Scudo Sports

Planet X Bikes

S26

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Şubat 2007
Mesaj
2.740
Tepki
1.426
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Amoeba
Bu siteden alışveriş yapmış olan var mı aramızda? Özellikle de kendileriyle yazışması olanları; ticket açan veya mail atanları merak ediyorum. Nasıl bir deneyim yaşadınız? Ben ürünü almadan önce stok durumu, renk, beden falan sordum. Hafta sonu olduğu için pazartesi cevap alabildim. Sonra siparişi verdim. Siparişi adım adım siteden gördüm ne aşamada olduğunu. En son Order Completed yazdı kaldı. Kargo takip numarası yok. Siparişi özet geçen mail geldi ama orada da kargo takip numarası yok. Bugün kendileriyle iletişim kurma çabamın 3. günü bitiyor (gerçi süre fazla olmadı ama insan en azından inceleniyor gibisinden bilgi falan bekliyor, cevap yok). Kendilerine hem mail attım hem ayrıca customer services kısmından ticket açtım. Ticket kendileri tarafından urgent (acil) olarak işaretlendi ama daha cevap alamadım, bekliyorum. Problem çözümü ne kadar sürer, ne olur ne biter vs. fikir edinmek amacıyla soruyorum tecrübelerinizi. Teşekkürler şimdiden.

(link)
 
Scudo
Ben bu siteyi kullaniyorum. Gec cevap veriyorlar ama siparisleriyle ilgili bir sikinti hic yasamadim. Kargolamada Royal mail kullandiklarindan takip numarasi olmuyor. Genellikle 2/haftada geliyor urunler.
 
  • Beğen
Tepkiler: S26
Royal mail takipsiz mi? :) Boşuna bekliyorum o zaman. Ama insan bir cevap verir takipsiz bu kargo der. Neyse. :)
 
En azindan bana vermiyorlar. :) Takip numarasi yoktur, kargolarinizi first class kargo hizmeti ile gonderiyoruz gibi bisiy demislerdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: S26
İlginç. :) Kargo kayboldu şeklinde sisteme girmelerinin bu tarihte mümkün olmadığını dolayısıyla yeniden yollama veya para iadesi yapamayacaklarını yazmışlar. Bunu yapabilmeleri için bir tarih vermişler, o tarihte ürün ulaşmadıysa tekrar sisteme girin demişler. Ben sadece "kargo takip numarası gelmedi, sadece sipariş onayı geldi. Kayıtsız kargo ile mi gönderiyorsunuz? Eğer kayıtsız değilse kargo takip numarasını iletir misiniz?" şeklinde sormuştum.

@collapse yakın zamanda sipariş vermiş miydiniz? Kargoya verilişi 10 gün sonra 4 hafta olacak da...
 
Benim alisverisim 32 gunde gelmisti. Ancak Royal Mail uzerindendi ve takip numarasi vardi. Ancak takip numarasi gec bildirildi site uzerinden. Bu konuda talep veya yazismaya da girmedim...
O donemde actigim konuda deneyimlerimi aciklarken detay olarak sunlari yazmisim:

"Teslimat suresi ve siparis takibine gelince
Kayitli uye olarak girdiginizde “my account" sekmesinden surekli olarak siparis durumunuz gorebiliyorsunuz. Siparis tarihim 08.01.2014. Siteden 11.01.2014 tarihine kadar urunumun hazirlik asamasinda oldugu bildirildi. 12.01.2014 ile 28.01.2014 tarihleri arasinda siparisin shipping icin hazir bekledigi bildirildi. 29.01.2014 tarihinde siparisin kargo referans/takip nosu bildirildi. Ancak kargo takip nosu Turkiye’ye paketin girisinden sonra (link) linkinden “Kargom Nerede” sekmesi tiklanip gereken bilgi girilince izlenebiliyor. Kargo 30.01.2014 tarihinde Turkiye Gumrugu’ne girdi ve 10.02.2014 tarihinde bana teslim edildi."

Umarim fikir verir, yardimci olur @Serden Us
 
  • Beğen
Tepkiler: S26
@suat akman Teşekkürler bilgiler için. Arada bir siteden, my account kısmından da kontrol ediyorum ama kargo takip numarası gözükmüyor. Sadece "order complete" diyor. Teslimat hakkında tahmini süre de vermemişler "delivery information" kısmında. Aslında beklediğim bir de Çin'den gelecek takipli kargom var o da 2 aydır yolda. Kargo gemisi de batmış olabilir sonuçta ( :p ) ama acaba tüm yurt dışı postalarda mı gecikme var son zamanlarda diye düşünüyorum.

1 ay sonunda kargo elime geçti ama... Kaskın ince kutusunu dümdüz bir poşete koyup yollamışlar. Tabi köşelerden güzelce yamulmuş gelirken. Takipsiz gönderi yaptıkları için evde kimse yokken gelmiş. Ben bunu almam deme şansı takipsiz kargoda oluyor mu bilmiyorum ama oluyorsa bile gelmiş sonuçta, alttaki dükkana teslim etmişler. Yapacak bir şey yok artık, aldım açtım içini. Neyse ki kaskın kendisi sağlam eziği çürüğü yok. Ama ön güneş vizörlüğünü tutan iki pin de kırılmış. Biri kutuya düşmüş diğeri kaskın yuvasında kalmış.

Sonuç olarak 2 tane ufak pin için iade ile uğraşıp bir 30 gün daha bekleyemeyeceğim. Ama kargo yollamasını bilmeyen sıradan internet satıcıları gibi yolladıkları için iyi bir izlenim bırakmadı bende. Kendilerine de durumu bildirdim, verecekleri cevaba göre hareket ederim artık.

O kadar eleştiriden sonra haklarını da yemeyeyim şimdi. Bugün cevap yazmışlar:

Hi,

Thank you for your e-mail.

I will have a new unit shipped out for you.

Kind regards

Scott

Son durumu da aktarmak istedim başlık sonuçsuz kalmasın:

Müşteri hizmetleri biraz yavaş çalışıyor. Cevaplar 2-3 günde falan geliyor. Ama müşteri memnuniyeti konusunda adım atan bir site.

En son ürünün bana ulaşıp ulaşmadığını onaylayan bir cevap istedi başka birisi. Ben de kırık vizörlü ve yanlış renkli bir kask ulaştı elime dedim. Benim istediğimde daha çok beyaz bölge vardı bunda daha az var ama renkler aynı renklerden oluşuyor. Stokları tükendiği için kaskı gönderemeyeceklerini ve başka bir kask seçebileceğimi veya para iadesi yapabileceklerini söylediler. (kask zaten stoklarda 5 tane mi ne kalmıştı aldığımda). Ben de kaskı bu şekilde kullanmaya başladığımı, bu rengi kabul ettiğimi ancak yeni bir vizör gönderebilirlerse memnun olacağımı yazdım. Gelirse ne ala, ellerinde yoksa da yapacak bir şey yok.

Yalnız şöyle bir durum var; ben ürün rengini stokları teyit ettirerek sipariş verdim. Yanlış anlaşılmaya imkan yok çünkü fotoğrafla göstererek sordum modeli. Buna rağmen yanlış renk geldi. Yani şimdi ilgililer vs ama bir sonraki alışverişte "acaba?" sorusu kalacağı için tercih etmeme ihtimalim yükseldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
Planetx sitesinden kadro almak istiyorum. Site ne kadar güvenilir, Türkiye gönderimi var mı?
Bir de boyum 174 ve bu kadro'yu almak istiyorum. Açı tablolarına baktığımda Medium duruyor fakat alt boru 48cm bana kısa gelir mi? Large mi alınmalı?
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Zuzunay
Merhaba arkadaslar,

Planet X'te bazi bisikletlerde ciddi indirimler var. Buradan bisiklet alan olduysa, olumlu olumsuz tecrubelerinizi paylasir misiniz?

Asil merak ettigim konu:

Bazi bisikletlerin satin alma seceneklerinde, arka fren kolunun sagda mi solda mi olmasini istersiniz sorusu soruluyor.
Hatta bu soruyu iki kere sorup cevabini onaylatiyorlar, konu onemli. Sayfada yazdigina gore Ingiltere'deki bisikletlerin fren kollarinin konumlari farkliymis. Bazi bisikletlerde bu soru sorulmuyor. Bunlarin fren kollarinin durumunu ogrenmek icin attigim epostaya henuz cevap alamadim. Cevap geldiginde buraya yazarim.

Daha once Ingiltere'den bisiklet alan olduysa fren kollari ile ilgili bir sorun yasayip yasamadigini soyleyebilir mi?
 
evet yurtdışında birçok ülkede bizdekinin aksine ön fren sağ, arka fren sol kola bağlı ama bence çok kafaya takılacak bir sorun değil,kollara giden fren kablolarını söküp diğer kola bağlarsanız sorun düzelir, aklınızda bulunsun yani sadece bunun için almamazlık etmeyin
 
@celikkadro
Frenkollari icin arkadas bilgi vermis de vites kollarinda ne var, onlarin yeridemi degikmis? Eger öyle ise sizde bisiklet gelince yerlerini degistirisiniz olur biter. Sakin elciklerde degismesi gerekiyormu onlar nasil olacak diye lutfen sormayin.:D
 
Beş yıldan fazladır da kimse buraya bir şey yazmamış. Planetx'ten yakın zamanda alışveriş yaptım. Wiggle, CRC ve hatta Merlin'e göre kargo açısından pahalı (yaklaşık 20$). Zaten aldığım dönüştürücü aparat bunlardan birinde olsaydı Planetx'i tercih etmezdim. Kargo olarak İngilizlerin PTT'si olan Royal Mail'i kullanıyorlar. Dört gün önce verdiğim sipariş bugün gümrüğe girdi. Çok hızlı diyebiliriz. Ürün çeşitleri baya az. Bazı kategorilerde ürün bile yok. (link) bölümü fena değil, Aliexpress'ten almak istemeyenlere alternatif olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: enzo ve MakRo
Uzun seneler önce ürün çeşitliliği bakımından önde bir firmaydı,daha sonra yoğunluğu kendi markaları olan palet x bisikletlerini satmaya verdiler.
 
Geri