@Serkan Mıstınoğlu
1) Evet, hala kullanıyorum, hiç bir şikayetim yok.
2) Sanıyorum 10 bin km falan kullandım ve iki kere pil değiştirdim. Yani benim kullanımımla 4000-5000 km dayanıyor. Aslında pil ömrünü km olarak değil saat olarak ölçmek daha doğru, 7000 km'yi aşmış olan vatandaşın ortalaması 40km/saat falan olabilir
3) Aynakolu sökmeden de vidalara ulaşmak mümkün ama o kadar zor ki, elim değmişken aynakolu da söküp temizlemeyi tercih ediyorum.
4) Hayır rastlamadım. Fakat contanın çok ince olduğu doğrudur, dikiş ipliğinden biraz daha kalın sadece.
5) 30 derecenin üstünde kendim pert olduğum için süremiyorum, bu konuda yorum yapamayacağım. Fakat sıfırın birkaç derece altına kadar sorun yaşamadım.
6) Hiç sorun yaşamadığım için hiç bilmiyorum. Aynı modeli kullanan 2 arkadaşım daha var, onlar da hiç teknik desteğe ihtiyaç duymadılar...
7) Olmadı. Belki bu sorunlar hatalı montaj kaynaklıdır, ben aynakol ile beraber aldığım için montajı yetkili servis yaptı.
8) Type S'in de hata payı %2. Benim yorumum şu; belki biliyorsunuzdur, Type S ilk çıktığında yaklaşık olarak şimdiki NG fiyatınaydı ve Power2max için son teknolojiydi, ancak sonradan daha gelişmiş model olan NG'yi çıkarttılar. Etrafta bu kadar rakip varken NG'yi, Type S'in fiyatından yükseğe satmaları çok zor; Type S ile NG aynı fiyat olursa da Type S satmaları imkansız. Dolayısıyla Type S üzerinde üretim maliyetini düşürecek birkaç ufak değişiklik yaptılar ve NG Eco adı altında çok daha rekabetçi bir fiyattan piyasaya sürdüler. Araştırma geliştirme maliyetini çoktan çıkartmış oldukları için düşük fiyata rağmen kar edebiliyorlar.
Fiyatları aynıysa, sırf Bluetooth desteği yüzünden NG Eco tercih edilir diye düşünüyorum.