Scudo Sports

Scott sub

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
459
Tepki
305
arkadaşlar scott sub kulanan varmı kulanan ayrıntı ve bilgi verebilirmi acaba sub hakında kulanıcı bilgisi yada yetkili satıcılardan bilgi bekliyorum nasıl bir modeldir 28 jnt amtisörsüz modeli mevcutmu vesaiyre inşaallah bilgiler salıklı şekilde gelir
 
Scudo
Scott sub ile detay bilgiyi buradan bulabilirsin

ama fiyatlari piyasadan birazcik fazladir ama sonuna kadarda icine siler

malum para buyuk olunca insan acele etmemeli

iyi bir karar verirsin diye umarim

(link)
 
teşekür ederim ben galiba trek 7,3 de kararkılmak üzereyim bu pahalı sonuçta ilgilendğin için teşekür ederim
 
çok iyi bir kadroya sahip olduğunu söyleyebilirim, her türlü modifikasyona uyum sağlıyacağına eminim, çok rigid bir kadro çok uzun seneler kullanılabilir.. bende sub 20 alıp biraz modifiye ederek tur ve şehir bisikleti olarak kullanmayı düşünüyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: msd_57
ok arkadaşlar cevaplar için teşekür ederim ben trek 7,3 fx almaya karar verdim
 
dostum 2007 mi alacaksın ve nereden.. trek de iyi bi marka onu denemedim ama çok iyi olduğu söyleniyor izmir bisiklet derneği başkanı kullanıyo seçiminde sana fx 3 dedirten sebeb ne çok merak ettim

teşekkürler:cool:
 
bilmiyorum çok hoşuma giti trek 7,3 fx ama fx 7,2 yide alabilirim hem daha ucuz biliyorum iksis arasında malzeme farkı var eyer kadro farkı yok ise yani şekil dizayn ve geometri farkı yok ise iki kadro arasında o zaman trek 7,2 yi almayı tercih ederim hem daha ucuz malzemlerinide sonra elime para geçtikçe değişrim nedenmi trek fx düşünüyorum çünki hem şehir içi kulanımı hem uzun yol hemde arada köy yolarında kulanabilceğim çok konforlu bir bisiklet gibi gözküyor ve baya bir şık duruyor eski bir yol bisikleti sporcusu olarak 28 jant olması da bir ayrı konu ama ben gerçekten beğendim hoşuma giti scott sub yada sportstar larda güzel ama çok pahalı sonuçta fakat trekte karar kıldım gürsel abiylen konuşup almayı hedefledim hayırlsı bakalım
 
bende gürsel abiyle konustum ve trek 7 serisi yerine scott P5 alıp bir iki parca değiştirmeyi düşünüyorum bir bak istersen kadrosu gerçekten çok güzel
 
  • Beğen
Tepkiler: msd_57
@canyon

istersen gürsel abiye bunu da sor belki bende düşünürüm, sub aslında kadro açıları olarak sanki yol sürüşüne daha yakın agresif bi cihaza benziyo, fx 3 de kendini kanıtlamış bi bike sonuçta ikisi de olur .. birde 2007 var mı ellerinde?:cool:
 
@karga 76
sendemi düşünüyorsun ikisinden birisini yani trek yada sub bizi aydınlatsa gürsel abi iyi olucak kesinilkle ya bende iyice şaşırdım aralarında çok fark olarak neler vara acaba kulanan arkadaşlar bir karşılaştırma yapsalar malzeme farkı var o bir gerçekte ne bilim kafam karıştı iyice
 
@canyon

tabi fiyat performans olarak bende değerlendirmeler yapıyorum, aslına bakarsan scott ve trek kadroları oldukça başarılı kadrolar burada önemli olan kadro açıları yani bisikleti hangi amaçla kullanacağın önem kazanıyo.. bu soruyu yanıtladıktan sonra kullanım amacına göre bisiklete bişiler yapılabilir mesela ön arka göbekler değişir vs vs.. ben şehir içinde de çok kullanıyorum o yüzden agresif süreşe uygun açıları olan bisikleti tercih edebilirim, amortisörü olmaması gerekiyor gereksiz ağırlık zaten 2008 trekin tüm modelleri amortisörsüz (fx) haberin olsun fx 2 de amortisörsüz. fx 5 diye model var yok kompanentleri de kullanmışlar.. ben sub 20 ye daha yakınım anlayacağın
 
son mesajdan beri uzun zaman geçmiş ama yine de belki yardımcı olur diye yazmak isterim...

scott'un sub modelleri gerçekten harika bisikletler. uzun süre sub 30 modelini kullandım. her ne kadar sub 20 veya 10 kadar ayrıntılı özellikleri olmasa da kullanıcısını doyurmasını biliyor. özellikle 11 kglik ağırlığıyla şehir içinde gerçekten çok hızlı olmanızı sağlıyor. hergün gittiğim yaklaşık 8 km'lik yolu otobüs ve metro ile yaklaşık 40 dk'de giderken, bu bisikletle ışıklar ve şehir trafiğine rağmen yaklaşık 11-12 dk sürüyordu.

maxxis 700c lastikleri gerçekten ince ve yollarda istediğiniz hıza ulaşmanıza yardımcı oluyor. tüm bunların üzerine bir de bisikletin amortisörsüz oluşu eklenince gerçek bir hız bisikleti çıkmış oluyor ortaya... yalnız bisiklet yollar ve şehir içi için yaratılmış diyebilirim, köy - tepe gibi yerlerde kullanılacak birşey değil. hem tekerler dayanamaz, hem de bozuk yollarda acı verir.

bunun dışında bisikletin gerçekten harika bir tasarımı var. 2007 modelinin parlak bej rengi çok dikkat çekici. 2008 modeli de çok güzel tasarlanmış, yine de 2006 modellerini açıkçası pek beğenmiyorum...

kısacası 'sub' imkanınız varsa almanıza kesinlikle değecek bir bisiklet serisi. ne yazık ki bisikletimi yaklaşık 1 hafta önce şansız bir şekilde çaldırmış olmama rağmen, ancak imkanım olduğunda tekrar bir sub alacağım...
 
bende bu tartışmalardan sonra sub 20 aldım. gerçekten güven veren sıkı bir bisiklet olduğunu söyleyebilirim. genelde tur ve şehiriçinde binecek arkadaşların ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılayacaktır. bozuk yollarımızı gözönüne alarak 700*47 ebatlarında lastik seçimim oldu, sram mtb kompanentleri kullandım; sonuç amortisörsüz bir hibrit diyebilirim.. hız konusunda da sınırları zorlayan bir bisiklet aynı zamanda..
 
güle güle kullanın zaman içinde kullandıkça tecrübelerinizide paylaşırsanız faydalanırız
 
  • Beğen
Tepkiler: Levent Temiz
tatmin edici bi bisiklet, açıları sert kullanıma uygun gerçek bi asfalt canavarı; hele şehiriçi dedinmi akan sular duruyor emin olabilirsin, 40 lı 50 li km hızlara düz yolda rahatlıkla erişebiliyorsun.. ayrıca benim lastiklerimin kalın olması itibariyle çukurlar tümsekler vız elir tırıs gider diyebilirim, kuvvetli kavi bir bisiklet diyorum... tavsiye edilir. 28 cant bisikletler arasında kalın lastikleri kabul eden yegane bisikletlerden biridir aynı zamanda... her türlü şehir ve tur koşuluna uygun, ayrıca modifikasyonlarla yol canavarına dönüşebilecek de bir bisiklet.. şimdilik bu kadar..
sağlıcakla bol pedallı günler..
 
  • Beğen
Tepkiler: euzun72
Bende henüz aldım bisikletimi yada sub 30 umu..Henüz birbirimizi anlamaya çalışıyoruz.Yol bisikletine daha yeni yeni alışmaya çalışan birisi için henüz kendimi güvende hissetmediğimi belirteyim..(yeni sürüşte bunlar hep olur)..Beklediğimden çok daha yumuşak bir kullanımı var..Görece bu kadar çevik bir bisiklet beklemediğimi itiraf edeyim. Fakat yine de mahalle aralarına daldığımda neden P-3 almadığımı kendime de sormadım değil…Ama şehir içi düz asfalt yolda performansı o kadar muhteşem ki.Bütün çukur,kasis sıkıntılarını unutuyorsunuz..Kendinizi hızın o gizemli dünyasına kaptırıyorsunuz...Büyük olasılıkla kendimi güvende hissetmiyor oluşumun ana nedeni de bu olsa gerek : Gizem ve Hız…Tabii bisikletin can alıcı bir dizaynı olduğunu belirtmek gerek..Eğer yolları Türkiye şartlarına göre düzgün bir şehirde yaşıyorsanız tadına bakmanız gerek..


Bisikletimle konuşmayı çok sevenlerden biri olarak daha birbirimizin diline alışamadığımızı söyleyeyim.Biraz yabancı gibi dursa da ..Yapılacak daha çok yol ve tadılacak tecrübe mevcut…
 
Hayırlı olsun. Herşey bir yana harika bir bisiklete sahip olduğunuz bilin. Evet Türkiye şartlarında sizi ilk etapta zorlasa da eminim bisiklete alıştıkça yolların durumunu dert etmeyeceksiniz. Gördüğüm en şık bisikletler sub serileri. Asil bir görünüşü var. Her sub konusunda söylüyorum yine tekrarlayayım yandan kadro görünümü jant ve lastik uyumu insanın gözlerini alıyor. Sub 30 da ki renkte oldukça güzel tatlı bir gri. Tekrar güle güle kullanın.




@thewall1968
 
Merhaba,
Uzun yıllar dağ bisikleti (DAWES) kullanmış ve iki adet ATALA hibrid bisikleti olan biri olarak önceliğim şehir ve hızdı.Speedster ile ilgilenmiştim başta..
Ama hakkem'in bilgilendirmeleri ev başka topiklerdeki yazılarla sub serisi öne çıktı.
Sonunda Sub 20 aldım. Henüz elime geçmiş değil :)
sanırım pazartesi bende olacaktır.
Orjinal Maxiss columbiere 700 lastiği ile alıyorum..
gerek duyarsam kalın lastik ne öenerecksiniz?
Deneyimlerimi ben de sizlere anlatacağım.
Bir yıl kadar kullandıktan sonra (belki daha çok) gereksinirsem eğer modifikasyonlar için sizlere danışacağım..
Sevgiler..
 
en kalım 28 lastikleri kullandım. hutc. tour modeli, ancak lastik oldukça ağır bir tanesi 800 gr patlamaya karşı içerisinde gardı var.güven veren bi lastik olmasına rağmen ağırlık yüzünden bu lastikten vazgeçtim. şimdiki lastiğim hutc. 700*34 cyclocross lastiği. 127 tpi ve düz yola uygun dişleri var. tam dişli değil. Bu lastikten şu ana kadar çok memnun olduğumu söyleyebilirim. yol tutuşu süper, dişler bozuk zemini soğuruyor, hafif çok da kaliteli lastik tam 127 tpi. Kalın latiklerde yaşadığım problemlerde; telli ve kalın olması lastiğin janta tam ourmaması sonucu doğuruyor ve lastikteki yamuklukları yolda baya bi hissediyorsun, birde az hava basılıyor ve kalın yanak seni bisikletin üzerinde zıplatıyor.Sub un orjinal lastiklerini ideal kalınlıkta bence. güle güle kullan ..:Skull-175
 
Merhabalar Karga 76, Sevims ve thewall 1968,
Dün ısmarladığım scott sub 20 elime geçti.
Bütün gün yoğun olduğum için gece 23 den sonra montajını evde kendim yaptım.
Merak ettiğim konular var.
1.Made in Taiwan yazıyor.Switzerland markası olmalı.Bisiklet güzel, işçiliğinde sorun yok, hep Taiwan üretimi mi gelir ülkemize?
2.Kaliteli ve iyi fiyatlı bir bisiklet.Montaj için çeşitli ölçülerde alen anahtarı gerekiyor.Neyse ki bende onlarca takım var.Uyduruk bir bisiklet kutsundan dahi bir avadanlık (montaj seti, uygun anahtarlar) çıkarken Scott hiç vermez mi? (en azından montaja uygun ölçüde alenleri, çünkü uçları yuvarlatılmış alen istiyor yuvalar.Mevcutlar tam oturmadı yerlerine)
3.Sibop yapısı alışkın olmadığım iğneli model..İnce sibop.İçinde açılan iğne var ve basınca hava çıkıyor..Ben araba tipine alışmışım.Pompalarım da bu tip.
Bunun özel pompa hortumu olmalı..Ne adla satılır ve şişirirken iğne açılmalı mı?..
Havayı çok basıp sonra iğneye basarak gerekli düzeye indirip iğne sibobu kitlemek mi lazım..?
Şişirme yöntemi nedir.?
4.Montajım bitti, ilk kullanış için yağlamam gerekecek.
Motırsiklet zincir yağı (O ring, keçeli için) ile yağlayabilir miyim..?
Zincir dışında nereleri yağlamalıyım.? Greas kullanacağım yer var mı?
5.Üzerinde gelen lastik Maxxis columbiere 700c. Kaymak gibi asfalt mevcut burada (Manavgat Side) ama malum oraya ulaşana kadar yer yer bozuk ve enegebeli (gene asfalt) dan geçmem gerekecek..Çok mu hassasdır? Kullanabilir miyim bu yollarda da geçiş amaçlı..? Kilitli parke üzerinde kullanım olabilir mi.?
(70 kiloyum, 110 kilo sürücüye ok diyor bisiklet))
6.Antalya Manavgat çevresine en yakın scott yetkili servisi (gereksinirsem) ya da bildiğiniz eğitimli bisiklet tamircisi var mı? (Üç tamirci ile geçen hafta hibridlerim için haşır neşir oldum, benden daha fazla bildikleri bir şey yok ve vites ayarından falan anlamıyorlar..?)
7.Yeni bisikletim için önereceğiniz mtlaka binmweden yap diyeceğiniz ek bilgiler var mı?

Çok teşekkür ediyorum..
Dostlukla..
lacivert/ ufuk Özışık
 
Geri