Scudo Sports

Pınarello Gerçeği

Chucky-1

Daimi Üye
Kayıt
11 Mayıs 2014
Mesaj
219
Tepki
52
Şehir
Mersin
Bisiklet
Diğer
Arkadaşlar bu yazımda kesinlikle markayı baltalayacak veya insansaların ekmeğiyle oynayamak amacıyla satırlarım olmadığını belirtmek isterim yazdıklarım beni bağlar başımdan geçenleri yazacağım. Kendimi bildim bileli insanlarımız dış ülkedeki malları över durur ve bende buna şahit olurum. Aynı şekilde bende çok uzun zamandır böyle yaptım. Çünkü böyle yapmak hepimizin kolayına gelir. Düz mantıktır Türk malı kötü demek. Ama öyle Türk malı bilirimki Ayakkabıda beyazeşyada bisiklette vs onlarca senedir emektar olmadılar. Artık bu psikolojimi yenmek üzereyken bir olaya daha tanıklık etmemle dahada fikirlerim koyulaştı. Birkere şunda hem fikiriz ki esnemeyen kadro yoktur ve er geç kadrolar yıkılır. Bu böyledir. Daha önce videoda canlı canlı canyon bisikletin nasıl bir taklaylan gövdesinin ortadan yarıldığını görmüştükki eski çalınan salcano bisikletimde daha kötü kazada sadece logo çizilmesi yaşamıştım. Burada salcano ümit bisiklet vs övmeye ne bilgim nede herkesin yerleşik fikirlerini değiştirecek gücüm,amacım yoktur ancak daha demin taiwandan bir kız arkadaşımın paylaştığı herkesin dünyanın en kaliteli kadro kabul ettiği pınarellonun nasılda kulağının koptuğunu gördüm. Bir pınarello almak istediğinizde örnek vermek gereksin salcano ile aynı donanımlara sahip olsun pınarello ondan nerdeyse 2 kat pahalıdır. 3000 e 6000 gibi. Burada herkes kadro kalitesindrn dolayı belkide aynı ağırlıkta belkide çok farketmeyen esneme farkından dolayı 2 kat o parayı vermeye göz alıyor. Ama onlarda kırılıyor onlarda bozuluyor. Dünyalarca para verdiğiniz o bisikletde kırılıyor. Malesef öyle. Sonuçta bir kadro marka değiştiği için fabrika değiştiği için ne kadar değişenbilir? Servisi daha iyidir mesela fakat burası Türkiye öyle drğil mi?Kullanılan malzeme tozlar metaller ne kadar değişiklik gösterebilir? Aramızda kadro argesinden kimsenin olduğunu düşünmüyorum . Tüm gününü bisiklet üstünde geçiren forumdaşlarımızında bu konuda ki yazdıklarımda hem fikir olması gerekir diye düşünüyorum. Çünkü bu iş 100 bisiklete binipte yok burası esniyor yok burası aeoro değil demekten ziyade sonuçlarlada bağlantılıdır. Daha fazla kojuşmaya gerek yok cevaplarda da lütfen tartışma ortamı yaratmayın kendi fikirlerim deneyimlerim gözlemlerimdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: aeneskral
Scudo
Pinarello made in Taiwan ise böyle sorunlar yaşanabilir. Olmasa da yaşanabilir. Yapılan kazanın boyutuna bağlı. Marka tartışması sadece markanın ürününün arkasında ne derece durduğuyla ilgili olabilir. Asıl konu teknoloji ve materyal tartışması olmalıdır. Yoksa ben de x kadronun boyasını silip Pinerallo yapıştırır sonra da kulağını gözünü kırarım, dandikmiş derim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Chucky-1
Pinarello da boyle bi sikintida tek laf edilmeden degisim cok buyuk hizla saglanir ancak Turkiyedeki durumu anlatmaya gerek yok sanirim.Insanlar guvenilirlige o parayi verir ki ben hakli bulurum
 
Aynen bende güldüm Gökhan bey. Bence daha çok güleriz
 
Kırılma nasıl oldu?
 
Kadro kulağı canım alttarafı ne olacak en fazla 60 la giderken vitesi çıkarayım dersiniz kırılır kulak şşanzıman janta takılır takla atarsınız beyniniz pörser pestilinizçıkar yere arkadanda kamyon geçer üstünüzden . Beğendiğiniz o servislerde size yeni kafatası yapmak için argede uğraşırama yapamazz
 
  • Beğen
Tepkiler: ABC ABC
mosso kadroları maşaları çok iyi diye lafı edilir forumda kıran arkadaş vardı kadroyu. ikinci el geçmişi karanlık bir bisikletti hatırlatırım. bununda başına ne geldiğini bilmiyoruz ki. üstelik çakması da yapılan bir markadan bahsediyoruz. birde kul yapısı sonuçta en sağlamı en harikası desende bi yere kadar.
 
@Ebubekir Hocalar sonuçta olan kıza oldu ağlıya ağlya yazmış bizim başımıza gelse kim bilir nasıl konuşuruz hele marka salcano oldumu ooo yandık. Pınar süte gelince sanki marka hiç kırılmayacak garantisi veriyor denir salko bisiklete gelince ana bacı düz gideriz
 
0000667_d186-derailleur-hanger-for-pinarello-prince-dogma-norco-valence-carbon.jpeg

Kırılan parça bu. Adı "Kadro Kulağı". Amacı ise kırılmak.
Kırılması için tasarlanmış bir parça. Kazalarda, vites zorlandığında vs. kırılarak ya da yamualarak kadronun zarar görmesini engelliyor.
20-30 dolar gibi bir fiyatı var. Alıyorsunuz, değiştiriyorsunuz.

Kadro kulağı kırıldı, bisiklet dandik demek; lastik 10000km'de bitti, çok dandik gibi bişey. Zincir uzar, lastik patlar, kadro kurağı kırılır.
Kızla aranızda duygusal bi bağ var sanırım, ağlayınca hemen "pinarello çok dondok bosoklot yopoyor" moduna girmişsiniz :D
 
bisikletin orjinal oldugundan eminmisiniz..
eğer orjinalse ömür boyu garantisi vardır ve en gec 15 gün içinde yeni kadronuz elinize geçer..
 
@Gökhan Toros Hocam şaka bir yana kız çok şirin bu Asyalılar hep böylemi acaba. Öhöm konuya dönelim: Hocam dediğinz parçayı biliyorum haklısınız ama farkertyisenizkadroda kırılmış o parçadan yeni alınsa yine kırık baksanıza sarı yerinden gitmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan Toros
@Gökhan Toros

Siz de bisiklet konusunda inanilmaz bilgilisiniz bu cok acik ancak keske insanlarla nasil iletisim kurulcagini da ogrenseniz.Ben de bilmiyordum sayenizde ogrenmis oldum tesekkur ederim ancak boyle dalga gecerek yazmak , hele ki yonetici oldugunuz halde garip geldi
 
Yiğit bey,değil aynı fiyata ,birbirine yakın fiyatta bile(olmaz da oldu ki)Pinarello yerine salcano'yu bir gün satın alırsanız dedikleriniz bir anlam ifade eder.Kusura bakmayın.
 
Geri