Scudo Sports

Lapierre Kullanıcıları Kulübü

@trainspotting35 hocam benimde boyum 178.5 İkinci el aldığım için L kadro aldım öyle denkgeldi. Ölçü olarak 55 e geliyor. Normalde 54 kullanmam lazım. Ama Lapierre de 54-51 şeklinde gitmiyor ölçüler. M-52, L-55 var. Ben şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım uzun turlarımda. Aşağıdaki tabloya göre normalde M kullanmam lazım. Büyük geldiğini düşünüyorsanız gidon boğazı bir küçülterek problem çözülebilir kanaatindeyim:harika:size_road_840-v2.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: hayriünal
Scudo
@trainspotting35sanirim ikimizde tam aradayiz. bundan once giant scr2 s beden kullandim.ilk yol bisikletim oldugu icin ozellikle s aramistim.Giant in m kadrolari bariz buyuk olmustu bana.Ancak soyleyebilirimki M bedenle cok daha rahatim(tabiki kadrolar arasi olcu farkliliklari da var) .Bisikleti alirken de guvendigim ve daha once de defalarca bisiklet aldigim bir bayiyi tercih ettim. M beden uygun dedigi icin guvenerek almistim.S bedende zaman zaman yasadigim sorun pedallarda kilitliyken ayak uclarim donuslerde lastige surtebiliyordu be bu bana tehlike yaratiyordu.

F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@S.Çal Üzerindeki gidon boğazı yanılmıyorsam 100 mm lik. Arkadaşımdan Btwin 80 mm lik gidon boğazı alıp taktım biraz daha rahatladım açıkçası. Bilgiler için çok teşekkür ederim.

@hayriünal Bilgiler için teşekkürler. Bende sensium 300, arkadaşımda (link) model var. Ben 1.68, arkadaşım 1,78. Her iki bisiklette M kadro ancak onun bisikleti bana büyük, benim bisikletim de ona küçük geldi. Bu da dipnot olarak burada dursun. Lapierre konusu canlandı.
 
@trainspotting35
Endurance kadro(sensium) ile tırmanış kadro(audacio) arasındaki geometri farklılığından kaynaklandığını düşünüyorum.Tırmanış kadrolarının üst borularının daha uzun olması gibi
Örneğin Canyon markasının endurance kadrosu ile tırmanış kadrosunun frame size tablolarına baktığımızda; tırmanış kadrolarının aynı bedendeki kadro boyları daha uzun sürücüler için yapılmış.Endurance M kadro 177-182 ; tırmanış M kadro 178-184 için
 
Biz hala lapierre diğer markalar altında mı göreceğiz acaba ?

:kötü: Sayın Yönetim

@S.Çal bende 55 kadro kullanıyorum. Biraz büyük olabilir ancak herhangi bir ağrı sızı yaşamadım. Ancak bizden tecrübeliler, hatta prolarda bile küçük bisikletin daha rahat kontrol altında olduğu söyleniyor. İlerde aşağıdaki yavruyu değiştirisem, özellikle bir küçük kadro almayı düşünüyorum.

IMG_20180107_101707-01.jpeg
 
@CY3535
Jantlar yakıyor ortalığı Maşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: CY3535
@trainspotting35 bacak içi 81cm sanırım ondan rahatım. Bir ara 80lik gidon boynu taktim. Sonra tekrar eskisine döndüm.
 
@CY3535 bende yoeleo jant almayı düşünüyorum. Jantlar nasıl memnun musunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: CY3535
Ben m beden audacio 300 kullaniyorum. Boyum 1.75.. Cok az bir rahatsizlik soz konusuydu, 100 mmlik gidon bogazini 70 mm ile degistirdim, simdi gayet rahat oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@CcRider f/p jantları, Yoeloe UCI onaylı bu arada :) Şuan için bir keyifsizlik söz konusu değil.
 
@CY3535 Bir gün yarış koştuğumda 51-52 kadro bisiklet edinecem inşallah :) Önümde daha 4 sene var. Hedef master 35 kategorisi(federasyon yarışları)

Gidon boğazını kısaltmayı düşünüyorum. Normal sürüş pozisyonunda sorun yok ama aero pozisyonuna geçip dirseklerimi gidona yerleştirdiğimde selenin epeyce ucuna gelmek zorunda kalıyorum. Mevcut boğazı ölçüp de değiştirmeye eriniyorum bu aralar :)

Jantları nereden aldınız ne kadara mal oldu peki?
 
  • Beğen
Tepkiler: CY3535
@CY3535 evet uci onaylı olması cezb ediyor. hedeflediğim kiloya ulaştığımda alacağım büyük ihtimalle.
 
@S.Çal aero pozisyona geçtiğinde selenin önüne gelmen gayet :) ben biraz daha şansımı zorladım ve full karbon seleye geçtim.

@CcRider Yoeleo nun sitesinden aldım. Katarina - müşteri hizmetlerinde ilgili bir arkadaş. Kafana takılan birşey olursa tecrübelerimi paylaşırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: CcRider
@CY3535 bende orjinal seleyi değiştirdim. Konforda ciddi sıkıntı yaşadım. Eski bisikletimde fizik sele kullanıyordum. Bu bisiklette de fizik arione r3 seleye geçtim. Tavsiye ederim hem hafif hem de konforlu bir sele:harika:
Jant gümrük ve kargo dahil ne kadara geldi acaba
 
@S.Çal yoeloe sitesinde yazan rakamlar uzerinden atış serbest :) biz iki jant aldik o yuzden rakam istediğimizin altina geldi. Birde yaninda forma, 2. Set fren padleri vb. eklemelerimiz oldu. Gümrük konusu :D biri şans biri sansizlik oldu.
 
@CY3535 Oldukça hesaplı jant setleri var sitede, UCI onayı felan olmasa Aliexpressin Çin malı jantları sanıcam.. (link) Şu model orta karar bir jant gibi duruyor.. Sanırım Tam karbon değil, Hibrit bir jant değilmi?
 
C25FCC17-F32E-4629-AF24-FE1F3B2E7D02.jpeg Bende tur bisikletinin yanında hız ve antrenman yapabileceğim iyi bir bisiklet bakıyordum, Sincan Emre Bisiklet - Harun beyin tavsiyesiyle sonunda aircode 500 ile aranıza katıldım bugun teslim aldım, test ettim ilk defa yol kullanan biri olarak 300-400 metrede adapte oldum çok zevkli. Yol/yarış konusunda tecrübesiz biri olarak tavsiyelerinizi dikkate alırım. Mesela bende mt300 trekking ayakkabı var bununla kullansam sorun olurmu? Spd pedal öneriniz nedir tur bisikletimdeki bir tarafı platformlu shimano xt pedalı buna taksam olurmu? Gibi gibi vs. Şimdiden tşkr ederim öneriler için.
 
Geri