Trafikte olması gereken sürüş pozisyonu tabiki budur,
Bence hızınız saatte 35'i fazla geçmiyorsa olması gereken sürüş pozisyonu da budur. Gidonu alttan tutmak ya yokuş inerken, ya da dümdüz bir yolda "basarken" mantıklı. Yani hızınız artık 40'larda, veya 50'leri zorlamaya çalışıyorsanız. Zaten o anki rüzgar size "eğilin" diyor
Hissediyorsunuz yüzünüzde.
Yani bu durumlar dışında hep üstten "rahat tutuş" ile sürülür. Daha az yorar, bel daha dik durur, daha az zorlanır/ağrır. Daha uzun mesafe katedebilirsiniz, enerjinizi daha iyi korursunuz vs
Yol bisikletinin en iyi avantajlarından biri de bu gidon. O an neye ihtiyacınız varsa, ona göre bir pozisyon alıyorsunuz. Trafikteki öncelikli ihtiyaçlarınız neler?
1- Daha çok görünebilirlik (araçlar bizi görsün)
2- Daha fazla görüş alanı (biz araçları görelim)
3- Her an frenleyebilmeye imkan verecek duruş (eller frenlerde olacak yani)
Tam fotoğraftaki gibi