Scudo Sports

Salcano XRS 040 Sora Kullanıcıları Kulübü

@whereismywings yaw o mili o göbeğe ne ile nasıl takıyorlar? bütünleşik değil mi, jant ile göbek? Bileydik öyle yaptırırdık ama bizim göbekler de R501 ler kadar akıcı değil sanırım.. Ankara'da yapan adam bulamadım o zaman ben de, jant alacağım mecburen dedim ve aldık..
 
Scudo
@amoush00 qr dediğiniz olay, milin ortasında delik var. Delikli mil takınca qr olması lazım. Burada sorun milin boyu. Ben sipariş verdim bugün gelir sonucu paylaşırım
 
@oktayakgoz Tamam güzel diyorsun da, ben eski stok jantı söktüğümde mil ortada sabit kalıyordu qr gibi çıkmıyordu ki yerinden. ??
 
Eğer qr takılıyosa bende taktırayım.İngiliz anahtarıyla uğraşmayız.Hemen söküp atarız..
 
  • Beğen
Tepkiler: THE DAME
@amoush00 mil cikmaz zaten. Mili sokersin. Yerine uygun qr uygun mili takarsin. Bunu bi kere yapiyorsun. Linkteki urun geldi ve eski mildeki bir parcayi kullanarak qr mili taktim. Gayetde iyi oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: amoush00
@oktayakgoz
Yaw biri bana bunu önceden soyleseydi .. Satmazdım stok jantları uygun bir arka Ruble alırdım al sana trainer jantı. Tüh ki tüh. Geçmiş ola artık. Yanlız bu usta milleti para kazanacağım diye ayiltmiyor insanı yada onlar da bilmiyor.
 
@amoush00 konusulmustu bu onceden o zamanda olacagini tahmin ediyordum ama bilmiyordum tam olarak.

Birde qr zincir baklasi aldim. Zinciri aninda sokebiliyorum. Bisikleti surmedim suruse olumsuz etkisi var mi bilmiyorum ama cok pratik. Zinciri temizlerken cok kolaylik olacakinsallah

Usta milleti dediginde iyiyi bulmak gerek. Yarin gidonu degistirip surecegim olumsuz bir sey olursa haber ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: amoush00
@Angel
Kolları bu pozisyonda nasıl kullanıyorsunuz? Kollar yere paralel olmalı, görüntü olarak da anormal durmuyor mu sizce? Ayarlamanızı öneririm.
 
@Berke
yukardan tutarken fren kullanamıyorum. fren sıkmak için alttan tutmam gerekiyor. %80 fotodaki gibi tutuyorum gidonu

http://www.steephill.tv/2015/vuelta-a-espana/photos/stage-07/175137_PIC555126880.jpg

görüntü olarak kötü duruyor ama şimdi yukarıya alırsam gidon bezinin yapışkanı yapışmaz diye yapmadım. ilerde gidonu değiştirince hallederim artık.
 
@Angel Drop barı tutabileceğiniz bir kaç pozisyon var. Bozuk geometrisi yüzünden xrs 040 ların gidonları sıkıntılı. Forumun bu konusunda başından beri belli başlı sıkıntılar üzerinde duruluyor zaten. Descent falan yaparken, yada rahat pozisyon da hem durup, hem de vitesleri degistirmek için iyi bir geometriye sahip ve ayarları düzgün yapılmış bir gidon şart. Sürüş kaliteniz ve aldığınız zevk değişecektir. Tavsiye ederim gidon değişikliğini.
 
@amoush00 değiştireceğim de biraz zamana ihtiyacım var. şimdilik bir sorun yok, kadroyu küçük aldığım için
 
Dropbar pozisyonları bunlar :
Ben kabaca %50 1. , %15 2., %25 3. ve %10 da 4. şekilde tutuyorum. 3. ve 4. de tabii ki vites ve fren kullanılabiliyor. Yalnız 3. te freni uzun süre sıkmak yorucu oluyor

http://sheldonbrown.com/deakins/images/dropbarpositions.jpg
 
@x-rayted 3 dışında hepsini kullanıyorum. fren kollarını yukarıya alsam 3 ü de kullanırım
 
Uzun yolda yada bos yolda iken 1. Sehir iccinde trafikte 3. Asagi inislerde 4. 2nci pozisyon nadir olarak
 
Ya arkadaşlar ikidir trainer ın üstünde lastik patlatıyorum.. Ne için patlar ki? Normal yolda 150 km yapıyorum sorun yok.. Trainer ın üstünde lastik patlıyor arkadaş.. Var mı bir fikriniz..? Olay şöyle gelişti. Çalışırken gelen ses değişti bir anda ne oluyor diye baktığımda lastik patlamıştı.. Çıkardım baktım tam lastiğin birleşme yerinden gitmiş.. Yamadım.. Ama daha önce yamanmış başka bir lastik taktım.. Onunla 150 km yol yaptım.. Sonra Bu sabah trainer üzerinde çalışırken baktım yine patladı.. Jantın içinde birşey olsa normal sürüşte de patlar.. anlayamadım.. ??
 
@amoush00
Bence trainer üstünde bi elini gezdir abi.Bir sivri çıkıntı,pürüz vs olabilir.Başka bir neden gelmedi aklıma :)
 
@oktayakgoz
Ben lastigimi kolonyalı mendille iyice silip 110 psi olan normal basıncıyla takıyorum trainera. İlk patlakta iç lastikte bir birleşim yeri var orada bir delik gördüm. İkinci bugün olan da ise yamanın altından kaçırmış yani yama bir şekilde etkisiz hale gelmiş. Ben bunu ısıya yordum. İlkinde Özür vardı yada bir yerde hafif bir incelme vardı, ısı orayı genleştirdi, ikincisi de aynı şekilde ısı yapıştırıcının etkisini azalttı. Bu Decathlonun ucuz iç lastiklerinden kullanıyorum. Bugün biri daha kaliteli bir iç lastik kullanmamı önerdi. Başıma bir daha gelmez umarım. Daha deneyimli kullanıcılara da sorarım. Trainerı haftada bir kez çalışıyorum şimdilik.
 
@ajajya sanmam her antremandan sonra trainerın o elostomer yüzeyini de siliyorum ıslak mendille. Kullanım kılavuzunda öyle tavsiye ediyor. Elime gelirdi öyle birşey. Olmazsa birgün dış lastiği söker bakarım ama normal dışarda kullanımda birsey yok. Isı diyorum ben.
 
Arkadaşlar çok çeşidi olmasa da, Ankara'da güngörler bisikleti keşfettim. İnternette ürün çeşidi çok değil ama olanların fiyatları mantıklı gözüktü. Bir bakın. . gungorlerbisiklet.com .. Delta'nın o çok ticari havasından sonra buraya da bir bakacağım. Bu arada SPD pedal olayina giriyorum. Ama yol için look tipi değil mtb ve şehir bisikletleri için olan tek tarafı kilitli tek tarafı düz olan bir pedalla. Bir de Decathlon'dan rr3 ayakkabı aldım. Biliyorum profosyonel gözükmeyecek ama öbürü hem çok pahalıya geliyor hem de Bunda ki çift yönlü kullanımın daha iyi olacağını düşündüm. Öyle 0.1 ton felan değilim ama can tatlı geldi.
Bir de rubena marka dış lastik aldım. Aranızda kullanan var mı? Fiyat çok mantıklıydı. 29 tl. Slick bir lastik umarım başımı ağrıtmaz. .
Ha bunları doğa bisikletten aldım. Orada fena değil.. 100 tl üzeri kargo bedava.
 
Geri