Merhaba;
Yasaya göre bu kadronun aynısını size vermek ya da fatura tutarını size ödemek zorundalar.
Ayrıca;
Madde 4 den alıntıdır.
Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Bir önceki kanunda maldan yararlanılamadığı dönem için muadili bir ürünü size sağlamak ve onarım/değişim sonunda geri alacaklarına dair bir madde vardı. Yeni yasada bunu göremiyorum.
Hiç kimse sizi ACELİCİLİKLE itham edemez. Türkiye'de satış yapan kurumlar kanunsuzlukla bir dönem ülkeyi vahşi batıya çevirdiler. Tüketicinin bilinçsizliğini sonuna kadar sömürdüler ve hala sömürmeye çalışmaktalar görüldüğü üzere.
Hakkınızdır sonuna kadar arayın, işin içinden çıkamadığınız zaman size yardımcı olacak kurumlar mevcuttur.
Geçmiş olsun.