Scudo Sports

Motor fuarından bir kaç canavar.......

Scudo
ilk resimdeki motor çok garip behcet abi fotoğraflar için sağol
 
cok super makınalar ozellıklerını de bulabılseydın:( paylasım ıcın cok tesekkurler ben kawasakıye bayıldım zaten bastandır bır kawasakı hayranlıgım wardır
 
Hayabusa güzel olmuş. Daha çok resim eklersen güzel olur Behçet Abi. Ben bu fuarı kaçırdım malesef sınavlardan dolayı. Özellikle 2007 Honda CBR1000RR resimleri varsa güzel olur.
 
1. fotografdaki motordan korktum yaa.o nasıl bişey öyle.yanımdan geçse kaçarım:D :D .farklı bi paylaşım teşekkürler Behçet Abi...
 
  • Beğen
Tepkiler: t-genc
Çok güzel paylaşım, teşekkürler behcetcim. Sağolasın.


***

Yeri burası değil ama sare'nin 100. mesajını gördüm şimdi;sarecik minnoş 100. mesajını kutlarım. Sevgiler.. ;)
 
@Sercan

evet cbr hastası da olarak resım ıstıyorum :) zaten alacaım ıkı motor war ya cbr 250 ya cbf 250(fıyat ıcın) ya da derbyy 125 cc lerden ıstıyorum onlar moto gp de kullanılıyor ve 125 cc turbo ıle 180 190 km/h lara cıkabılıyor anlıyacaınız canawar:D
 
fotolar için teşekkürler bahcet abi bu ayın sonunda bir motor fuarı daha var ama o fuar baya büyük ;,,,sanırım atatürk havalimanın karşısında cnr da yapılacak gecen sene gidmiştim bu senede olacakmış sanırım
 
Hayatımda hiç öyle kaplan şeklinde bir motorsikletler görmemiştim. Bu arada sare bakıyorum ki 100 mesajı geçmişsin hayırlı uğurlu olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: t-genc ve sare
@bora_jb

CBR 250? CBR 250 diye bi motosiklet Türkiye'de yok malesef. Varsa dahi çok eski kasa vardır ve temizini bulmak imkânsız gibi birşey. CBR 150 var, ancak o da Türkiye'de yok. Onun dışında CBR 125 bolca var piyasada. CBF 250 de iyi motordur. DERBI'ye gelince... Standart GPR125'ler 180-190 km/h gibi rakamları görmüyor haberin olsun. 125CC bir motordan çok da fazla beklentin olmasın. Başlangıç için idealdir, ancak performans, görünüş, egzost sesi beklemek yanlış. Mesela CBR 125'e takılabilecek en iyi egzostu taksan bile 600'lük bir racing ambiansı yakalayamazsın.
 
@bora_jb


Bu tip 125\250cc 2 zamanli motorlar rotaks ayarlariyla oynanip olmayacak hizlara cikartiliyorlar ancak her 10bin de bir segman her 20bin de bir sigman piston degismesi gerekiyor. Ayrica ivmmelenme oyle abartilacak gibi degil. Normal hizlanirken 6.vitesde 3200-3500 devir arasi devreye giren sistem seni bri anda ileri firlatiyor , yani biri sana arkadan hizla tekme atmis hissine kapiliyorsun makine altindan gitmek istiyor. Bu anlattiklarim hosuna gitmis olabilir ama bir okadar da risklidir. Tatli viraj icinde devreye girerse sen ve motor yuksek ihtimalle alcak dusus yasayacaksiniz. Honda vfr da bu basima geldiginde tirsmaktan ote bir durumla karsilasmistim, vfr deki v-tec sistemi de 7000 devirde devreye giriyor ve aldigin gun gidip satiyorsun:D .
kissadan hisse 2 zamanli bu motorlar 2 el degeri olmadiginda satilmaz yada bilmeyenler alip isi ogrendiginde aldigi kisini ruhuna fatiha vb okur.
Birde hiz yapabilmek onemli degildir hizi kontrol altinda tutabilmek onemlidir. Sen 180km ile giderken ne yapacagini bilmiyorsan , motor seni kullaniyor sen motoru kullandigini zannediyorsan isin zor , kacinilmaz kaza seni bekliyor.

Bilgine,
Erdogan
 
  • Beğen
Tepkiler: t-genc
Geri