D. Oğuz
Daimi Üye
- Kayıt
- 26 Mart 2014
- Mesaj
- 269
- Tepki
- 531
- Şehir
- İzmir
Herkese merhabalar. Ameliyattan sonra bisiklete ocağa kadar dönemeyeceğimi söyleyen doktor, son kontrolde iyileşmeyi görünce başlayabileceğimi söyledi. Ben de boş durur muyum? Buyrun fotoğraflar... 
Öncelikle mavi kardeşine göre kırmızıyı daha çekici buldum ben.



Teknik bilgi vermeye çok gerek yok aslında, 11'li 105 set mevcut. Kalan parçalar mossonun kendi üretimi.
Lastikler ve Gidon boğazı dışında problem göremedim. Boğaz da uzun olduğundan sorun oldu. Gidon ve sele borusu, ağırlıktan kazanmak için değiştirilebilir. Sele fizik antares çakması olmuş. O baya hoşuma gitti
Jantlar çok akıcı, beklemediğim kadar akıcı. 105 göbekler iyi iş çıkarıyor. Sadece Total ağırlığı fazla.
Kabloların içeriden geçmesi çok hoş bir detay.

Bisiklet hakkında olumsuz olarak lastik özellikle değişmesi gerek. Gelen iç lastikler araba sibop, çöp direk
iğne siboplu ile değiştirmek lazım. Fakat burada risk alıp lastikleri eskitene kadar kullanmayı düşünüyorum 
Bisikletin sürüşü, yokuşta jantlar mavic aksium/fulcrum racing 7 gibi Jantlardan tek farkı ağırlık. Yokuş antrenmanları için öldürene kadar kullanabilirsiniz. Daha sonra hafif bir janta geçmeniz Size yokuşta avantaj sağlar + cepten tasarruf.
Kalipiye pedal + kot pantolon ve eldivensiz kullanmış olmama rağmen çok sevdim keretayı. Çok hızlı kaçıyor. Tek eksisi Jantlardan gelen ağırlık yokuşta çok az da olsa kendini hissettirdi. Uzun çıkışlarda lastik Değişimi ile deneyeceğim, sonucu paylaşırım.
Her türlü fikir öneri soruya açığım. Sezonu geçmesine rağmen neden böyle bir şey yaptın derseniz, mossonun karbon kalitesi bir specialized kadar olmasa da, Rijitlik konusunda gerçekten iyi. Bu fiyata alınabilecek en iyi bisikletlerden, jant, Gidon + boğazı ve sele borusu değişimi ile çok rahat 8 kilo altına inebilir. Pedallı ağırlık 8.68 olarak görünüyor. Fakat ölçüm yapmadım, fakat kilitli pedal ve lastik değişiminden sonra yapmayı düşünüyorum.
Yöneticilerden birisi konuyu yol Bisikleti başlığına taşırsa sevinirim.
Öncelikle mavi kardeşine göre kırmızıyı daha çekici buldum ben.



Teknik bilgi vermeye çok gerek yok aslında, 11'li 105 set mevcut. Kalan parçalar mossonun kendi üretimi.
Lastikler ve Gidon boğazı dışında problem göremedim. Boğaz da uzun olduğundan sorun oldu. Gidon ve sele borusu, ağırlıktan kazanmak için değiştirilebilir. Sele fizik antares çakması olmuş. O baya hoşuma gitti
Jantlar çok akıcı, beklemediğim kadar akıcı. 105 göbekler iyi iş çıkarıyor. Sadece Total ağırlığı fazla.
Kabloların içeriden geçmesi çok hoş bir detay.



Bisiklet hakkında olumsuz olarak lastik özellikle değişmesi gerek. Gelen iç lastikler araba sibop, çöp direk
Bisikletin sürüşü, yokuşta jantlar mavic aksium/fulcrum racing 7 gibi Jantlardan tek farkı ağırlık. Yokuş antrenmanları için öldürene kadar kullanabilirsiniz. Daha sonra hafif bir janta geçmeniz Size yokuşta avantaj sağlar + cepten tasarruf.
Kalipiye pedal + kot pantolon ve eldivensiz kullanmış olmama rağmen çok sevdim keretayı. Çok hızlı kaçıyor. Tek eksisi Jantlardan gelen ağırlık yokuşta çok az da olsa kendini hissettirdi. Uzun çıkışlarda lastik Değişimi ile deneyeceğim, sonucu paylaşırım.
Her türlü fikir öneri soruya açığım. Sezonu geçmesine rağmen neden böyle bir şey yaptın derseniz, mossonun karbon kalitesi bir specialized kadar olmasa da, Rijitlik konusunda gerçekten iyi. Bu fiyata alınabilecek en iyi bisikletlerden, jant, Gidon + boğazı ve sele borusu değişimi ile çok rahat 8 kilo altına inebilir. Pedallı ağırlık 8.68 olarak görünüyor. Fakat ölçüm yapmadım, fakat kilitli pedal ve lastik değişiminden sonra yapmayı düşünüyorum.
Yöneticilerden birisi konuyu yol Bisikleti başlığına taşırsa sevinirim.