Scudo Sports

'' kış sezonu başlıyor biz kapatmayız açarız sezonu, kasım -aralık-ocak-şubat-mart-''

kudret abi kısa mesafe beni kesmiyor bıçkıdere yapalım dersen gelirim yavaş tempoda 20 25 km arası gideriz amaç kendimizi yaza hazırlamak
 
Scudo
@Erkan Közen

(link)


o.k yarın saat tam 09.00 da dudullu ve bıçan- dere, 2 mola birinci göçbeyli köy çıkışı son mola aydos cafe ,,önde olacaksın km sende ,,,,,,hava bu akşam ve gece yarısı iyi yarın paso güneş son anda bozarmı bilemem. sabah erken bakarım gene saat 08.00 de evden çıkacağım,,,,
 
ok yarın dudulludayım bende 08:00 de çıkacağım sabah yine yazışırız
 
saat 04.31 hava mükemmel,,

(link)

işleyen demir pas tutmaz,,,,bu arada avrupa yakadan süratli dostlarımızı özledim murat artı ekrem ,ve anadolu yakadan ogün evet erkan ve bahtiyar ,,,,,bu ekip tavşanlı-boyalıca hattında gene yaza doğru var olacak,istanbul dışı sıkı etaplarımız kartepe-rube ve tavşanlı-boyalıca hattı,,,,anadolu yaka çalışma sahalarımız şile-bıçkıdere şile-ulupelit-şile teke buralar bizim mekanlar .bu pazar bu iyi hava kaçmaz 27 ocak yağmur yaklaşık 2.5 aydır doğru dürüst bir pazar olmadı sezon devam ediyor ve bu topik martta bitecek ve kartepe rube topiğine ışınlanacağız ,,,,,,
 
evet hava güzel bulut yok yerler kuru 09:00 da ordayım
 
erkan selam öncelikle senin durumun bence iyi gerçi haziranda ortalaman 30 idi ortalaman 20 olması doğal çünki 2.5 aylık br bekleme ,
benim başıma gelen ise hiç beklenmedik bir durum .baştan şile rampalarını çok iyi aldım kömürlük artı kervansaray sonra bıçkıdereye kadar durum iyi idi. ne oldu ise yüksek rakıma tırmanışta çok soğuk esen rüzgar beni sersemletti ve göçbeyliye vardığımda başım ağrıyor idi kafamdaki bu kar maske aslında termal olmalı bence olay bu kar maske terledi ve nem beni vurdu başağrısı devam etti akabinde halsizlik başladı .tamamıyle rüzgardan .
rüzgar oldukça şiddetli idi. senden ayrıldıktan sonra biraz yürüdüm sonra baktım olmayacak bindim. yalnız maden suyu kırgınlığımı aldı baş ağrım hafifledi rüzgarın ayarı yoktu bi duruyor sonra hızlanıyor idi .ön teker anofora yakalandı
neyse en azından zor şartlarda yaptık bu uzun mesafeyi,,,
 
@Kudret Kurtcebe
eyvallah kudret abi sağsalim döndüğüne sevimdim kendi içimden dedimki kudret abi hala yürüyormu diye çünkü ben bostancıya 1 saatte gittim hala yürüyor olsan 3 saatte anca gelirdin
neyse buğünde böyle oldu yapacak bişey yok
 
@Erkan Közen

bu oldukça soğuk esen rüzgar beni alt etti.....şubat ayı kar geliyor valla bizim ekip en iyi dereceleri rüzgarsız az nemli ve ısının makul ölçüde olduğu vakit alıyor...
 
http://img703.imageshack.us/img703/8678/028iwd.jpg


yumurta lop ,,,,,protein....:in:
 
http://img201.imageshack.us/img201/1374/032px.jpg

başım ağrıya ağıya 19 eğim rampayı aldım taşdelen su merkezinin meşhur 19 eğimi bu gün çok 10-19 devrildi.....
şiddetli son derece soğuk esen rüzgar düşmanımız idi bu düşmanı bugün yok ettik...
 
kudtet abi haftaya pazar hava nasıl bi polenez yapabiliriz uzun olanından
 
(link)

durum berbat şubata bakacağız ..erkan bugünkü havaya bak arkadaş 16 km rüzgar ısı 15 derece esas bu gün bıçkıdere olacak idi, her neyse sen çalışıyorsun ..evet polinez uzun rotayı çıkartayım buraya koyayım...
 
(link)

gidiş sadece 38 km gidişte mola yapmadan gideriz......polinezde mola olur.....


dönüş...

(link)

yaklaşık bana 74 yazar..bu tur 100 km ye eşdeğer.....

bostancı saat 09.00 olur...
 
sağlam pedal basan sıkı adamlar ,
hepsinle pedallama şerefine nail oldum....

1-aytekin erzan
2-ali emre akcan
3-suha onur er
4- mehmet ser
5- volkan akboga
6- volkan çelik
7- zekeriya gecenoğlu
8- yetkin palgın
9- enver avcı
10 -özkan kanki
11-semir karabulut
12- ömer kanki
13 -korsan hasan
14 -evren tuğutlu
15 -soner dangır
16- ekrem erten
17- bugsbunny-ogün
18- murat dostum
19-dapoet-alper
20-bahtiyar közen
21- erkan közen
22- yener dost
23- harun dost
24- onur dostum
25- atom kamil
26- kadir ayintap dostum
27- tolga gürgün
28-........

28- boş ,
anlamı yeni performansçı dostlarım ilerde olacak yukarda sıraladığım tüm dostlarım ile bisiklet forumda tanıştım kendilerine performans bisikletçiliğinde gönülden başarılar dilerim




 
(link)

erkan 3 şubat şartlar iyi.... rüzgar 18 km ,,,,saat 09.00 bostancı polinez uzun,,,
 
ağır turların kuralları..

1- resim çekme olayı grubun sözcüzü olan bahtiyar tarafından yapılacaktır
2- kontenjan şu anda 3 kişidir,,
a- kudret
b- bahtiyar
c- erkan

3- 3 kişilik kontenjan vardır bu 3 kişilik kontenjana gelecek olanların en az 6 ay 100 artı km lerde zamana karşı çalışmış olmaları mecburidir
4- ekibin anlayışı gezi değildir...
5- herhangi bi rahatsızlığı olanların ilaç alanların durumlarını kesin belli etmesi mecburidir..
6- 18 yaş altı kabul edilmeyecektir...
7- beslenme şekilleri önemlidir ..ahmet aydının kitabı taş devri diyeti kitabını performans bisikletçileri muhakkak okuyacaktır....
8- bir performans bisikletçisi alkollü bisiklet sürmez bu tip anlayışlara sahip olanlar ekibe asla alınmayacaktır.
9- sigara kullananlar ekibe alınmayacaktır,,
10- derdimiz elit kişilerden oluşan bi ekip yaratmaktır...
11- karakter yapıları performanstan önce gelir ,önce karakterli kişilik sonra performans, ekib buna dikkat eder...
12 - anadolu performansın kurucusu olarak takım kaptanıyım tüm uzun yol tecrübelerime yeni gelecek olan 3 kişi kesin uymak zorundadır..
13- iç lastiksiz kasksız ve pompasız asla ekibe dahil olamazsınız
14- gelecek olan 3 kişiden yüksek tempolu arkadaşlar olabilir ama dediğim gibi önce karaktere bakacağız ağzından çıkanlara bakacağız tavırlarına dikkat edeceğiz eğer ekibin centilmen tavrına uymaz ise derhal ekipten ayrılacaktır.
15 -gelecek olan 3 kişiden resim çekmek isteyen olursa bunu burda paylaşmayacaktır burda paylaşacak olan tek kişi ve sorumlu kişi bahtiyar arkadaşımız olacaktır ..bilare bu durum sahada sürekli hatırlatılacaktır
16- resim çekme modlarına girilince durma olmaktadır bu da ekibin aleyhine olmaktadır...resim çekme olayları sele üzerinden sadece bahtiyar tarafından yapılacaktır bu konuda bahtiyarın tecrübesi vardır hareket halinde iken resim çekilecektir.....
17-bıçkıdere,şile ,etaplarının güzergahları yazılacak katılacak olan 3 kişinin kesin etabı önceden keşfetmiş olması şarttır...

anadolu performans ,,,,,

1-pedalşörlerin bisikletlerinin performans bisiklete uyumlu olması şarttır
mevcut ağırlık 10 kiloda sınırlıdır
2- tarzımız cyclo cross yol bisikletçiliğidir ,etaplarda stabilize yollar yoğunluktadır,
3-kadroya gelmek isteyenlerin 100 artı etaplarda en az 6 ay çalışma yapmış olmaları mecburidir..
4- herhangi bir hastalığı olanlar kadroda yer alamaz....
5-18 yaş altı kadroda var olamayacaktır....
6- daha çok anadolu yakadaki pedalşörleri örgütlemekteyiz....avrupa yakada olan arkadaşların çıkış saatlerimize yetişmeleri çoğu zaman imkansızdır...
7-2009 dan beri performans anlayış devam ettirilmiştir....hedeflerimizde yemek yeme anlayışı yoktur..hedefte az mola önemlidir zamana karşı savaş söz konusudur,
8- grubun face de örgütlenmesi yoktur face bize göre anlamsız bi yerdir,boş işlerin yeridir ..bu topikte bilgiler verilecektir bu topik okuldur ...
9-önemli olan yapılan hataların bu topiğe yazılması ve teknik başarıların anlatılması uzun zorlu etaplarda malzemelerin ne olacağı ve ne yeneceği bunlar tek tek yazılacaktır...
10- power protein bar-power gel bar önemli pro yiyecekleri gerçi emilir...protein kaybedilir ve enerji,,,
11-uzun etaplarda sırt çanta alınmaz bizler turcu değiliz,performans anlayışı başkadır turculuk başkadır her ikisinin yolu ise son derece farklıdır
12- spd şarttır spd yüzde 30 kar ile bizleri rampada rahatlatır...
13- bir performanscı erken yatar erken kalkar uyku düzeni olmayan bu uğurda başarılı olamaz
14- bir performanscı beslenmesine dikkat eder ....kimyasal katkılı yiyeceklerden mümkün olduğu kadar uzak kalır ,,cola ,fest food ,pizza anlayışlarını kabul etmiyoruz..kızartmalar bize göre değil ,katı yağlı yemekler ayçicek yağı soya yağı mısır özü ile yapılmış yağlarda doymamış ve doymuş yağ oranları tehlike boyutudur bunun yerine zeytinyağ ve tereyağa yöneleyeceğiz
15- kokoreçi yemek listemizden atacağız ,tuz şeker beyaz katı yağ un bunlar bize yasak aşırı olmayacak şeker aşırı olmayacak şekeri kontrol eden şişmanlamaz..
16- başarılamayan gerçek ise ağız disiplinidir doğru beslenmeyen serilir....
17- ağır etaplarda herkez tekdir.lastiği patlayan kendi değiştirecek grup yardımlaşması turlarda olur performans anlayışta olmaz kendi lastiğini süratli değiştirmek bir performanscının en baştaki görevidir bunun için iç lastiği yanında hazır olacak ve pompası....ve tekeri janttan çıkarmak için aparatları, bunlar evde lastiği çıkartıp takarak pratik yapılarak tecrübe edinilir..
18-bir performanscı hız yaptığı için kaskın önemini bilir kask gereklidir ,,,
19- bir performanscı 100 artılar sonunda bisikletini bakıma alır temizler toz zerresi ve katmanı bırakmaz zinciri fazla yağlamaz..vites ayarları fren ayarlarını kontrol eder fren papuçlarını kontrol eder...jantların akorduna bakar tekerini kontrol eder yarılmış tekerler ile performans olmaz..ayna kolu rubleyi kontrol eder dişleri kontrol eder..furç yatağını kontrol eder,orta göbek önemlidir ,,,,,
20- bir performanscı her şeyden önce alicenap olacaktır ve saygılı, ukela kendini beğenmişlik prim yapmaz..
21- hobisi bu olanlar az da olsa kendilerini bir sistem içine soktukları için bence en şanslı insanlardır..
22- bisiklet sporunun hakkını vermek isteyenler yukardaki maddelere dikkat ettikleri sürece başarıyı yakalarlar...
23- uzun etaplar öncesi erken yatmak lazım uykusuz uzun etaplarda başarı asla yakalanamaz hafta içinden protein ağırlıklı beslenme önemlidir kırmızı et haşlanmış ya da çok az kızartılmış ...yağlı peynir abartmadan yumurta önemlidir kefir önemlidir yeşil çay önemlidir siyah zeytin önemlidir kaymak bal önemlidir...fındık fıstık kuru üzüm kuru kayısı kuru incir ya da incir önemlidir...
maden suyu uzun turlarda ayran ile karıştırılınca yorgunluğu almakta ,,
24- uzun turlarda rüzgar en önemli düşmandır bu düşmana karşı yapılacak bi şey yok gibidir 30-40 km lik rüzgara karşı partnerlide olsanız sonunda etap uzadıkça yorulma kesindir....en makul rüzgar hızı 15-25 km dir..
25- malum yollar kötü bu yüzden bir performanscı bütün dikkatini yola verecek ,kasislere dikkat edecek mazgallara ,,aynı etab defalarca alınınca tehlikenin nerde olduğu bilinir...ona göre hıza ayar çekilir.hız aynı zamanda tehlikeyide beraberinde getirir yoğun trafiğin olduğu yerlerde süratli bisiklet kullanmak risktir bu nedenle erken saatlerde çıkarak trafikten kaçmak gerekir ve turun dönüşünde ise trafiğin yoğun olan yerlerinde ve kavşaklarda hıza ayar çekilir..
26- ekibin anlayışı yarışlara hazırlanmak değildir ne de fransa etabı ,amaç hobidir hobimiz budur ve istanbulda hobisi bu olan pedalşörleri ne kadar azda olsa aramaktır..
27- bir performanscı bisikleti çok pahalıda olsa onu en zor etaplarda harcamasını bilecektir bir performanscı tablo alır gibi bisiklet almaz ya da duvarına asıp sabah akşam ona bakmaz ya da bir tarafı çizilince ağlamaz bisiklet çizilecek eskiyecek hakkı verilecektir...

 
@Kudret Kurtcebe
kudret abi bana uyar 3 şubat
 
Geri