Scudo Sports

Bianchi-TR tüketicileri Problemi

aynı olay benimde başıma geldi 11 sene önce xc261 modelini kataloğa bakarak aldım katalogda setin alivio olduğu yazıyordu ama ön aktarıcı acera fren ayakları acera ön ve arka göbekler m-joy diye çıktı ama tabi o zaman bilgimiz kısıtlı olduğundan ve imkanlar bugünkü gibi olmadığından şikayet edemedik ama aynen katılıyorum bianchi istediği parayı haketmeyen bir marka
 
Scudo
koray386 kardes;
ellerine saglık.. bizi bianchi bisikletler hakkında bilgilendirdigin için çok teşekkür ederim. yazın oldukça kapsamlı ve düzeyli, kutlarım seni.
 
az önce bir konuda arkadaşın birine yazdım abi granada modeli 1050 ytl ve sedona sd-741 725 ytl

bakın granadada verilen teknik özellikler

GRANADA Teknik Özellikler
Kadro : Alüminyum 6061 HF (Hidroform Boru) Amortisörlü / Entegre Maşa Yatak
Maşa : ROCK SHOX 26 DART-1 SİYAH 100mm
Jant : VUELTA TEKER SETİ 26"MTB ZEROLITE GÖBEK SH475
Vites : SHIMANO ALIVIO 24 VİTES
Fren : ÖN - ARKA: DİSK "SHIMANO" BRM 415
Sele : İTALYAN - SELLE ROYAL

vede sedonadaki verilen teknik özellikler;

http://www.imagehack.eu/tr/uploads/c11cf060cf.jpg

farkı açık ve net zaten yorumu size kalmış
 
bunlardan sonuç olarak şu çıkıyor:
*bu ve bu tipteki firmalar işi tamamiyle ticari olarak yapıyor yani piyasa tabiri ile'' iş bitiricilik'' yok onlarda.
*ürünlerinin arkasında durmuyorlar.

ve sonuç olarak hangi ürünü hangi markayı alacağımızı net olarak öğrenmiş olduk bu konu sayesinde.....
 
elimde 2 aylık bi bianhi hunter var 388 e aldım
hala taksit oduyorum
acaba bunu kaca satabilirim?
bir an once bu pedallı bombadan kurtulmam gerek:)

388 den asagı olacagı kesin ama ne olur sizce malan varmdır
==
?
yerine kron xc500 alıcam...
 
arkadaşlar bence yapılması gereken çok önemli bir şey var.. O da bu bilinçsiz tüketiciye ulaşarak bu ortamın tanıtılması.. Çünkü ben kendimden örnek vereceğim neredeyse bir bianchi alıyordum 3 ay evveline kadar.. 400 ytl ye... neyse babamla tartıştık(o başka bir model istiyordu) alamadık.. iyi ki de alamamışız.. Sonra araştırmak isteği duydum çoğu malı alırken ilk önce kullananlara sormak ihtiyacı hissettim ve burayı buldum... Bianchi dahil olmak üzere başka kategorilerde üretim yapan firmalar da dahil bu tip kandırmaca yollarına hep başvuruyorlar.. örneğin bir laptop alıyorsunuz sanki laptoptan en iyi performansı alacakmışsınız gibi onu pazarlayıp satıyorlar sonra da teknik destek vermiyorlar.. bunu satıcı olan şirketler de yapıyor.. t..sa gibi...bence bu siteyi çok iyi reklam yaparak tanıtmamız gerekmektedir...

hiç bisikletten anlamayan ben;

ayna kol ne demek öğrendim;
v fren neden tercih sebebidir(ha şunu da söyliyim bisanın aregon xt diye saçma bir modeli var neredeyse onu da alacaktık disk fren var diye)
amortisör kilidi nedir ve FS sistemler ne zaman kullanılır..
fren ve vites sistemi nasıl olmalıdır gibi daha aklınıza gelmeyecek bir çok şey burası sayesinde öğrendik...

ee biz öğrendik öğretmek de en önemli görev.. ama doğru bilgiye ulaşmayı...

bu başlığı açan arkadaşımızı eğer ileride hakkını arayacaksa hukukda da başarılar dileyerek selamlamak istiyorum..
 
koray arkadasım bende dava acmayı planlıyorum
en azından e-mail gondermek
bi şekilde mucadele edersek bianhinin foyasını cıkarırsak diger insanlar hata yapmaz en azından
ben varım nasıl e-mail gonderebilecegimi dava acabilecegimi soylersen katılırım=?
 
Arkadaşlar öncelikle foruma uzun zamandır girmiyordum,buradan sorularınıza cevap vermeye çalışayım.
Öncelikle bianchi firmasına attığım 2.maile herhangi bir cevap gelmedi bunun yerine bana bianchi firmasının avukatı tarafından bir ihtarname gönderildi
bu ihtarnamede bianchi firmasını kötülediğimi, başka firmaları övdüğümü bunun haksız rekabete v.s ye girdiğini,yazmışlardı bu ihtarnamenin bir benzeride bu başlığı ilk olarak açtığım başka bir bisiklet forum sitesine gönderildi ve bu ihtarnamenin sonucunda bianchi ile ilgili forum bu siteden kaldırıldı,bende bunun üzerine konuyu bu forum sitesine taşıdım.
 
Ben sizin yerinizde olsam o ihtarnameye karşılık dava açardım. Tüketici hakları yasasından faydalanırdım. Sizin içinde şunu söylemek istiyorum. Madem kompenantlar hakkında bu bilgilere sahipsiniz ve bütün profesyonel markaları biliyorsunuz bianchiye attığınız maillerde yaptığınız kıyaslamaları neden özelliklerini tam göremediğiniz bir broşür ile tam bir kıyaslama yapmadan bianchi aldınız. Lütfen bana kızmayın bence sizde büyük bir hata yapmışsınız. Affınıza sığınıyorum. İnşallah olumlu sonuçlar alırsınız.
 
@soneryen
Valla aslında sonuna kadar haksızlar,ama dava açıp bu davayı takip etmek için ne zamanım nede maddi imkanım vardı,bilgili olma konusuna gelince,ben bisikletimi aldığımda bu kadar bilgili değildim,herşeyi sonradan araştırınca öğrendim,ama olsun en azından bu kötü tercübeden sonra pekçok arkadaşımı bilgilendirdim en azından onlar aynı hatayı yapmadılar
 
Yav kardeşim nedir bu bianchiden çektiğimiz ya bir sürü para vermişsin bide kardeşim aynı şey benimde başıma geldi birde manisada oturuyorum ben canımı sıkmasalar bu lafı etmezdim ama MAİL ATTIĞIMIZ KİŞİLER ODUN GALİBA HATTA ODUNA LAF ETSEN HERHALDE OLUMLU TEPKİ VERİR. Birde servisi çok fazla diye tercih ediliomuş peh kim servisle ev arasında mekik dokumak ister ki öle değilmi bu arada oduna hakaret ettiğim için özür dilerim sonuçta yaşamamız için lazıl olan birşey. Selamlar
 
ben hiç araştırma yapmadan bianchi aldığım için kendimide suçlu buluyorum, internette biraz gezinseydim kesinlikle almazdım, bianchi track model bisikleti biraz adam etmek için göbekleri,rubleyi,ayna kolu,vitesi-fren kollarını ve zinciri shimano alivio parçalarla değiştirdim. 1 kere düştüm bisikletle bana birşey olmadı ama bisikletin arka tekeri ve vitesi yamuldu. öyle bir düşmeyle teker nasıl yamuldu diyordumki jantım sadece tek katmış :) .akort etmek bile çok zor hatta çok iyi bir akort tutturulamıyor çünkü jant karton gibi yamuluyor.sadece sahilde ve asfaltta gittiğim için idare ediyor. ön ve arka amortisörlü ama ikiside pek bir işe yaramıyorlar sadece bana ekstra ağırlık taşıtıyorlar. yeni bisikletalacak olanlar mutlaka araştırıp alsın benim gibi pişman olmasın sonra.
 
Zaten 2009 satışları tahminim artık bianchi'nin satılamadığı yönünde!Bilinçsiz tüketiciler ancak böyle kalitesiz uyduruk!Çabuk arıza yapanı alır!Benim magnum modelim var!Ön aktarıcı bozuldu ve servise gittim.Garanti belgesi ile gittim!Bana 15 gün sonra gelmemi söylediler!Ben de 15 gün sonra gittim.Bu sefer benden fatura istediler!Ben de kızdım ve bir daha bianchi servisine uğramadım!

o günden sonra da bir daha çift amortisörlü bisiklet almamak için kenidime söz verdim!!!

Belirtmekte fayda görüyorum ki;bianchi'nin şu anda 4500 tl'ye sattığı bisikletlerin bile o fiyatı hakedecek parçası olduğuna inanmıyorum!

SAYGILAR!
 
Benimde başımdan şöyle bir olay geçti,buyrun arkadaşlar:

Merhabalar, Ben Erdinç Aydın, Muhlis bey,karabük servisinizden şikayetçiyim.Aslında şikayetçiyim demek az olur,hatırlasınız sizinle mail yoluyla irtibata geçip ön dişli korumalığı istemiştim.Sizde garanti kapsamında yollanacaktır dediniz, sonra ürün servise gelmiş,baktım 5 vidalı,servise bir yanlışlık olmuş dedim,ürünü almıyordum, karabük servisinin oğlu dediki:yüzde seksen 5vidalı da olur,peki diye aldım,sonra olmamıştı.Sonra size yeniden mail atıp,durumu belirtmiştim,sizde 4 vidalısınıda yollarız,demiştiniz.Allah sizden razı olsun bu anlayışınız için.Sonra 4 vidalı geldimi diye servise telefıon ettim,servis geldi dedi,gel al dedi.peki tamam dedim,gittim almaya(gitmez olaydım) servisiniz beni fiziki görünümden dolayı 15-16yaşında zannederek beni adeta topa tuttu.Serivisiniz diyor ki,sen ilk aldığın 5 vidalı korumalığı niye getirmedin,4vidalıyı da vermem dedi.Sonra ben diyorum Metin Bilimliye,5vidalıyı sen telefonda getir demedin,getir desydin getiridim.Diyorum parçayı fabrika gönderiyor,fabrika istemiyor benden,sen niye istiyorsun.Sürekli diyorum istiyordun da niye telefon ettiğimde söylemedim.ben 12km uzak geliyorum diyorum.Bir türlü anlamadı.Sonra metin bilimlinin esnaf arkadaşları geldi,gelen esnaf arkadaşları üstüme yürüdüler,bana senin yaşın kaç LAN diye 15 -16mı dövecekler oldular.Bu arada metin bilimlide başka işlerle ilgileniyordu.metin bilimli bana defalarca sanane diye söylendi.Bu parçayı siz isteseydiniz ben geri götürürdüm servise,ben işime lazım olmayan parçayı ne yapıyım ki.Şimdi Muhlis bey,konunun başına dönersek,ben ilk korumalığımın kırıldığında servisi arayıp ,servisten korumalık istemiştim.Onlar yok korumalık,bulamazyız dedilerdi.bu metin bilimli benden 5vidalı korumalığı alıp,bir müşteriye satacak,boyle yapacağından eminim.Metin Bilimli fabrikaya geri göndercem diye de bişey demiyor,beni o esnaf arkadaşlarından yanında ufak görüp,çocuk zannedip, bana çok aşalayıcı sözler söylediler.En son esnaf arkadaşı sen buna bırak 10tl , geri 5 vidalıyı getirince alırsın dediler.Ben tamam dedim 10tl verdim. Yaşım 15de olsa 16 da olsa ben tüketici olarak Bianchi bisiklet almışım,yaşın ne önemi var.Yaşım da 21 dir.Ayrıca Karabük bisiklet kategorisinde lisansım vardır.Bizim karabük bisikletlileri olarak biskar adında 10 kişi olarak,grubumuz vardır.Başkanımız karabük il temsilcisi Tuncer abidir,doğru olup olmadığını Gençlik-Spor müdürlüğünün int. sayfasından bakabilrsiniz. Ben Metin bilimlinin sandığı gibi çocuk da değilim,profosyonel olarak bisiklet binicisiyim. Bu metin bilimliyi karabük bisiklet gurubumzun başkanı zaten tavsiye etmemişti.Bir bildiği olduğunu çok iyi anladım. Son olarak ben durumu sineye çekip size yazmasam,Bianchi markasını boyle kötü temsil eden servisler sizi yok etmeye doğru gider. Ben bir vatandaş ve bianchi tüketicisi olarak durumu size anlattım.bu servis benden bir özür dilemesini isterim.bu servise inşallah gereken yaptırımı uygularsınız.Saygılarımla.. Muhlis bey,ön dişli korumalığı konusunda size ve Bianchi A.Ş ye teşekkür ediyorum.
Erdinç
Aydın
KARABÜK
 
@ErdincAydin78

Yazıma verilen cevap:

Sn. Erdinç AYDIN

Merhaba,

Müşteri velinimettir diyerek açılan işyerlerinde işletmecilerin, müşterilerin zaman zaman bozuk olan ruh halleri ikili ilişkilere, çalıştığı firmaya zarar vermektedir. Bizler bu konularda oldukça hassas davranmaya çalışmaktayız. Ürünümüz, markamız ve bisiklet bizim için önceliklidir. Müşteri ilişkilerinde kendimi her zaman müşterinin yerine koyarak onun duygularını yaşamaya çalışırım. Anlattıklarınızı gayet iyi anlıyorum. Sorunların boyutlarını çok büyütmeden halletmenin daha uygun olduğunu düşünüyorum. Yaş durumu ne olursa olsun bunu sorun olarak göstermemek lazımdır. Aslında çok detaya girmeden bizim gönderdiğimiz mesajdan bir çıktı alıp kendisine verebilirdiniz. Basit bir bisiklet parçası için böyle bir ortamın yaşanması hoş değil. Daha çok büyütmeden, karıştırmadan kapatmanın daha uygun olacağını düşünüyoruz. Servisimizle ayrıca konuyu görüşeceğiz. Görüştükten sonra özür konusunu tekrar görüşürüz.

Bu arada, uzun yıllardır bisiklet binen, turlar yapan ve Manisa bisiklet il temsilcisiyim.

İyi günler diliyorum



Muhlis DİLMAÇ
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
Bianchi Bisiklet San. Ve Tic. A. Ş.
Manisa / TÜRKİYE

+90236 2130045

+90533 7218769
 
"Daha çok büyütmeden, karıştırmadan kapatmanın daha uygun olacağını düşünüyoruz"
Bu cümle nedir?
Ayıptır ...ayıptır!...Böyle mantık mı olur ...
 
  • Beğen
Tepkiler: ErdincAydin78
Forum üyelerine ve tüm bisiklet kullanıcılarına Merhabalar diyorum...

Ben yaklaşık 16 yıllık bisiklet kullanıcısıyım. Endüstriyel tasarım ve Açıkhava Reklam tasarımcısıyım. Bugüne kadar bir çok marka ve noname bisiklet kullandım. Son iki bisikletim ise MTB den sonra Yol bisikletine geçmemle birlikte Bianchi oldu. İlki alüminyum kadro orjinal Bianchi sanırım 2002 modeldi. Ankara'dan profesyonel bir yarıscıdan ikinci el olarak alabilmiştim. Son bisikletim ise yine Bianchi. Tercihim biraz çocukça gibi görünse de benim rüyalarımı süsleyen karbon gövdeli bir bisikletim olacaktı. Servis olarak da yaygındı üstelik. Zar zor paramı denkleştirdim ve hayatımda ilk defa yıllık izine çıkmaya hazırlanırken izin paramı da o uğurda gözümü kırpmadan harcadım. Ve o hayalini kurduğum bisiklet bacaklarımın arasındaydı. Yine Ankara'dan Performans Bisikletten aldım canavarımı. O heyecanla neredeyse peddallayarak Kayseri'ye gelecektim. Her neyse. 2 ayda 1500 km yol yaptım. Son kara hafta da ise arkadasımı ziyarete gidiyordum. ve kaza yaptım. Çukura düşerek ön maşayı kırdım. Öyle üzüldüm ki anlatamam. Tabi garanti kapsamı geldi aklıma. Forumlara bir baktım ki hiç iyi bir analiz yok. Belki vardır ama o zaman yazılmamış foruma. Büyük bir tedirginlikle servise götürdüm bisikletimi. Ama 3, Haftanın sonunda bana Kayseri servisi Arzu bisiklet beni arayarak parçanın garanti kapsamında değişeceğini ve bugun kargoya vereceklerinin müjdesini verdi. Sözün özü;

1- Bianchi satış sonrası müdürü Sn. Muhlis Bey'e
2- Sayın Gürkan Bey'e
3- Ankara Performans Bisiklet sevgili Sadun Beker'e
4- Kayseri Bianchi Yetkili Servisi Arzu Bisiklet Necmettin Bey'e

ilgi ve alakalarından dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunar, tasarımlarının, üretimlerinin, satış ve pazarlamalarının daha iyi noktalara ulaşmasını temenni ederim.

Saygılarımla...

Yasar Özbas
Kayseri / Bianchi SLR 1050
 
Geri