Scudo Sports

Salcano Müşteri Memnuniyetsizliği

Scudo
soru-cevap kurallarına uygun seyler yaz..
sorularıma cevap verebılırmısın? yazdıgın seylere dayanarak.
camur at ızı kalsın olayını yapmayın. bısıklet camıası ve forum sızın gıbı bılgısı ve deneyımı olmayaların yuzunden kırlenıyor.
kımler salcano tarafından bısıkletlerı satıyor ve kullanmıyor?
 
@mustafa şükrü yıldırım

giant tayvan'lı dünyanın en büyük bisiklet üreticisidir. scott ise son yıllarda avrupada büyüme hedefi ile hareket eden köklü bir amerikan şirketidir. giant birçok bisiklet firmasına kadro temin eder scott ında kadrolarının büyük kısmı giant tarafından temin edilir.

giant araştırma geliştirme yapar kadroları kendi üretir. hatta kadrolarınını üreteceği madeni karışımlarıda kendi fabrikasında yapar. ama birçok başka tayvanlı üreticide kaliteli kodra üretir. bu gerçekler salcano nun kötü olduğu ya da sezer beyin madur olmadığı anlamına gelmez.
 
@Muzaffer Yılmaz

Salcanonun bu işi ne denli benimsediğine açık ve net örnek işte

Scott,cannondale,trek ve daha şu an aklıma gelmeyen bir çok bisiklet üreticisinin teknik servis olayı ne yazık ki mahalle arasında ki bisikletçilerde değil.
Salcano sattıktan sonra önemsemediği belli ki istediği de bu.Ben bir tane salcano reklam panosu altında tüketici ile buluşan şöyle 1. sınıf da olmasa 2. sınıf bir yer göremedim;)

Hidrolik fren seti olayına gelirsek;Salcano madem Belli başlı bir türk firması tüketici seviyesine insin bir çevre araştırması yapsın.O kadar para nereye gidiyor.adam akıllı hiç olmazsa büyük ilk 10 şehirde düzgün bir satış politikası ve teknik servis versin.

biz seni tanıyamadık halil,sporcu kişiliğimizde yokmuş bizim ya(20 30 entry geriye giderseniz ne demek istediğim daha iyi anlaşılır)..Tüh keşke bisiklet klubleri topicinde yorum atmadan bi baksaydım belki sana burdan selam gönderirdim.Adana bisiklet klubu başkanıymışsın:)
 
@d.berkay

Yerine takılan parçaya dikkat etmedim açıkçası. Aldığım gibi garaja koydum. Ancak bu akşam aktarıcıyı kontrol edip bilgilendireceğim. Teşekkürler
 
@kayhan

Mücadele konusunda hak veriyorum size. Ancak şunu göz ardı ediyorsunuz. Bu sıkıntıyı yaşadığımda. SALCANO'nun resmi internet sitesinden (ki satın almak içinde orayı kullandım) (link) destek hattında ki yetkili kişi ile konuştuktan sonra bisikleti (yine montajı için onların yönlendirdiği) yetkili servise götürmemizi takibini oradan yapacaklarını belirttiler. Ve sonrasın da telefon ile kullanıcı hatası açıklamasını yaptılar. Ben de haksızlık olduğunu ve bunu sözlü ve yazılı şekilde insanlar ile paylaşmaktan çekinmeyeceğimi belirttim. Cevapları ise "Olay kullanıcı hatası olarak neticelenmiştir. Dilediğiniz gibi paylaşabilirsiniz" idi.
 
@Sezer Savasli

telefon konuşmasına dayanarak hiç bir şey yapılamaz. en iyisi tutanak tutmak. ayrıca bu konuyu forumda paylaşmanızda çok faydalı. herkez daha dikkatli davranır.
 
@Sezer Savasli


Büyük ihtimalle aynı arka aktarıcı'dan takmışlardır ve Altus arka aktarıcı 20-25 tl'dir...Hiç para talep etmemeleri gerekirken,utanmadan malzemeyi de fahiş fiyata vermişler...30 tl işçilik ise gerçekten çok ama çok fazla!
Muhakkak o servise gidip iki çift laf edin ki,yaptıkları belki kafalarına dank eder ve biraz çeki düzen verirler kendilerine.
 
@HALİL

Onun için bisikleti aldığımda fren gıy gıy ötüyordu.
 
@HALİL

benim bildiğim kadarıyla fabrika içerisinde bütün parçalar seri üretim amacıyla fazla üzerine düşülmeden yapılır ve paketlenir. bisiklet alındıktan sonra servise götürülüp tüm ayarları yapılır. bu durumda montaj yapamadıklarını söyleyebilmek için fabrikaya gidip görmek gerekmiyo asıl montajın yapıldığı servislere gitmek yeterli ki servislerin halinide forumun %90ı çok iyi bilir. ayrıca sadece hazır gelen parçaların montajının yapıldığı yere fabrika demek tayvandaki gerçek fabrikalar için biraz haksızlık olmuyor mu ?
 
@Harun Salcı

arkadasım konuyu ve yazılanları ıyı takıp edermısın, hangı yorum hangı cevaba gore yazılmıs bakarmısın?
bısıkletler fabrıkadan ayarsız bır sekılde kutuda cıkıyor, sızde servısıne gıdıp yaptırıyorsunuz, eger olmamıssa,servısınız ıle gorusun, '' burası olmamıs lutfen tekrar bakarmısınız''
ıkıncısı garantı kıtabında soruyor, sunlar sunlar yapıldımıdı dıye.
suan hatırlamıyorum ama musterının dıkkat etmesın gereken 8-10 yer var.
yanı hersey ben servıse goturdum sımdı ben bu malzemeyı doya doya kullanırım degıl
her malzemenınde hıtap ettıgı alanlar vardır.
her bısıkletı her ınsan kullanamaz ve her malzemeyıde her ınsan kullanamaz
vıtes atmayı,pedal cevrmeyı, ne bılım ıste bısıkletle ılgılı bır cok seyı bılmelı surucu.
bunun dısında bır bısıkletın sorun cıkarması cok normal.
servısın kotusune denk gelmıs olabılırsınız ama sızde bıraz dıkkat etmelısınız.
ve lutfen hangı yorumun hangı cevaba gore yazıldıgına dıkkat edelım.
 
Sizinle son kez muattap oluyorum ayrıca sizin gibi bir sporcuya böyle konuşmaları yakıştıramadım!

1-) Bu forumda herkez eşittir benim onun yada şunun "bilgisiz yada deneyimsiz" olmasının bir anlamı yoktur(Çünkü bu platformda bilgi paylaşılır).Herkezin fikri farklı olabilir ve bu saygı çerçevesinde ilerler, sen bilgisizin deneyimsizsin senin gibiler yüzünden forum kirleniyo şöyle böyle demekle olmaz bu saygı çerçevesinin dışına çıkar.:boese157:

2-)Salcano size sponsor olmuş, ilgilenmiş olabilir, bisikletiniz sorunsuz olabilir (anlaşılan öyle de), ama işin gerçek yüzü bu değildir. Sporculara gösterilen ilgi saygı müşteri memnuniyeti, salcano kullanıcılarına gösterilmediği çok açık ve nettir zaten, kenar mah. bayiilerinde yaşanılan trajedilerde çabası.

3-) Salcano yu zaten bilen biliyor, nasıl bir firma olduğu çok net ve açık herşey ortada

Saygılar!
 
İso ve kalite yönetimi hakkında bilgisi olanlar mutlak bilirler;

bir firmanın patronu, o firmayı kuran ya da yöneten değil; Müşteridir.

Patron birgün ölebilir ya da firmayı elden çıkartabilir, yöneticiler değişir vs. vs. Ama firmayı ayakta tutan, firmanın geleceğini sağlayan müşteridir. Eğer üretilen bir ürün için kaliteden bahsediyorsak, kalite satndartlarına ne kadar uyduğuna bakmamız lazım. Neden Iso var, neden koskaca firmalar Iso belgesi almak için uğraşıyorlar? Bilinçli bir müşteri bir ürün ya da hizmeti alırken kalitesine bakar.

Kalite sadece kullanılan malzeme, tasarım, ar ge, nasıl üretildiği gibi konular değil, satış sonrası garanti ve müşteri memnuniyetini de içeren bir kavramdır.

Eğer biz kalitenin ne olduğunu bilmiyor ya da önemsemiyorsak, kalitesiz ürün alıp kullanıyorsak sonunda hayal kırıklığı yaşarız. İngilizlerin bir ata sözü vardır ya '' Ucuz mala para verecek kadar zengin değilim '' diye. Bu kalitesiz mal için geçerlidir.

Sözü çok uzatmadan anlatmak istediğim yere geleyim; ben Salcano kaliteli ya da kalitesizdir demiyorum. A firması iyi B firması kötü demek için belli bilgilere sahip olmak gerekli. Eğer bir firma ayakta durmak, rekabet etmek ve geleceğini sağlamak istiyorsa kaliteyi önemsemelidir. Bir firmanın satış sonrasında müşteri memnuniyetini önemsemediği konusundaki eleştirileri çoksa bu firma için eksi puandır ve kalitesinin, kalite yönetiminin sorgulanmasını gerektirir. Çünkü biz Türkler hemen '' Ateş olmayan yerden duman çıkmaz '' deriz. Eğer bu söz bir marka için söylenir olursa da, o markayı bir daha tercih etmeyiz. Etmemeliyiz. Selamlar
 
Arkadaşlar ben salcano kullanıyorum ve verdiğim paranın hakkı olan bir bisiklet görüyorum karşımda.Açtığınız konuda salcano kadroyu yerden yere vurmussunuz ancak şunu belirteyim ki salcano bir kadro ismidir ve konuyu açan arkadaşım arka aktarıcı da bir sorun yaşamış.Ben daha yeni üyeyim ve eminim bunu benden çok daha iyi biliyosunuzdur.Müşteri memnuniyetinden de bahsedecek olursak da.Bırakın scott ı trek i.Nikon gibi bir dünya markası bile o kadar komik kullanıcı hataları buluyorki inanamazsınız :)..
Yani söylemek istediğim müşteri memnuniyeti tam anlamıyla dünya da oturmuş deil iken yerli firmalarda üstelik fiyatı muadillerinin yarısı olan bir bisiklet markasında kusursuz müşteri memnuniyeti nasıl bekleyebilirsiniz.
Lütfen yanlış anlamayın sadece nacizane görüşümü belirtmek istedim...
 
@Gökhan GÜNERİ

mantık bu mudur ? dünyada bile oturmamış bu düzen ben niye müşteri memnuniyetimi yüksek seviyede tutayım mı demeli firma? saçmalık.

salcano sadece kadro üreten bir firma değil. zaten kadroyuda kendisi üretmiyor, uzak doğuda kadrolar üretiliyor salcano burda montajını yapıyor. ve ilk montaj seri üretim nedeniyle gelişi güzel yapılıyor ve paketlenip alıcısını bekliyor. bundan sonrası önemli, eğer bu aktarıcıyla sorun yaşayan arkadaşımız eğer bisikleti geldiğinde montajını kendisi tamamlayıp böyle bi sorun yaşasaydı firma değiştirmemekte haklıydı. fakat bisikletin montajı servisinde yapılmış. burda kullanıcının hiç bir kusuru olamaz, eğer bir bisiklet 300 metrede böyle bir sorun çıkartıyorsa bu servisin hatasıdır. firma ise hızlı vites değişimi demiş, astro modellerinde tetikli vites kolları var, en fazla 3 vites yükseltebilirsiniz aniden. bunun böyle bi sorun yaratma ihtimali şöyle olabilir, servis montajı sırasında adam aktarıcının üst sınırını ayarlamaz, vitesde yükseltildiğinde aktarıcı janta girer. ki bu yine servis sorunudur.

hepsini geçtim, kullanıcı hatası bile olsa 20 liralık bir aktarıcıyı 50 liraya pazarlaması ve bir zincir sökme ve 5 numara alyanı 10-15 kere çevirme işine 30 lira işçilik istemesi o firmanın ..........ni gösterir. boşluğu istediğiniz gibi doldurun.
 
Salcanoyu savunmuyorum arkadaşlar.Benim soyledıgım de zaten VERDİĞİM PARANIN HAKKI olan bir bisikletti.Benim bisikletimde kilitli maşa ve hidrolik disk fren var ama sıfır fiyatı 662 tl(İGMAN).Yorumuma karşılık veren arkadaşım ; mantık olarak size katılıorum tabiki.MANTIK BU MU diye sormussunuz mantık o değil tabiki.SAÇMALIK demişsiniz.Bencede salcanonun yaptığı saçmalık.Ancak real de böyle şeyler sadece salcano da olmuyor sadece bunu belirtmek istedim ve bu benim fikrimdir sadece... yinede yorumlarınız için teşekkür ederim böylece daha fazla bilgi paylaşma olanağı buluyoruz...
 
İgman mı? Salkonun fiyat felsefesi örnek . 650liraya 303srd . 255 srd 699 du bir ara verdiğin para igmana gitmişse bunu görünce intihar et!
 
@SerkanNamazcı

Arkadaşım bi ara diyosun ya!!! Hangi ara?.İlla cevap vermek için mantıksız şeyler yazmayalım.Whistle nin 2011 modelleri tanıtılıdı bide onlardaki fiyat değişimine ve yeni fiyatlara bak sende o zaman....
 
@SerkanNamazcı

Bu kadar agrasif olacak ne var Igman kullanan bilir ne kadar kaliteli bir bisiklet olduğunu kullanmayan denemeyen hiç yorum yapmasın...:boese157:
 
Geri