@müjdat dede
bir firmanın ürünlerinin sorunlu çıkması kalitesini ve güvenirliğini etkiler bence. bunun yaşanmaması için milyonlarca dolar harcayıp testler yapıyorlar.
yoksa bu kadr masrafa girilmez bunun yerine arızalı ürünleri geri alma yoluna gidilirdi. bir ürünün ne kadar az sorun çıkarması direk kalitesiyle ilgilidir bence. bildiğim kadarıyla bununla ilgili firmalar araştırma yapıp kaliteleri için bunu delil olarak kullanıyorlar. sipecialized markasının buna benzer yapılmış bir araştırmasını duymuştum. %0,1 sorunlu kadronun müşteriye satıldığına dair.
garanti kapsamında sorun çıkarmadadn değiştirilmesi önemli tabi. hatta büyük firmalar müşterinin maduriyetini gidermek için o kadronun en üst seviyesini gönderiyorlar.
tepeye oynayan firmaların en büyük gayreti hata yapmamaktır, hata herzaman kaybettirir çünkü.