Scudo Sports

Karbis-Kartepe bisiklet takımı

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Scudo
dudullu- göçbeyli ile mukayese eder isen 30 dakika geriye düştün bu da gayet normal nedeni ekimden beri faliyetin olmadı korcan-furkan ile biz sadece kısa mesafe eğim çalışması yaptık tabi buda dudullu-göçbeyli etabında 50 km basmaya benzemiyor ama ne yapalım boş durmaktansa en azından bi faliyet yaptık
şimdi zati 3 ayda herkes durumunu toplar ,
nisan-mayıs-haziran antreman
ve temmuzun bir ct günü hedef kartepe


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/p417x417/10940557_916765401689368_6143052035892111087_n.jpg?oh=08196229b01e0bf46d13a24cdcbf8ef1&oe=552BDD2D&__gda__=1432404765_f286b8150f50576f390a0ed188b9f2fa

bisiklet yolunda kimse yok idi ama eğim olduğu için herhalde, ataşehir sakinlerini burada görmek isterdim doğrusu ,
bisiklet yolu var ama binen hak getire herkes arabasında ..



https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/1907938_916766435022598_2318429762187302498_n.jpg?oh=4afdf80d243194f92356c63fa42b2480&oe=556AAC06

evet ağaoğlu eğimleri,oradan ataşehire he babam eğimlerde idim bugün..
evet burayı çıktım sonra karşı yola geçtim karşıdaki uzun eğimi aldım oradan ataşehire geçtim..buralarda çalışmaya devam ederim yollar geniş çünki sıkı eğimler var bi sürü..
 
(link)

perşembe-cuma sele başı ,,,,,


(link)

evet tim dostumuz, hem prof hemde maratoncu ,
kendisi beslenme şeklini değiştirmiş yüzde 70 yağ-yüzde 10 karbonhidrat ve yüzde 20 protein evet siteler ilgilizce.
 
güncelleme,,

topiğe mesaj atacak yeni üyelerin dikkatine ,,

1- bu topik tamamı ile karbis bisiklet takımının çalışma topiğidir ,
2- bu topikte çalışma yapacak arkadaşların kesin olarak 50 km boyunca yapmış oldukları (hız kesmeden ) strava kayıtları önceliğimizdir, özellikle düz yol değil sert eğimlerde çalışanlar için.
3-strava kayıtlarını herkes bu topiğe koyabilir çalışmalarını,
4- karbis açılımı kartepe bisiklet takımıdır ,bu bir projedir ve geliştirilecektir,
5- karbis forması 2015 de ekip tarafından giyilecektir,
6- bu formaya hak kazananlar ben -erkan-bahtiyardır ,son kartepe turunu( 14 .turu) ist-kartepe-ist olarak tamamlamış bulunuyoruz 203 km 16 km eğim 7-15 arası
7- formaya hak kazanacaklar 203 km devirecekler,genede isteklerine bağlı olup forma istemeyebilirler,
8- kartepe turu kesin olarak araçsız yapılmıştır sadece feribot ile geçilmiştir,
9- 99 km gidip üzerine eğimlerin 7-15 arası değişen kartepe rampalarını alarak 1300 rakıma çıkılmiş ve akabinde aynı yerden 16 km inilmiştir,üzerine 72 km pedal çevrilmiştir toplamı 203 km dir
10-karbis bir iddanın adı olmaya devam edecektir,istanbuldan mtb -yol bisikleti kullanan herkes kartepenin tadını alacaktır
11- kartepe zorun adıdır 16 km eğim zorun adıdır,düz yolda gitmeye benzemez,bu nedenle önce dudullu-göçbeyli arasında çalışmalar yapılmış olup bundan sonrada yapılacaktır bura 50 km dir ve sert eğimler vardır 50 km pedal kesilmeden gidilmiştir
12- karbis ekibi ile çalışan arkadaşlar serbesttir biz bu arkadaşları asla tutmayız ,zorlada ala koymayız ,yalnız karbisin antremanlarına gelen herkes ekip ruhuna uymak durumundadır ,
13- ekip ruhu ise , hiç kimse bu ekipte birbirine rakip değildir ,herkes bu ekipte kendisi ile yarışmanın ne olduğunu bilecek ve bunu özümseyecektir,
14- bisiklet sporu nankördür bıraktığınız an sıfırlarsınız ,kış aylarında evinde treynırı olan çalışabilir olmayan ise sabah koşuları yapabilir,
15- bu ekip profesyonel değildir ama antreman anlayışı profesyoneldir,bu anlayış 50 km boyunca herkes sürat yapar tekeri patlayanı kimse beklemez ve tekeri patlayan anında tekeri onarır ve ekibe yetişir bu anlayış sadece karbis bisiklet takımında uygulanmış bundan sonrada uygulanacaktır ,bilirizki sürat üzerine beklemek vücudun soğumasını beraberinde getirir ve tekrar sürate geçmek ise hatadır ,
16- karbis -kartepe bisiklet takımı çalışmalarına devam edecek ve istanbulda tek iddalı ekip olarak istanbuldan kartepeyi araçsız almaya gönüllü olacaktır,
17- herhangi bi rahatsızlığı olanların bize önceden durumlarını belirtmelerini dileriz.

ek,,,

düz yolda mola yapmadan 70 km basan arkadaşları dikkate alırız ama genede eğimli güzergahlarda çalışmalarını tavsiye ederiz..




geçmiş çalışmalardan edindiğimiz tecrübeler ,,,,

güncelleme ,,

evet ekip ,bizim farklı olmamız sayımızı azaltmakta bunun nedeni yukarıda yazdığım maddeler yeni üyeler bunları okuyunca pek kimse açıkça talepte bulunmuyor birde anladığım kadarı ile anadolu yakada eğimli arazilerde 50 km durmadan basan yok olsa idi buraya starava kayıtlarını koyar idi, bizim isteğimiz bu ,daha önce biliyorsunuz acemi dostlar ile gerek başıbüyük eğimlerinde gerekse şile eğimlerinde ve bıçkıdere eğimlerinde çalışma yaptık ama birde biliyoruzki her tecrübesizlik bize ders olmuştur,performansı yüksek olanlar ile performansı düşük olanlar aynı antrmenda bulununca gördükki eğimlerde yüksek performansı olanlar eğim sonu beklediğinde vücutları soğumakta ve o gün için antremanları aynen boşa gitmekte idi artık bunlara gerek yok bundan sonrada uygulamamız değişmeyecek ,evet dediğim gibi bundan sonra , kesin olarak gerek anadolu yakada gerekse avrupa yakada 50 km eğimli arazilerde pedalşörlerin durmadan yapmış oldukları antreman strava kayıtlarını bu topiğe koyarak bizleri bilgilendirmelerini rica edeceğiz bunun nedeni bizim ile çalışma imkanlarının olup olmadığıdır,,bizden yüksek performansada sahip olabilirler asla gocunmayız bilakis övünürüz...yalnız olmadığımızıda anlarız,,

genede son durum açıkça ekip haricinde yeni gelecek dostlar ile ferdi çalışabilirim,strava kayıdı olmayanlar ile başıbüyük eğimlerinde
çalışma olmadan önce, yeni dostların düz yolda kesin çalışmaları gerekir ,ondan sonra başıbüyük eğimlerinde çalışma yapabiliriz.

yeni dostların kesin olmaz ise olmazları,,

1- kask
2- eldiven
3- spd pedal
4- tayt uzun kışlık ,
5- bisiklet forma kışlık
6- gözlük


bisiklet fren ayarları ,vites ayarları,jant akordu tam olmalı,
 
(link)

erkan burada eğimler pek fark etmiyor dudullu-göçbeyli etabı ile ,karşılaştırma yaptım,

(link)

burada ferdi çalışabilirsin ,
şile eğimlerinde 6.2 eğim ve 6.4 eğim görüyoruz,bıçkıdereden sonra 5.2 eğim en fazla ,riva etabında ise en fazla 5.8 eğim 6 gözükmüyor ,fark burada sadece,
 
Abi şöyle etap düşünüyorum şile teke teke göçbeyli bol rampa bu etebı gündeme getirelim

@Kudret Kurtcebe
Abi riva bana şimdilik yeter şile beni bozar antremanlı olmak lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen
@Erkan Közen


şile-teke zati yapmış idik dönüş darlık eğimlerinden darlık ve mudarlı köyü ve ovacık ama bunun için beklemedeyiz, bu hava şartlarında olmaz tabi anca mayısa olur nisanda ilk etap bu olmaz nedeni dudullu-göçbeyliden daha zor etap ora ,erkan 1 .aşamada bahtiyar ile ara sıra takılın ora rivadır ve hatta kerim ile ,sonunda nisanda çalışmalar başlayacak evet demirbaş etap dudullu-göçbeyli değişmez 3 .aşama şile teke olur .
 
@Kudret Kurtcebe
Bende öyle diyorum Mayıs olabilir şile teke dönüş teke darlık rampası ordan bıçkıdere göçbeyli
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen
rampalar hakkında neler düşünüyorsun kudret abi ? :)
 

Dosyalar

  • IMAG1944.jpg
    IMAG1944.jpg
    95,2 KB · Okunma: 63
  • marmara1-vert.jpg
    marmara1-vert.jpg
    111,3 KB · Okunma: 62
  • nazım-crop-vert.jpg
    nazım-crop-vert.jpg
    103,2 KB · Okunma: 59
  • pitır-vert.jpg
    pitır-vert.jpg
    99,2 KB · Okunma: 58
  • varlık-vert.jpg
    varlık-vert.jpg
    85,9 KB · Okunma: 53
(link)

bugün yerler ıslak idi yarına bi sele yaparız artık...hava iyi..
 
@Erkan Közen

ct akşamı bakarız havayada ama yağmurlu sayılır
1 şubat pazar evet şubatta geldi ..

(link)

7 mm yağmur 1 şubat ,,,
56 km rüzgar ,,,
 
Sevgili kudret abi bir sorum okacak. Scott kadrosunu 7 yıl ve 50 bin kilometre üzerinde kullanıyorsun. Performansını sabit tutarsak bisikletin performansında madde yorgunluğuna bağlı ( burada karbonu bir metal olarak alamadığımızdan) bir düşüş varmı. Bu anlamda senin bireysel kullanımından ve tecrübelerinden hareket edecek olursak bisikletin ekonomik ömrü ne olabilir. Bisiklette metal yorgunluğundan kaynaklanan gözlenebilir bir performans düşmesi yaşanıyormu
 
@mehmetsunu

karbonda metal yorgunluğu olarak sadece kadro üzerinde pul pul dökülmeler var o kadar ,zannedersem dahada dayanacak ,hibrite dönüşünce olay, çok sert arazilerden artık kaçıyorum bu da avantaj olarak dönecek tabi ,haftanın 3 günü en sert arazilerde kullanılan bi karbonun (bunun içinde atlama olaylarıda olduğunu düşün ,örnek tepeden aşağı bisiklet ile inme ,uçarak tabi, o zaman 2 yıl içinde o bisiklet dayanırmı valla onu bilemem doğrusu.)
28 janta geçince açıkça bisiklet hızlandı doğrusu,şimdi açıkça iş paraya dayanmakta bu kadroya seramik jantlar takılırda acaip akacak bisiklet tabi ,kullandım seramik jantlar daha önce ,ama bana dayanmaz o jantlarında akordunu bozarım .
 
bu gün saat 11.00 de 100 km rüzgar hızı var idi ,sahili fena uçurdu, saat 05.00 de gene dehşet bi rüzgar 100 km olacak ve sabaha doğru 110 km 'yi bulacak, lodos dehşeti olacak yarın..
 
@Erkan Közen

bu gün ben kadıköye bisiklet ile gittim, mehmet ali dostuma uğradım ,şimdi açıkça bu alexrims jantlar 2 ayda bir bozulacak ise benimde kafam bozulur ,ama bozulması doğal ,bence bu jantlar artık bitik, çok kullanıldı ,yeni alexrims 2100 serisi alacağım tabi mart sonu bozulur ise ,
bozulmaz ise yola devam ,yalnız sadece arka bozuluyor önde çok az bi akort bozulması var ,gözünü sevdiğim cross ride 26 jantlar, asla bozulmamış idi ,ama mavic tabi,bozulmayan 28 jant varmı acaba, 50.000 km dayanacak biraz zor galba..
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri