shatgeriuz
Üye
- Kayıt
- 3 Temmuz 2018
- Mesaj
- 20
- Tepki
- 36
- Yaş
- 30
- Şehir
- Kayseri
- İsim
- Yasin UZ
- Bisiklet
- Bianchi
Herkese selamlar.
yaklaşık 3 yıl önce satın aldığım bisikletimi single speed olarak kullanmaya karar verdim ve basit, sade bir şekilde dönüşümünü gerçekleştirdim. Şimdi ise sıra geliştirme aşamasına geldi ve bunu sizinle paylaşarak önerilerinizi ve desteklerinizi almak istedim. Bisikletin modelini ve üretim tarihini bilmiyorum sanırım Türkiye'de çok sık rastlanan bir model değil.
Sizlere bisikletin birkaç fotoğrafını paylaşıp sonrasında yapmak istediğim şeyleri yazacağım iyi seyirler.
Değişim zamanı geldi..
Arka göbeği değiştirmek yerine kaset dişliyi söküş bisikletciden aldığım yüzüklerle kaset dişliyi tek dişli haline getirdim.
Aşağıdaki fotoğrafı neden inatla ters yüklediğini anlatmak isteyen olursa dinlerim
Ankara'da kısa mesafe sürdüğüm için aynakolda küçük dişliyi kullandım fakat arkadaki dişli ile tam uyum sağlamadı ani bir baskıda zincir sürekli atıyordu ve birkaç kez zincir kırdım.. Şu an arkada aynı dişli var ortadaki dişliyi büyük olan ile değiştirip zinciri uzattım ve tam oldu sorunsuz şekilde kullanıyorum.
Sıra geldi geliştirme kısmına.
Aklımda olanları kısaca aktarayım, kadro rengini tek renk olacak şekilde ya celeste bianchi yada CK16 kodlu renge boyamayı düşünüyorum. arka tekere disk jant kapağı yapmayı ve ön tekeri yüksek profilli janta dönüştürmeyi planlıyorum. bu jantlardaki değişiklikler el yapımı olacak kafamda birkaç fikir var nasıl olacağına dair eğer öneriniz varsa bu konuda her türlü fikre açığım. Sadeliği bütün hayatımda benimsemiş biriyim ne kadar sade ise o kadar estetik ve güzel olduğunu düşünüyorum.
SORU: bisikletin kaynak noktaları taşlanmamış puntolar çıkıntılı şekilde duruyor. kaynak yerlerindeki puntoları hafiften taşlayıp inceltsem yani en azından o pütürlü yapıyı biraz törpülesem kaynağa zarar verir mi ? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum.
Buraya kadar okuyup ilgilenen herkese teşekkür ederim iyi günler dilerim.
yaklaşık 3 yıl önce satın aldığım bisikletimi single speed olarak kullanmaya karar verdim ve basit, sade bir şekilde dönüşümünü gerçekleştirdim. Şimdi ise sıra geliştirme aşamasına geldi ve bunu sizinle paylaşarak önerilerinizi ve desteklerinizi almak istedim. Bisikletin modelini ve üretim tarihini bilmiyorum sanırım Türkiye'de çok sık rastlanan bir model değil.
Sizlere bisikletin birkaç fotoğrafını paylaşıp sonrasında yapmak istediğim şeyleri yazacağım iyi seyirler.
Değişim zamanı geldi..
Arka göbeği değiştirmek yerine kaset dişliyi söküş bisikletciden aldığım yüzüklerle kaset dişliyi tek dişli haline getirdim.
Aşağıdaki fotoğrafı neden inatla ters yüklediğini anlatmak isteyen olursa dinlerim
Ankara'da kısa mesafe sürdüğüm için aynakolda küçük dişliyi kullandım fakat arkadaki dişli ile tam uyum sağlamadı ani bir baskıda zincir sürekli atıyordu ve birkaç kez zincir kırdım.. Şu an arkada aynı dişli var ortadaki dişliyi büyük olan ile değiştirip zinciri uzattım ve tam oldu sorunsuz şekilde kullanıyorum.
Sıra geldi geliştirme kısmına.
Aklımda olanları kısaca aktarayım, kadro rengini tek renk olacak şekilde ya celeste bianchi yada CK16 kodlu renge boyamayı düşünüyorum. arka tekere disk jant kapağı yapmayı ve ön tekeri yüksek profilli janta dönüştürmeyi planlıyorum. bu jantlardaki değişiklikler el yapımı olacak kafamda birkaç fikir var nasıl olacağına dair eğer öneriniz varsa bu konuda her türlü fikre açığım. Sadeliği bütün hayatımda benimsemiş biriyim ne kadar sade ise o kadar estetik ve güzel olduğunu düşünüyorum.
SORU: bisikletin kaynak noktaları taşlanmamış puntolar çıkıntılı şekilde duruyor. kaynak yerlerindeki puntoları hafiften taşlayıp inceltsem yani en azından o pütürlü yapıyı biraz törpülesem kaynağa zarar verir mi ? Bu konuda beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum.
Buraya kadar okuyup ilgilenen herkese teşekkür ederim iyi günler dilerim.
Dosyalar
-
208,5 KB Okunma: 606
-
122,8 KB Okunma: 599
-
316,1 KB Okunma: 612
-
271,2 KB Okunma: 607
-
126,2 KB Okunma: 598
-
222,5 KB Okunma: 600
-
248,4 KB Okunma: 605