asibol
Daimi Üye
- Kayıt
- 16 Mayıs 2017
- Mesaj
- 356
- Tepki
- 481
- Şehir
- izmir
- İsim
- war_ALL
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
@BerkEvren
Görme ile ilgili bir şey söylemedim. Sadece işitememenin trafikte ne gibi bir zararı (yani kazaya direkt katkısı) olduğuna örnek istedim. Ama siz örneği "görme" duyusu üzerinden vermişsiniz. Yani şimdi, park eden araçlar yüzünden "göremediğiniz" yolu, "işitme hislerinize güvenerek" algılamak en büyük hatadır bence. Kavşaktaysan göremediğin noktada yavaşlamalısın. Eğer bahsettiğiniz tali yol ise, ve orada tali yol olduğunu bilmiyorsanız verdiğim örnekte de zaten belirmiştim; tali yoldan gelen araç kurallara uyarsa, durmak zorunda.
Ama siz kimsenin trafik kurallarına uymadığı bir ortamda olduğumuzu belirtmişsiniz o ayrı büyük bir konu.
Kimse sağır olduğun için "kardeşim sen sağırsın. Trafiğe bisikletle çıkamazsın. Çıkarsan al sana CEZA" diyemez. Benim tek savunduğum sey bu zaten.
@BerkEvren
İlgili maddenin F fıkrasını eklememişsiniz!!
f) Bedenen ve ruhen sağlam, görme derecesi sürücü belgesi almaya elverişli olan işitme ve konuşma engellilere, ticari olmamak koşuluyla sadece otomobil kullanmak üzere H Sınıfı Sürücü Belgesi verilebilir. Bunların kullandıkları aracın arka camının sol ve sağ üst köşelerine işitme ve konuşma engelli olduklarını belirleyen işaretler (Ek:2) yapıştırılması ve yeterince dikiz aynaları ile araçların donatılması gereklidir. Ayrıca, her iki kulakta 50 dB’den fazla işitme kaybı olan ve/veya işitme cihazından fayda görmeyen olgular bu kapsamda değerlendirilir.
@BerkEvren
Bunu söyleyerek çok doğru söylüyorsunuz ama benim savımı desteklemiş oluyorsunuz. Yani kazalar duyamamaktan değil "KURALARA UYMAMAKTAN MEYDANA GELİR"
Bu mantıkla duyabilen insanların bile trafikte bisiklet sürmesi ÇOK BÜYÜK HATADIR.
Görme ile ilgili bir şey söylemedim. Sadece işitememenin trafikte ne gibi bir zararı (yani kazaya direkt katkısı) olduğuna örnek istedim. Ama siz örneği "görme" duyusu üzerinden vermişsiniz. Yani şimdi, park eden araçlar yüzünden "göremediğiniz" yolu, "işitme hislerinize güvenerek" algılamak en büyük hatadır bence. Kavşaktaysan göremediğin noktada yavaşlamalısın. Eğer bahsettiğiniz tali yol ise, ve orada tali yol olduğunu bilmiyorsanız verdiğim örnekte de zaten belirmiştim; tali yoldan gelen araç kurallara uyarsa, durmak zorunda.
Ama siz kimsenin trafik kurallarına uymadığı bir ortamda olduğumuzu belirtmişsiniz o ayrı büyük bir konu.
Kimse sağır olduğun için "kardeşim sen sağırsın. Trafiğe bisikletle çıkamazsın. Çıkarsan al sana CEZA" diyemez. Benim tek savunduğum sey bu zaten.
@BerkEvren
İlgili maddenin F fıkrasını eklememişsiniz!!
f) Bedenen ve ruhen sağlam, görme derecesi sürücü belgesi almaya elverişli olan işitme ve konuşma engellilere, ticari olmamak koşuluyla sadece otomobil kullanmak üzere H Sınıfı Sürücü Belgesi verilebilir. Bunların kullandıkları aracın arka camının sol ve sağ üst köşelerine işitme ve konuşma engelli olduklarını belirleyen işaretler (Ek:2) yapıştırılması ve yeterince dikiz aynaları ile araçların donatılması gereklidir. Ayrıca, her iki kulakta 50 dB’den fazla işitme kaybı olan ve/veya işitme cihazından fayda görmeyen olgular bu kapsamda değerlendirilir.
@BerkEvren
Bunu söyleyerek çok doğru söylüyorsunuz ama benim savımı desteklemiş oluyorsunuz. Yani kazalar duyamamaktan değil "KURALARA UYMAMAKTAN MEYDANA GELİR"
Bu mantıkla duyabilen insanların bile trafikte bisiklet sürmesi ÇOK BÜYÜK HATADIR.


