Scudo Sports

Salcano City Sport Kullanıcı Kulübü

@DoğanKaya

Bisiklet olarak tavsiye ederim sıkıntısız bir model fakat komponent olarak mesela hidrolik disk gerçekten ihtiyacı olduğunu düşünüyorsa alsın. Ben cs40 v fren kullanıyorum memnunum. Modeldeki frenleri kullanan arkadaşlar yorum yapacaktır. Ben kullanmadığım için bir şey diyemiyorum. Kadro boyu gidip denemesi lazım. Bacak boyu ile alakalı bir durum. Ben 185 cm boyundayım 18 kadro aldım. 19 da olabilirdi. Bacak boyu normalden fazla değilse 18 i bir denesin. Bisikletin üstündeyken üst botu ile bacak arası arasında 3-4 parmak mesafe olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: DoğanKaya
Scudo
@Gökhan Semiz

Hızlı yanıtınız için teşekkür ederim. Anladığım kadarıyla daha konforlu ve kullanışlı diye hd alıyor.Bu konuda tecrübesi yok.

Yakın yerlerde servisini de bulduk.Garanti süresince hd de sıkıntı çıkarsa daha uygun fiyatla yada belki de ücretsiz yapıyorlar mı ? Bilgisi olan var mı acaba ?

Birde bisiklet alırken yanında ışık kask ve eldiven almayı düşünüyor.Bunun yanında ne almasını önerirsiniz ? Ben pompa dedim. Lastik tamir için kit alması mantıklı olur mu ?

Yanıtınızı kendisine ileteceğim tekrardan teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hâkî.
@DoğanKaya rica ederim. Garanti kapsamına giren her şey garanti süresince ücretsiz yapılır. Servislerden şikayet edenler çok oluyor. Güzel bir servis bulduktan sonra sıkıntıları halledilir. Zaten amacına uygun kullanılıp düzenli bakım yapıldıktan sonra sıkıntı çıkarmayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: DoğanKaya
@DoğanKaya
Konforun hd ile pek bir alakasi yok. Yogun yagis altinda ya da agir kiş kosullarinda kullanmadiktan sonra bence cok gerekte yok. Zira bakimi daha zor ve oyle her bisikletcinin anlayacagi turden degil. V freni ise kullanicisi bile tamirini bakimini yapabilir. V frenin zayif tarafi yagis altinda surtunme azaldigi icin fren mesafesini olumsuz etkiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hâkî.
@OguzGyan a katılıyorum. Bu konuda çok tepki aldığım için pek ustelemedim ama v fren en mantıklı secim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OguzGyan
@Gökhan Semiz

aslında 1,90 lastik takıp daha zorlu arazi şartlarına elverişli hala geitmrk istiyorum bisikleti :)


city sport kullanıpta daha kalın lastık takan varmı aramızda

yada bu jant setini kullanıp daha kalın lastık kulanan aradaşlar yardım lütfen jant
etro ölçüsünde 19x622 yazıyor
 
@OguzGyan Görecelidir. Mesela ben Zonguldak'ta oturuyorum, karayollarıda dahil dik yamaçları meşhurdur. Hatta yolcu turistlerin haritalarına baktığımda Kdz.Ereğliden başlayıp Filyosta biten 85km lik kırmızı çizgi ile işaretlenmiş meşhur yamaçları:)..HD ve V frenli bisikletlerim var. Yamaç inerken V fren güvende vermiyor konforda, tek yaptığı bağırıp kafa şişirmek:). Ayrıca HD fren bakımıda o kadar zor değil. Bu da göreceli olay, eli az tornavida anahtar tutan hevesli, cesaretli adam her türlü yapar bakımını. Tek eksisi, kullanıma göre balata bitme mevzusu ve V frene oranla maddi külfeti var..
Bisiklete binmek kadar bakım yapmaktanda zevk alırım. Hatta bir yerleri bozulsada komple söksem toplasam diye bakıyorum:koptum:. Servis nedir yahu? Lastik patlar en az 5tl paranı alır, ki 20 li yama seti 2,5tl iken:D. Servis senin neyi istediğini, kendi ayarlarını, neyi sevdiğini nereden bilecek? Kolay bozulmayan pahalı bisikleti napayım? Onun için Salcano Forever:D..(Kolay bozulup bozulmama mevzuları ciddi değil).
Hayır ruh hastası değilim:D..

Bunlarda benim küheylanlar:DSC_0274.JPG DSC_0273.JPG DSC_0104.JPG DSC_0118.JPG

Buda trisikletim:D
DSC_2185.JPG
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan E.
Soylediginiz gibi kullanim amacina ve iklimine gore ikisinin de yeri ayri. Tabi V frenin yagisa maruz kalinca ses yapmasi ve fren mesafesinin uzamasi normal :) ama ortalama ve uzeri kalitedeki fren papuclarida yeterince keskin frenleme imkani veriyor. Şahsen bulundugum yerdeki yol/iklim sartlarina gore V fren fazlasiyla tatmin ediyor beni. Birazda tercih meselesi.
Keyifli pedallamalar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cengizözyurt
@cengizözyurt abi haklısın görecelidir :) Mesela ben ne kadar dik yokuş olursa olsun v fren ihtiyacımı gördü. Eski bisikletlerim de ki kaliper frenler bile ayarını iyi yapınca yetiyordu. Hele bu yeni nesil v frenler yetiyor da artıyor :)

Servis konusu bende hayatımda servis yüzü görmesem de illaki birçok kişi servise muhtaç. Her ne kadar öğretmeye çalışsam da bazı insanların elinden gelmiyor ne yapsan olmuyor. Bu kişiler sayesinde servis para kazanıyor aslında. Herkes bizim gibi olsaydı servisler aç kalırdı :) Bende bakım zorluğuna bakıp ürün almam zaten. Hidrolik disk çoğu insana zor gelir. Hayatımda hiç kullanmadım ama istediği kadar sorun yapsın sıkıntı olmazdı benim için. Arabada 10 dk da tüm balataları değiştirip ayar çekiyorsam bisiklettekini de hallederim evelallah ama v frenin bu güne kadar dezavantajını görmediğim için başka arayış içine girmedim :)
 
Arkadaşlar merhaba ikinci el bir salcano city sport 60 almak üzereyim. Alacağım arkadaş city sport 60 modeli olduğunu söyledi. Düz maşalı bir bisiklet. Ancak elimdeki salcano 2015 kataloğuna baktığımda city sport modelleri city sport 40-30-20-10 olarak görünüyor. city sport 60 diye bir model yok city fun 60 modeli var ama o da amortisörlü maşaya sahip. city sport 60 modeli hakkında da bilgi bulamadım diyebilirim. Bilgisi olan var mı yarın alacağım inşallah bisikleti.
 
@rmznlcck City Sport 60 2013 model serisinde bulunuyor. Özellikleri aşağıdaki linkte mevcut.

(link)
 
@Gökhan Semiz Çok teşekkür ederim city fun dan daha iyi anladığım kadarıyla lastikleri jant seti daha iyi siz ne dersiniz ikinci el sport 60 mı sıfır city fun mu
 
@rmznlcck Aralarında yıl farkı olsa da city sport daha önde görünüyor. Dediğiniz gibi lastik ve jant seti kesinlikle çok daha iyi. Vitesler aynı seri fakat city sport ta bir tık üstü diyebiliriz. City funda amortisör var ama ahım şahım bir şey değil. O amortisör olacağına hiç olmaması daha iyi bana göre. City sportu bir görün. Lastiklerine falan bakın. Continental lastikleri değişmiş olma ihtimali de var. Benim de önerim city sport.
 
2 yıldır, cs 40 kullanıcısıyım. Şu anda bisiklet 2100 km'de. Şimdiye kadar yaşadığım tek
problem, gidondan arada çıt çıt diye ses geliyor. Bursa - Çanakkale arasında tur yaptım,20 kglik bagaj da vardı, 450 km sürdü. Hiç bir sorunla karşılaşmadım(Tekerleğin patlaması dahil).

Hatta turda bir olayda da teşekkür ettim bisikletime, 70 - 80 arası bayır aşağı giderken aniden bi çukur çıktı karşıma, kaçmam imkansızdı, arkada da bagaj çantası falan vardı, sımsıkı direksiyonu tuttum, tam geçerken gidonu hafif kendime çektim ve hiç bir problem olmadan devam ettim. Çukuru görünce acaba kaç takla atarım falan diye düşünüyodum. Bisiklet kurtardı diyemem ama sonuçta düşmeden, savrulmadan atlattım.

Ek olarak tekerleri beni şaşırttı, 45 psi'da kullanıyorum, aldığımdan beri hiç patlamadı :)

Edit : Bi arkadaş cs 40 önerir misiniz demiş ona yazdım da postunu bulamadım, görür heralde
 
@Ozan Cansel Bunu en küçük sorun yaşadığında tüm suçu markaya atan kullanıcılara okutmak lazım aslında :) Bende cs40 1 sene önce aldım. Çok uzun tur yapma imkanım olmadı ama yazınızı okuduktan sonra bisiklete bir tık daha güvenim arttı :) Lastikler zaten şahane diyecek lafım yok :) İnşallah bundan sonra da her şey böyle sıkıntısız yolunda gider sizin için :)
 
@Gökhan Semiz aynen dediğiniz gibi lastiklerini bi kontrol edeyim bisiklet temizmiş garantisi devam ediyormuş yanında kask eldiven gözlük vs de vercek :)
 
@rmznlcck O zaman kaçırmayın :) Şimdiden hayırlı olsun :)
 
City sport candır. Bu fun ailesi tabiri caizse sınıfı belli olmayan piyasa bisikletlerindendir. Clio sembol gibi :)bu yüzden cityspırt ailesini tercih etmek lazım. Göbekler no name, aynakol dişlisi, aynakol no name, maşa no name, frenler no name tabiri caizse fason mal. Ben 2012 24vs city sport kullanıyorum hemen her bileşen markalı ve kaliteli. Hatta arkadaşa 2015 model citysport 40 aldık bence seri geri gitmiş. Göbekler chain hour diye bir marka ki ben akışını beğenmedim. Benimkisi daha akışkan arkadaşta fark etti. O yüzden en azında citysport ailesinden başlamak lazım
 
@Gökhan Semiz

Aynen aynen, yani ben şunu rahatlıkla söyleyebilirim, cs 40 beni tasarım , f/p, dayanıklılık olarak çok memnun etti. Bazı arkadaşların da beğenmemesi çok normal, zaten bu fiyat skalasında bi tek carraro sportive 224 - 225 var, kıyaslamalarda da cs serisinin sportiveden geri kalır bi durumu yok. Dolayısıyla salcanoyu bu bisikletler üzerinden beğenmemek biraz anlamsız olur :) Ha şu da su götürmez bi gerçek, salcano hala kurumsallığı yakalayamamış bir firma. Arkadaşımla aynı anda cs40 siparişi verdik, 2 sinin tekerlekleri birbirinden farklıydı :)

Bunların yanında şunu da söylemem lazım, ben bisikletime iyi çok baktım. 2 yılda toplamda 1 - 2 ay balkonda durdu, o da yazındı ve hiç yağmurun altında bırakmadım, kışın hiç dışarda durmadı. Yani anlıycağınız 20 - 25 derece altını hiç görmedi. Nerde tutuyosun derseniz, yatağımın yanında :) Çapraz zincir yapmam, kaldırıma inip çıkmam, vites geçişlerinde deviri hafif düşürürüm yumuşak geçsin diye, temiz tutarım. Şu anki kondisyonu da birine 5 gün önce aldım desem şaşırmaz, normal karşılar.

Arkadaş da cs40 aldı benle birlikte. O depoda, balkonda falan sakladı bisikleti. Vitesleri de biraz daha sert kullandı. Problemleri net hatırlamıyorum ama bazı şikayetleri vardı.
 
Geri