünlerin yedek parça stoğu bile yok. Örneğin, benim mailimi Elite’e iletecekler, oradaki yetkili “evet sorun anakartta” diyecek ve ben belki de bir ay boyunca anakartın İtalya’dan gelmesini bekleyeceğim. Ardından da 20 kg ağırlığındaki trainerı Kocaeli’ne göndermek zorunda kalacağım.

Ben ise başka bir çözüm yolu buldum. Elite’in sitesinde Direto XR-T model trainer için anakart değişim videosunu izledim. Ayrıca sitede anakart satışı da yapılıyor (90 €). Yine de emin olmak için Elite müşteri hizmetlerine başvurdum. Aynı gün bana dönüş yaptılar. Sorunun güç kaynağından kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmemi, ayrıca trainer’ın sorunlu kısmını gösteren bir video göndermemi istediler. Bu görselleri paylaştıktan sonra sorunun gerçekten anakarttan kaynaklandığını teyit ettiler. İsim, soyisim, adres, telefon ve cihazın faturasını talep ettiler; bana ücretsiz bir şekilde yeni anakart ve montajı anlatan bir görsel göndereceklerini söylediler.

Ben de kendilerine cihazın faturasının elimde olmadığını, ancak seri numarası ve tüm bilgilerin fotoğrafını ilettiğimi belirttim. Hafta sonu araya girdiği için henüz dönüş yapmadılar ama pazartesi günü olumlu bir haber bekliyorum. Buradaki asıl dikkat çekici nokta, cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı. Yani 20 kg ağırlığındaki bir kondisyon aletini bir servise yollamak yerine, 20 gramlık bir anakartı kargo ile gönderiyorlar ve basit bir şekilde kullanıcı kendisi monte edebiliyor.

330409 dosyayı görüntüle
Elite’in sunduğu bu çözüm gayet mantıklı ve müşteri odaklı. Ancak distribütör için aynı şeyi söylemek zor. Hepimiz bu cihazlara ciddi paralar ödüyoruz, ama benim yaşadığım örnekte olduğu gibi, bir arıza çıktığında çözüm bulmak çok zor olabiliyor.
Uluslararası kurumsal firmalar bu sekılde musterı memnunıyetıne onem verıyorlar genelde. aynı durum bendede oldu. Kask marka kaskımın sıkma makarasında bır parca kayboldu. Bu kullanıma engel degıldı. Aldıgım türk firma yerine direk kask ile iletisime geçtim. Fatura ve kaskın seri nosunun etiketinin resmını istediler sadece. Adamlar direk kaskın mekanızmasını komple yolladılar. İşin komik kısmı gumrukte ürün tutarsız olmasına ragmen benden satın alma faturasını istediler bir dünya uğraştırdılar beni. İşte bu aptal devlet politikaları yüzünden pazar musterıyı umursamayan tek odagı para olmus distrbitorlere kaldı ve yurdısına satıs yapan yerli ufak butik firma sayısı nerdeyse 0.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç DİREK
Merhabalar. Buradan bir arkadaşın tavsiyesi üzerine btwin inride 100/500 modeline karar kılıyor gibiyim ama sizlerede danışmak istedim.
akıllı bir ürün aramıyorum ve uzun süre çevireceğim için roller zor olacağını düşünerek bahsettiğim gibi bir ürüne yöneldim. 2. el olarak inride500 ürününü 3000₺ gibi bir fiyata buldum ve fena gelmedi. kondisyonum iyi düzeyde. bunlara istinaden bir öneri veya yorum varsa dinlerim.

Eğer çok fazla aktif yük antremanı yapmayacaksanız smart uygulamalar için arka göbeğe bir hız sensörü takın ve uygulamaya sensör bt ile bağlanıp orada vakit geçirebilirsiniz.
 
Geçen sene de benim elite direto xrt garanti kapsamında değişti. Göbekten bilya dağılmış gibi ses çıkartıyordu. Direk elite müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Sorunu gösteren video gösterdim. Bana yapmam gereken bir kaç uygulama gösterdiler. Aşamaları yapmama rağmen düzelmedi. Garanti kapsamında olduğundan ötürü değişim yapabileceğimi söylediler.Attiklari maili krona gösterdikten sonra kron sorunsuz şekilde değiştirdi. Diğer markaları deneyimlemedim ama elite bu konuda müşteriye hızlı ve değer veren bir firma olduğunu düşünüyorum deneyimim den ötürü.
 
Garanti kapsamında olduğundan ötürü değişim yapabileceğimi söylediler.Attiklari maili krona gösterdikten sonra kron sorunsuz şekilde değiştirdi.
Benim trainer garanti kapsamında değil. Elektronik kartı direkt Elite’in web sitesinden satın alıp kendi göbek bağımı kesmeyi düşünüyorum
 
@bypluckybike kış için alıyorum dışarıda yine sürerim ama hava durumunun izin vermediği zamanlarda kadans antrenmanı yaparım. zorlama antrenmanları için yokuş çıkmak için uygun yerler mevcut.
 
  • Beğen
Tepkiler: bypluckybike
Elite Qubo Power Mag Smart B+ Trainer ürününde telefon veya tablet gibi bir cihazdan kendi uygulamasında abonelik satın almadan ve ek sensör temin etmeden temel (hız, km) gibi bilgileri kayıt altına alıyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Elite Qubo Power Mag Smart B+ Trainer ürününde telefon veya tablet gibi bir cihazdan kendi uygulamasında abonelik satın almadan ve ek sensör temin etmeden temel (hız, km) gibi bilgileri kayıt altına alıyor mu?
Birebir aynı cihazı 2 senedir kullanıyorum. Bu sene de kullanmaya devam edeceğim. Zwift, Mywhoosh gibi uygulamalarla sorunsuz kullanabilirsin ama pilini değiştirmeyi unutma. Pili bitmişse bağlanmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: safex
@M.İhsan kendi uygulaması üzerinden ücretsiz olarak sunduğu veriler nedir biliyor musunuz? teşekkürler.
 
@M.İhsan kendi uygulaması üzerinden ücretsiz olarak sunduğu veriler nedir biliyor musunuz? teşekkürler.
İşe yaramıyor. Para verip kullanmanız lazım tam verim almak için o da çok mantıksız. Onun yerine para varsa Zwift alırsın. Mis gibi sürersin. Bütçe sıkıntıysa Mywhoosh devam.
 
  • Beğen
Tepkiler: safex
Elite Qubo Power Mag Smart B+ Trainer ürününde telefon veya tablet gibi bir cihazdan kendi uygulamasında abonelik satın almadan ve ek sensör temin etmeden temel (hız, km) gibi bilgileri kayıt altına alıyor mu?
Bende direto modeli var, eğer aynı ekranı veriyorsa hız watt kadans ve nabız görebiliyorsunuz. Level mode training (sizin trainer için free ride olur tahminim), gps kayıt ve geçmiş bölümleri ücretsiz.
Eğer programlı antrenman yapayım, daha detaylı veri tutsun istiyorsanız Trainerday tavsiye ederim. 34 tl ye gayet iyi iş çıkarıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: safex
Elite Direto XR-T Akıllı Trainer Anakart Arızası Deneyimim

Elite Direto XR-T model akıllı trainer sahibiyim. Geçtiğimiz günlerde cihazda anakart arızası meydana geldi. Bu anakart, trainer’ın ANT bağlantısını sağlayan; Bluetooth, güç ve kadans verilerini yöneten avuç içi büyüklüğünde bir elektronik devre kartı.

Trainer’ı geçen yıl ikinci el olarak satın almıştım. İlk sahibi cihazı Almanya’dan almış fakat faturasını bulamamıştı. Zaten süre olarak da garanti kapsamı dışında bulunuyordu.

Elite markasının Türkiye distribütörü, Kocaeli/Dilovası’nda faaliyet gösteren Kron Bisiklet firması. Kendilerini arayarak durumu anlattım. Güç adaptöründe veya yazılımsal bir problem olmadığını, mevcut belirtilerin anakarta işaret ettiğini söyledim. Bana, bu durumu yazılı olarak kendilerine mail atmamı istediler. Maili İtalya’daki Elite firmasına ileteceklerini belirttiler.

Burada anlam veremediğim nokta şu: Tanınmış bir markanın distribütörü olarak Türkiye’nin dört bir yanına ürün dağıtıyorsunuz ama anakart arızası yaşayan bir müşteriye “cihazı gönderin, inceleyelim” dahi diyemiyorsunuz. Doğal olarak bende şu şüphe oluştu: Belki de bu firmada sattıkları ürünlerin yedek parça stoğu bile yok. Örneğin, benim mailimi Elite’e iletecekler, oradaki yetkili “evet sorun anakartta” diyecek ve ben belki de bir ay boyunca anakartın İtalya’dan gelmesini bekleyeceğim. Ardından da 20 kg ağırlığındaki trainerı Kocaeli’ne göndermek zorunda kalacağım.

Ben ise başka bir çözüm yolu buldum. Elite’in sitesinde Direto XR-T model trainer için anakart değişim videosunu izledim. Ayrıca sitede anakart satışı da yapılıyor (90 €). Yine de emin olmak için Elite müşteri hizmetlerine başvurdum. Aynı gün bana dönüş yaptılar. Sorunun güç kaynağından kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmemi, ayrıca trainer’ın sorunlu kısmını gösteren bir video göndermemi istediler. Bu görselleri paylaştıktan sonra sorunun gerçekten anakarttan kaynaklandığını teyit ettiler. İsim, soyisim, adres, telefon ve cihazın faturasını talep ettiler; bana ücretsiz bir şekilde yeni anakart ve montajı anlatan bir görsel göndereceklerini söylediler.

Ben de kendilerine cihazın faturasının elimde olmadığını, ancak seri numarası ve tüm bilgilerin fotoğrafını ilettiğimi belirttim. Hafta sonu araya girdiği için henüz dönüş yapmadılar ama pazartesi günü olumlu bir haber bekliyorum. Buradaki asıl dikkat çekici nokta, cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı. Yani 20 kg ağırlığındaki bir kondisyon aletini bir servise yollamak yerine, 20 gramlık bir anakartı kargo ile gönderiyorlar ve basit bir şekilde kullanıcı kendisi monte edebiliyor.

330409 dosyayı görüntüle
Elite’in sunduğu bu çözüm gayet mantıklı ve müşteri odaklı. Ancak distribütör için aynı şeyi söylemek zor. Hepimiz bu cihazlara ciddi paralar ödüyoruz, ama benim yaşadığım örnekte olduğu gibi, bir arıza çıktığında çözüm bulmak çok zor olabiliyor.

Distribütörlerden bir şey beklemeyin. Onlar ana firma onayı olmadan değişim yapamaz.
 
Distribütörlerden bir şey beklemeyin. Onlar ana firma onayı olmadan değişim yapamaz.
Ana firma onayı olduğu halde değişim yapmayan, değişim yada tamir için kullanıcıdan yüksek meblağ isteyen Garmin distribütörünü duymadınız sanırım 😂
 
Elite Direto XR-T Akıllı Trainer Anakart Arızası Deneyimim

Elite Direto XR-T model akıllı trainer sahibiyim. Geçtiğimiz günlerde cihazda anakart arızası meydana geldi. Bu anakart, trainer’ın ANT bağlantısını sağlayan; Bluetooth, güç ve kadans verilerini yöneten avuç içi büyüklüğünde bir elektronik devre kartı.

Trainer’ı geçen yıl ikinci el olarak satın almıştım. İlk sahibi cihazı Almanya’dan almış fakat faturasını bulamamıştı. Zaten süre olarak da garanti kapsamı dışında bulunuyordu.

Elite markasının Türkiye distribütörü, Kocaeli/Dilovası’nda faaliyet gösteren Kron Bisiklet firması. Kendilerini arayarak durumu anlattım. Güç adaptöründe veya yazılımsal bir problem olmadığını, mevcut belirtilerin anakarta işaret ettiğini söyledim. Bana, bu durumu yazılı olarak kendilerine mail atmamı istediler. Maili İtalya’daki Elite firmasına ileteceklerini belirttiler.

Burada anlam veremediğim nokta şu: Tanınmış bir markanın distribütörü olarak Türkiye’nin dört bir yanına ürün dağıtıyorsunuz ama anakart arızası yaşayan bir müşteriye “cihazı gönderin, inceleyelim” dahi diyemiyorsunuz. Doğal olarak bende şu şüphe oluştu: Belki de bu firmada sattıkları ürünlerin yedek parça stoğu bile yok. Örneğin, benim mailimi Elite’e iletecekler, oradaki yetkili “evet sorun anakartta” diyecek ve ben belki de bir ay boyunca anakartın İtalya’dan gelmesini bekleyeceğim. Ardından da 20 kg ağırlığındaki trainerı Kocaeli’ne göndermek zorunda kalacağım.

Ben ise başka bir çözüm yolu buldum. Elite’in sitesinde Direto XR-T model trainer için anakart değişim videosunu izledim. Ayrıca sitede anakart satışı da yapılıyor (90 €). Yine de emin olmak için Elite müşteri hizmetlerine başvurdum. Aynı gün bana dönüş yaptılar. Sorunun güç kaynağından kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmemi, ayrıca trainer’ın sorunlu kısmını gösteren bir video göndermemi istediler. Bu görselleri paylaştıktan sonra sorunun gerçekten anakarttan kaynaklandığını teyit ettiler. İsim, soyisim, adres, telefon ve cihazın faturasını talep ettiler; bana ücretsiz bir şekilde yeni anakart ve montajı anlatan bir görsel göndereceklerini söylediler.

Ben de kendilerine cihazın faturasının elimde olmadığını, ancak seri numarası ve tüm bilgilerin fotoğrafını ilettiğimi belirttim. Hafta sonu araya girdiği için henüz dönüş yapmadılar ama pazartesi günü olumlu bir haber bekliyorum. Buradaki asıl dikkat çekici nokta, cihazı üreten firmanın hiçbir ücret talep etmeden anakartı tarafıma göndermeye hazır olmasıydı. Yani 20 kg ağırlığındaki bir kondisyon aletini bir servise yollamak yerine, 20 gramlık bir anakartı kargo ile gönderiyorlar ve basit bir şekilde kullanıcı kendisi monte edebiliyor.

330409 dosyayı görüntüle
Elite’in sunduğu bu çözüm gayet mantıklı ve müşteri odaklı. Ancak distribütör için aynı şeyi söylemek zor. Hepimiz bu cihazlara ciddi paralar ödüyoruz, ama benim yaşadığım örnekte olduğu gibi, bir arıza çıktığında çözüm bulmak çok zor olabiliyor.

Elite firmasından gelen son mail:

Günaydın,
bilgi için teşekkürler.
Trainerınızın seri numarasından, hala garanti kapsamında olduğunu teyit edebiliriz (garanti, satın alma tarihinden itibaren 2 yıldır).

Ancak, gelecekte garanti hakkınızı kullanmanız gerektiğinde, faturayı bulup bulamayacağınızı satıcıya danışmanızı öneririm.

Size en kısa sürede yeni bir kart göndereceğiz.

adamlar garanti kapsamında olmamasına rağmen hiçbir bedel talep etmeden ana kartın yenisini gönderiyor daha ne diyeyim bilemedim…
 
Son düzenleme:
Geri