| Düz yol (Ortalama Güç Watt) | Yokuş (Ortalama Güç Watt) | |
| Normal Bisiklet | 193,66 | 237,2 |
| %50 daha az ön teker ağırlığı | 193,38 (%0,14 azalma) | 236,3 (%0,38 azalma) |
| %50 daha az arka teker ağırlığı | 193,3 (%0,19 azalma) | 236,1 (%0,46 azalma) |
| %50 daha ön teker eylemsizliği | 193,63 (%0,015 azalma) | 237,19 (%0,004 azalma) |
| %50 daha az arka teker e.sizliği | 193,62 (%0,020 azalma) | 237,18 (%0,008 azalma) |
| %50 daha az ön teker dragı | 190,09 (%1,8 azalma) | 234,7 (%1,1 azalma) |
| %50 daha az arka teker dragı | 192,49 (%0,6 azalma) | 235,3 (%0,8 azalma) |
| 4,5 kg daha az sürücü ağırlığı | 190,2 (%1,8 azalma) | 229,5 (%3,2 azalma) |
| %50 daha az sürücü dragı | 143,4 (%26 azalma) | 204,3 (%13,9 azalma) |
| %50 daha az kadro dragı | 186,4 (%3,7 azalma) | 232,1 (%2,2 azalma) |
| %50 daha az dönme direnişi | 174,8 (%9,7 azalma) | 225,5 (%4,9 azalma) |

