Scudo Sports

Kron

xc dağ bisikleti tc şehir bisikleti. ben daha çok şehir hayatında bisikletimi kullanacağım.sahil boyu yada sehirler arası düz yollarda. ama xc duruşu filanda gayet geçerli,kafam karıştı

xc dağ bisikleti tc şehir bisikleti. ben daha çok şehir hayatında bisikletimi kullanacağım.sahil boyu yada sehirler arası düz yollarda. ama xc duruşu filanda gayet geçerli,kafam karıştı
 
Scudo
@izmitli30 Ben daha önce yol bisikleti kullanmadım denemek haricinde.Hantallık konusunda bir şey diyemeyeceğim.Xc500 bana göre hantal değildi.Ancak şu da bir gerçek; birisi dağ birisi şehir bisikleti.Doğal olarak şehir'de kullanılacaksa çoğunlukla siz dağ almayın.Şehir bisikleti gayet memnun eder sizi
 
@Uptown Cyclist seri atik kıvraklık konusunda xc bisikletler'in tc'ye oranla daha düşük kaldığını söyleyebiliriz herhalde ?
 
@izmitli30 Elbette.Birisi 4x4 diyelim birisi Hatch-back bir araba.Aynen böyle.Bir Suv ne kadar atak olabilir ki? Sağlam ama çok da atak değil.Şehir bisikleti alın, rahat rahat kullanın bence :hhhhhh:

@furkanzkan307 Aslında görüntü'de bile Şehir modeli'nin nasıl daha seri olduğu belli.Renkler öyle diye kafanız karışıyor olabilir ama fark edilebilir bir fark var bence kullanımda
 
@Uptown Cyclist haklısınız galiba kadroda bi kalınlık incelik durumu var. Ama sürüşte o kadar fark eder mi sanırsam xc ye şehir tekerleği de takılabiliyor. Belki aralarındaki farkı bu kapatabilir.
 
@furkanzkan307 Lastik elbette fark ettirir ama o işin sonu gelmez bana göre.Ben biraz da o yüzden sattım bisikleti.En başta iyi düşünmek lazım.Şehir bisikleti sonuçta sadece lastik bakımından ayrılmıyor bir dağ bisikletinden.Genel yapısı olsun, her bakımdan daha akıcı.Lastik en başlarda çok güzel gelir, çünkü ince lastikle hafiflersiniz yani hafif gelir hız artar daha az enerjiyle falan.Ancak bir süre sonra o da yetmez.Daha sonrası zaten kaçınılmaz son :D Ya şehir bisikleti ya da yol :D
 
@furkanzkan307 mtb ve şehir bisikletleri arasında geometri ve ağırlık olarak uçurumlar yok aslnda..zaten alacağınız dağ bisikleti hardtail dene kadro enduro yada downhill deil yani sert arazi sürüşleri için tasarlanış buda şehire uyum sağlamasını zorlaştırmaz..ön amortisörlü bi şehir bisikleti ile tur lastiği takılmış hardtail arasında çok fark yoktur..hatta şöyle bi örnek vereyim..salcano hd şehir bisikleti kullananan bi arkadaşım bnm tur lasği takılmış xc1000 i deneyince çok daha rahat akıcı olduğuna kanaat getirdi..bunları bilginiz olsn diye yazdm şehir bisikletide alınabilir iş görür ama mtb alırsan istediğinde dişli lastik takar araziye dalarsın istediğinde tur lastiğiyle yoluna gidersin : )

araziyle hiiç işim olmaz dersende ikisinide ele yol bisikleti al derim :D
 
10 gün önce çalınan bisikletim gayet iyiydi (bknz ekli resim ) bianchi tc ile kron tc kıyaslarsak ve bu kıyaslama tx 500 ile bu resimdeki bisiklet arasında olsa siz ne dersiniz ?BIANCHI-NERO.jpg

@izmitli30 2013'de yaza girmeden önce almıştım.çok alışmıştım be sana :kötü:
 
@izmitli30 Sizinkinde tam bilmiyorum ama Deore varmış o daha iyi ancak frenler Mekanik Disk.Kron'da Hidrolik var.Kat kat daha iyi.Bisikletiniz güzelmiş ama yazık olmuş :(
 
@ERSN PK çok teşekkürler. Benimde aklımda olan bişeydi. Sadece şehirde veya sadece dağ bayır sürmicem. Xc alıp lazım geldiğinde tur veya dağ tekerliğini takmak. Ama benim asıl sorum Samsun gibi bi şehirde yani sahil şeridi ne kadar düz olsada evim yokuş ta, MTB aldığımda yokuş çok zorlar mı şehir bisikletine göre.
 
@furkanzkan307 sabit maşadan dolayı yol daha iyi olabilir rampadan ama kitlenebilir maşa ile o sorunu çözersin belli bi kondisyon yapınca dağ bisikletide tırmanır her yeri kimyasında olan bişey zaten tırmanmak : )
 
Sabit maşalı bianchi bisikletim var. Zaten onu değiştirmek istiyorum. Her ne kadar yokuşta rahat etsemde en küçük çukurda veya kasiste ağzım burnum yamuluyo. Sanırsam kararımı verdim gibi "xc500 v 27.5". Aslında xc1000 bakıyordum ama fiyat farkı biraz fazla geldi. Boyum 177, 20" veya 51 kadro uygun düşer mi?
 
20 kadro çok büyük gelir ben 187 boyundaym 18 kadro 29 jant kullanıorum :) xc500de kitlenebilir maşa yok bildiğim kadarı ile dostm onuda göz ardı etme xc alcaksan 1000 den aşağı almak yok bütçemi aşar diosanda şehir bisikleti daha ii olacaktır diye düşünüyorum
 
@ERSN PK kadro konusunda tereddütlerim var. Kimi biraz büyük olsun keyif alırsın diyor kimi bedenine uyanı al kontrol sende olsun diyor. Boyum 177, 18" ve 20" için tam ortada kaldığından bu konuda çok kararsızım. Teker konusunda ise çok araştırma yaptım ve en uygununun 27.5 olduğuna karar kıldım. Fiyata gelincede, parasını ben ödesem çok koymazdı belki ama peder bey vercek parasını onuda sıkıştırmak istemiyorum. Eğer ciddi anlamda fiyatına değer bir fark varsa biraz daha bekler xc1000 e yönelebilirim.
 
fark var tabi ama ne kadar etkiler bu fark seni onu bilemem : ) carraro sportive serisinede bakaiblirsin bu arada çok ağır arazi şartlarına girmeyeceksen şehir bisikletide hafif arazide gider
 
:))aslında ilk carraro ya bakmıştım sportive 224'e. Hybrid bisiklet olarak hoş ancak güven vermedi bana, yani ısınamadım. Bayiye sırf 224e bakmak için gittiğimde bile krondan gözlerimi alamadım. :):) zaten bu seviye biskletlerinde aralarında fazla fark olmuyo gerek donanımsal gerek fiyat konusunda, hepsi birbirine çok yakın. O yüzden kronu kadrosu yüzünden seçicem galiba.

yazı tura atıcam başka türlü karar veremiyorum :komik:
 
Geri