Scudo Sports

Şu an içinizden ne geçiyorsa yazın

Forumda sarkazm,ironi,söz sanatları havada uçuşuyor.Ayak uyduramıyorum; ben de kendimi akıllı,zeki sanırdım.Gidip bir Fatih Operası mı izlesem?:okyrm:
 
Scudo
Bir konunun cahili olmak bazen o kadar iyi bir şey ki.

Nereden öyle bir hata yaptık bilmiyorum fakat bir süre yol bisikletine bulaştım. alışamadım tabi, benlik bir bisiklet değil.

Eee şimdi düz yolda dağ bisikleti sürmek zoruma gidiyor.

Yol bisikletimi sürsem kendimi yanlış bir bisikleti sürmüş gibi hissediyorum çünkü o kadar eğilmek hoşuma gitmiyor ve konforsuz geliyor.

Rotamız %85 inden fazlası da dümdüz yol ve arazi yok.

Aylardır orta yolu bulmaya çalışıyorum. en son topladığım ridley fenix in grupsetini vs söküp sattım birkaç gün önce, benlik değil.

İki bisiklete de yerim yok. ne yol bisikleti sürebiliyorum ne de dağ bisikleti düz yolda, birisine katlanamıyorum diğeri de hoşuma gitmiyor.

Kadro bakıyorum gene, galiba çelik tur bisikletine geçeceğim.
Ben edildikçe daha çok keyif alıyorum. Şehir bisikletimi 1 yıl kullanıp yol bisikletine geçtim. Sürüş zevkim 2 katına çıktı. 3 aydır yol yarış ile sürüş yapıyorum, bu aralar spd pedala da geçiş yapmayı düşünüyorum.
 
TÜİK verilerine göre, 1991 yılında ülkede yaklaşık 943.751 eşek bulunurken, bu sayı 2023 itibarıyla 74.704’e düşmüştür. Bu da yaklaşık %92’lik bir azalma olduğu anlamına geliyor.

WhatsApp Image 2025-08-08 at 10.55.59.jpegWhatsApp Image 2025-08-08 at 10.54.00.jpeg
 
TÜİK verilerine göre, 1991 yılında ülkede yaklaşık 943.751 eşek bulunurken, bu sayı 2023 itibarıyla 74.704’e düşmüştür. Bu da yaklaşık %92’lik bir azalma olduğu anlamına geliyor.
Bazen uzak zannettiklerin aslında yanıbaşındadır.

images.jpeg
 
Ben edildikçe daha çok keyif alıyorum. Şehir bisikletimi 1 yıl kullanıp yol bisikletine geçtim. Sürüş zevkim 2 katına çıktı. 3 aydır yol yarış ile sürüş yapıyorum, bu aralar spd pedala da geçiş yapmayı düşünüyorum.
çok verimli bir tür yol bisikleti, düz yolda başka bir bisiklet kullanmak eziyet oluyor.

Kilitli pedal olayını seven çok, muhtemelen bunun sağlam bir sebebi var. Ben de geçmeyi düşünüyorum.
 
çok verimli bir tür yol bisikleti, düz yolda başka bir bisiklet kullanmak eziyet oluyor.

Kilitli pedal olayını seven çok, muhtemelen bunun sağlam bir sebebi var. Ben de geçmeyi düşünüyorum.
Normal pedal kilitli pedala göre %40 %40 performans kaybı yaşatıyor
 
  • Hahaha
Tepkiler: safex
muhtemelen %5 bile deği, oldukça eminim.
yuzdelik oalrak bir bilgim yok , ancak kilitli pedalin bir cok avabntaji oldugu kesin. gucunuzu yola daha dogru ve guclu aktariyorsunuz , yokuslarda ozellikle cok daha hizli ivmelenme ve gucunuzu daha orantili aktarabiliyorsunuz , sprint konusunu hic soylemiyorum ve ayrica ayaginiz pedaldan kayma ve buna bagli kaza riski yok , virajlarda cok daha iyi yatabilirsiniz apex acisindan vs vs . fakat bunun yaninda da rsikli , cunku tecrube istiyor , saniyelik acmaniz gereken anlar oluyor acamazsan dusersin yada kaza yaparsin . ilave edilecek baska seylerde vardir muhakkak arkadaslardan
 
yuzdelik oalrak bir bilgim yok , ancak kilitli pedalin bir cok avabntaji oldugu kesin. gucunuzu yola daha dogru ve guclu aktariyorsunuz , yokuslarda ozellikle cok daha hizli ivmelenme ve gucunuzu daha orantili aktarabiliyorsunuz , sprint konusunu hic soylemiyorum ve ayrica ayaginiz pedaldan kayma ve buna bagli kaza riski yok , virajlarda cok daha iyi yatabilirsiniz apex acisindan vs vs . fakat bunun yaninda da rsikli , cunku tecrube istiyor , saniyelik acmaniz gereken anlar oluyor acamazsan dusersin yada kaza yaparsin . ilave edilecek baska seylerde vardir muhakkak arkadaslardan
Ben direk performans kısmından bahsettim hocam, yoksa tabiki getirisi olmazsa insanlar kullanmaz.

%5 demek 30 kilometre ortalama hızda giden bir bisiklet için 1.5 kilometre hız demek bilimsel olarak değil de düz mantık üzeinden bakarsak. Bugün orta seviye grupsetle en iyi grupsetlerin arasında bile o kadar fark yok.

Bu demek değil ki en iyi grup setleri kullanmayalım.

Bence kilitli pedal için de öyle, benim kişisel düşüncem direk olarak performanstan çok kullanıcıların konfor ve kontrol olayını sevmesi.

Benim için atıyorum 100 kilometre sürmüşsem ve 100 kilometre boyunca ayağım aynı doğrultuda dönmüşse bu bile benim için yeterli.

Nasipse yakın zamanda ben de geçmek istiyorum, sırf kilometrelerce milimetrik olarak aynı ayak hareketi için.
 
kilitlinin +/- sini en iyi siz gectikten sonra ve her turlu yol kosulunda deneyimledikten sonra farkini goreceksiniz. Inanilmaz bir fark hissedeceksiniz ve daha once neden gecmemisim diyeceginize eminim.,
Grup set olayi farkli bence , agirlik , dayaniklilik disinda en ust duzeyler en konforlu setlerdir, hele di2 bambaska seviyedir. sizin de dediginiz gibi imkan varsa grup seti yukseltmek guzel bir secimdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Bir süre önce İstanbul- Bağdat Caddesi üzerinde bisiklet yolu vardı.Ben de o güzergahı sürekli kullanıyorum.Bir gün amcanın biri yanıma yaklaştı: Beyefendi orası artık bisiklet yolu değil, dikkatli olun, mahkeme kararıyla kapatıldı o yol dedi.Neden, sebebi nedir bisiklet yolunu kaldırıyorsunuz ?
 
Çanakkale yanıyor 2 sene önce yanan yerlerin yakınında yeni bir yangın başladı oysa ellerimizle fidanlar dikip boylanmalarını izlemiştik :(
Bi bitmediler be 🤬
 
Tüm kediseverlerin 8 Mart Dünya Kedi Günü kutlu olsun. @hamlet2006 Abi seninkini ayrı kutluyorum:)
8 Mart tarihini ve beni etiketleyince Allahım dedim Teslacı kardeş, beni kadın mı sandı da kutluyor acaba dedim
Sağol.
 
Son düzenleme:
iyi de bu fiyatlar ucuz değil ki, hatta Türkiye'den daha pahalı. Yediği de bir şey olsa kalamar dışındakiler hepsi aparatif.
Fiyat karşılaştırması bilmem ama benim bildiğim bunların hepsi meze.Hani ana yemek?
 
Geri