Firmanın web sitesinde yer alan "(link)" bölümünde şöyle yazıyor:
"Kipeo olarak, özelleştirilebilir spor giyim alanında profesyonelleştik. Müşterilerize kendi hayallerindeki ürünleri, onların her isteklerini tek tek dinleyerek büyük bir dikkat ile kısa sürede hazırlıyoruz. Esneklik, özelleştirilebilirlik ve müşteri memnuniyeti, Kipeo'nun çalışma prensibinde kullandığı anahtar kelimelerdir. Ürünlerimizi mümkün olduğu en yüksek kalite düzeyine çıkarmak için, özellikle profesyonel sporculardan mümkün olduğu kadar çok geri bildirim alıp, ürünlerimiz hakkındaki görüşlerini ve önerilerini dinleyerek en mükemmel noktaya ulaşmaya çalışıyoruz."
"Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz" derler. Kipeo firmasından, yukarıdaki satırlarda verdikleri taahhütleri yerine getirmelerini ve Soner arkadaşımızın mağduriyetini en kısa zamanda gidermelerini bekliyoruz.
Ortada sözleşme yerine geçecek eposta yazışmaları varken, sipariş sahibinin isminin formaya yanlış yazılması ve taytın sipariş edilenden farklı bir modelde üretilmesi hiçbir şekilde mazeret kabul etmez. Firmanın yapması gereken şey, "gönder malı al paranı" diyerek çamura yatmak değil, müşterisine hiçbir ek külfet getirmeden ve en hızlı bir şekilde hatasını telafi etmeye çalışmak olmalıydı.