lrfan
Cyclist
- Kayıt
- 27 Şubat 2014
- Mesaj
- 2.028
- Tepki
- 12.521
- Yaş
- 53
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- İrfan Türetgen
- Başlangıç
- 1984—85
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Parkın TEM'in karşısı (yani bisiklet parkuru kısmı) hariç toplam alanı yaklaşık 700 bin metrekare olunca tabi, 25 bin metre pek mühim bir alan değil. Parkın içinde sadece belirli otopark alanları yok, yolların bi yanına veya iki yanına birden yer yer diklemesine yer yer paralel olacak şekilde de park edilebiliyor. Haliyle gerçekten saçma sapan bir araç parkı kapasitesi var1000 araba sığması için 25.000 m2 park alanı lazım emin misiniz?


ıstanbul dısından gelenler ve burayı bılmeyenler zaten bı sasıracak. Turkıyede boyle bırsey olabılırmı la dıye bı afallayacaklar. Saolsun eskı beykoz beledıye baskanı cok meraklıydı bısıklete boyle bır eser bıraktı Istanbula.Parkın TEM'in karşısı (yani bisiklet parkuru kısmı) hariç toplam alanı yaklaşık 700 bin metrekare olunca tabi, 25 bin metre pek mühim bir alan değil. Parkın içinde sadece belirli otopark alanları yok, yolların bi yanına veya iki yanına birden yer yer diklemesine yer yer paralel olacak şekilde de park edilebiliyor. Haliyle gerçekten saçma sapan bir araç parkı kapasitesi var
Örnek olarak; şu aşağıdaki bölgede yaklaşık 130 araçlık park alanı var.
330529 dosyayı görüntüle
Alttaki görselde orta alt tarafta kenarları noktalı dikdörtgende yukarıdaki alanın parkın tamamının ne kadarcık bi kısmı olduğunu görebilirsiniz. TEM'in karşısı dediğim, bisiklet parkurunun olduğu kısım kırmızıyla gösterdiğim kısım. Orman alanları da dahil toplamda 8,5 milyon metrekarelik bir alandan bahsediyoruz arkadaşlar, İstanbul dışından gelecek veya İstanbul'da olsa bile daha önce bu parka gelmemiş kişiler için Türkiye'de böylesi bir alana sahip bir park olması pek inanılır gelmiyor olabilir ama gerçekten acaip bi alan
330530 dosyayı görüntüle
Ümraniye ve Kavacık’daki otellere bakılabilir. Üsküdar ve Beykoz’daki Öğretmen evlerinde yer kalmışsa düşünülebilir. Üsküdar’daki Koşuyolu Öğretmenevi, Anadoluhisarı’nda ise Sabancı Öğretmenevi.Starta yakın nerelerde kalınabilir ? Pansiyon , otel vs ?
Hocam çok teşekkürler.Hemen arkadaşlara söylim baksınlar...Ümraniye ve Kavacık’daki otellere bakılabilir. Üsküdar ve Beykoz’daki Öğretmen evlerinde yer kalmışsa düşünülebilir. Üsküdar’daki Koşuyolu Öğretmenevi, Anadoluhisarı’nda ise Sabancı Öğretmenevi.
Baktığınız yer yok Üsküdar’daki oteller de olabilir. Starta 10 km mesafede.
Avrupa yakasında kalacaksınız Beşiktaş’tan Üsküdar’a kolay geçebilirsiniz, yine İstinye Yeniköy tarafından feribot ile Çubuklu‘ya kolay geçilebilir.
Baktınız hiçbiri olmadı Marmaray tren hattı üzerinde herhangi bir yer bile bakılabilir. İş saatleri dışında ve pazar günleri tüm gün bisiklet ile binebiliyorsunuz
hocam cubukluyu kaldırdılar galiba ya. ama zaten istinye diğer yerlere göre biraz pahalı olabilirÜmraniye ve Kavacık’daki otellere bakılabilir. Üsküdar ve Beykoz’daki Öğretmen evlerinde yer kalmışsa düşünülebilir. Üsküdar’daki Koşuyolu Öğretmenevi, Anadoluhisarı’nda ise Sabancı Öğretmenevi.
Baktığınız yer yok Üsküdar’daki oteller de olabilir. Starta 10 km mesafede.
Avrupa yakasında kalacaksınız Beşiktaş’tan Üsküdar’a kolay geçebilirsiniz, yine İstinye Yeniköy tarafından feribot ile Çubuklu‘ya kolay geçilebilir.
Baktınız hiçbiri olmadı Marmaray tren hattı üzerinde herhangi bir yer bile bakılabilir. İş saatleri dışında ve pazar günleri tüm gün bisiklet ile binebiliyorsunuz
Aaaa evet haklısın, geçen ay feribot hattı kapatılmış. Beykoz Yeniköy motor hattı var sanırım ona tek alternatif, o civardan geçiş içinhocam cubukluyu kaldırdılar galiba ya. ama zaten istinye diğer yerlere göre biraz pahalı olabilir![]()
Çok fazla yagis olursa yani sel veya rüzgar riski var ise yaris ertelenir veya iptal edilir muhtemelen. Ama normal saganak yagislarda yaris yapilir. Cutoffda arkadan gelen toplama aracina göre belirleniyor net bir dakikasi yok genellikle daha erken bitiriyorlar istanbul içi yarışlarda. Tavsiyem eğer yağmur vs olursa çok dikkatli olun parkur kazaya çok müsait çünkü.Bende ilk kez bir yarışa katılacağım amacım yarışın sonuna kadar sürebilmek, heyecanla bekliyorum bir kaç aklıma takılan husus var.
Birincisi, pazar gününe yağış göstermeye başladı yağış durumunda böyle organizasyonlar nasıl bir karar veriyor acaba ?
İkincisi, cut off kuralları direk dakikası dakikasına uygulamıyor mu yoksa daha mı esnek davranıyorlar?
Geçen hafta yerler ıslaktı ve parkur test sürüşünden arkadaşım düşüp kolunu kırdı.Yağış var o gün evet.Bu da biz fani amatörler için hiç iyi değil. Katılmamayı düşünüyoruz. O kadar emek harcadık , para harcadık ama canımız ve diğer canlar
daha önemli. Geçen sene ıslak kalan yollarda çok insan düştü .Köprüde bile arkadan gelip çarptılar. Yarış esnasında nabız yüksek evet ama bazı arkadaşlar gözünü öyle bir
karartıyor ki herkesi tehlikeye sokuyor. Yani bu yarış İstanbul da Eylül ayının ilk haftası gibi olmalı geçen sene de bunu dile getirmiştik. Tabi biz bilemeyiz neden bu tarih seçiliyor. Neyse yarışacaklara şimdiden başarılar dilerim. Kazasız belasız güzel bir yarış yapılsın inşallah.
Senenin 200+ günü yağmur yağan bir şehirde yaşıyorum, dolayısıyla genelde sürüşlerim yağmur altında ve bugüne kadar yerler ıslak diye hiç düşmedim. Gel gelelim Türkiye'ye. Yağmur yağdıktan sonra yollar buz pateni sahası gibi oluyor. Geçen yaz taitilde Türkiye'de sürüş yaparken yağmur yağdı, artık toz toprak nedeniylemi, yoksa araçlardan akan ve görülmeyen yağ atıklarından mı bilemiyorum ama epeyce düşme tehlikesi atlattım. Hatta bir kaç rampada arka teker sürekli patinaj çekmesinden inip yürüyerek çıkmak zorunda kalmıştım.Yağış var o gün evet.Bu da biz fani amatörler için hiç iyi değil. Katılmamayı düşünüyoruz. O kadar emek harcadık , para harcadık ama canımız ve diğer canlar
daha önemli. Geçen sene ıslak kalan yollarda çok insan düştü .Köprüde bile arkadan gelip çarptılar. Yarış esnasında nabız yüksek evet ama bazı arkadaşlar gözünü öyle bir
karartıyor ki herkesi tehlikeye sokuyor. Yani bu yarış İstanbul da Eylül ayının ilk haftası gibi olmalı geçen sene de bunu dile getirmiştik. Tabi biz bilemeyiz neden bu tarih seçiliyor. Neyse yarışacaklara şimdiden başarılar dilerim. Kazasız belasız güzel bir yarış yapılsın inşallah.
Yeri geliyor bizde yağmurda sürüyoruz tabi. Ama bu bir yarış olduğu için , nabız da tavan yaptığı için sağlıklı kararlar alınamıyor. Yani gözümün önünde ıslak dik inişli virajlı yolda önceden frenaj yapması gereken arkadaş milleti dinlemeyip ( yoldan bağıranlar yani) bodoslama karşıya geçti. Bu ve benzeri olaylar bu sefer daha çok olacak inşallah kimse kaza yaşamasın isteriz ama maalesef oluyor.Senenin 200+ günü yağmur yağan bir şehirde yaşıyorum, dolayısıyla genelde sürüşlerim yağmur altında ve bugüne kadar yerler ıslak diye hiç düşmedim. Gel gelelim Türkiye'ye. Yağmur yağdıktan sonra yollar buz pateni sahası gibi oluyor. Geçen yaz taitilde Türkiye'de sürüş yaparken yağmur yağdı, artık toz toprak nedeniylemi, yoksa araçlardan akan ve görülmeyen yağ atıklarından mı bilemiyorum ama epeyce düşme tehlikesi atlattım. Hatta bir kaç rampada arka teker sürekli patinaj çekmesinden inip yürüyerek çıkmak zorunda kalmıştım.
Kısacası bende sizin yerinizde olsam, böyle bir yarışa yağmurda girmezdim. Tamam spor yapıyoruz, yapılan etkinliklerin devamı için katılalım ve katkıda bulunalıım ama ilk önce kendi sağlığımız ve güvenliğimiz.
Çok geçmiş olsun.Geçen hafta yerler ıslaktı ve parkur test sürüşünden arkadaşım düşüp kolunu kırdı.

