Scudo Sports

Restorasyon hakkında sorular

efeozata

Forum Demirbaşı
Kayıt
19 Şubat 2017
Mesaj
422
Tepki
728
Şehir
Sakarya
İsim
Efe
aşağı yukarı 20 yıllık bir çocukluk bisikletim var. markası bisan. (seri no 127777 modeli bilen varsa) çocukken defalarca boyadım ama eski boyayı ve aksamları sökmeden ve tek kat. :D kırmızıydı, sonra siyah, sonra da turuncu yapmıştım. üzerinde pek pas yok. biraz yüzeysel sele borusunun girdiği yerde var. (bu arada orası nasıl temizlenir?)

herşeyi söktüm, tekrardan boyayacağım ama boya sökmekle zımparalamakla uğraşmadan, bir sprey boya alıp 3-4 kat boyasam diyorum. forumlarda şöyle birşey okudum; eski boyanın üzerini biraz zımparalayıp öyle boyarsak daha iyi tutarmış. böyle birşey var mı?

bir de kesin boya değmemesi, girmemesi gereken bölgeler nereler?

neredeyse komple sökülmüş kadrodaki son teknoloji cantilever frenler ve vidali maşayı görüyorsunuz. ön ve arka dişliler son derece iyi görünüyor. sanırım çocukken fazla yüklenememişim. :D

b6RWEV.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
Boyası güzel ya.abisi niye boyamak.istiyorsun.ki?
Boyayacaksan fren pitovlarini ve orta göbeği korumaya al
 
  • Beğen
Tepkiler: efeozata
@mariokaldato boyası rezalet. cidden binip gezmezsin o derece :) sanırım resimde iyi çıktı. frenlerdeki gri alan pislik değil, boya atması :) çocukken tam sökmeden boyadığım için orjinal kırmızı kısımları hala görünüyor. darbe alıp boyanın kalktığı birçok yer de var. siyah, gümüş ve kırmızı boya aldım. komple siyah değil de maşayı gümüş yapayım diyorum.
 
Sen onu komple Sök adam gibi boya sökücü tel fırça sıfır zımpara ve spatula ile güzelce temizle sonra sanayiiide toz boya yaptir

Pırıl. Pırıl olsun. Toz boya dandiktir
 
@mariokaldato

hayır eski boyayı sökmekle uğraşmayacağım. çok pırıl olmasına gerek yok, temiz olsun yeterli. o yüzden sprey boyayla en iyi nasıl yapılır taktiklerin varsa alabilirim.
 
@efeozata
Taktigim yok tüm kadroyu ince zımpara ile biraz zımpara la sonra güzelce yıka kuruyunca bas boyayı yarım saat ara ile iki kat
 
Geri