StanicEnemy
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 10 Mart 2022
- Mesaj
- 2.606
- Tepki
- 6.362
- Yaş
- 35
- Şehir
- Tristram
- Başlangıç
- 2021—22
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
WD-40 gibi sıvılar tatbik etmek nafile bir çaba. Sizin boru çok sıkışık değilmiş, WD-40 sıkmadan da çıkarmış yani. Bazı borular o kadar sıkışmış oluyor ki, kadro borusunu arkadan yarmaktan başka çare kalmıyor boruyu çıkartmak için.Başımıza geldi bolca Wd 40 kullanıp 1 Gün bekledikten sonra, sele bağlantı yerinden ters bir şekilde mengeneye sıkıca sabitleyip kadroyu çevire çevire çıkarmıştık.
WD-40 sanırım pası sökerek ayırıyor. İngilizcesi de penetrating oil, içine işleyici yağ demek. Havayla oksijen temasını kesiyor. Anladığım kadarıyla yüzeydeki pası da sağlamından ayırıyor. Bir nevi pası durduruyor.WD-40 gibi sıvılar tatbik etmek nafile bir çaba. Sizin boru çok sıkışık değilmiş, WD-40 sıkmadan da çıkarmış yani. Bazı borular o kadar sıkışmış oluyor ki, kadro borusunu arkadan yarmaktan başka çare kalmıyor boruyu çıkartmak için.
WD-40, parfüm eklenmiş motorin. Pasın sadece üst yüzeyini alır. Zaten pası tamamen söken mucizevi bi kimyasal henüz bulunamadı. Birbirine sıkışmış iki parçanın arasına nüfuz ederek rahatlama sağlayamaz. Arka borunun (ing. seattube) ağzından içeri doğru 1 mm anca girer.WD-40 sanırım pası sökerek ayırıyor. İngilizcesi de penetrating oil, içine işleyici yağ demek. Havayla oksijen temasını kesiyor. Anladığım kadarıyla yüzeydeki pası da sağlamından ayırıyor. Bir nevi pası durduruyor.

