Bundan birkaç yıl öncesine kadar sağdan soldan bisikletin türüne göre kadro geometri tablolarına bakarak büyük ölçüde kendimize uygun bisikleti seçebiliyorduk. Her ne olduysa son birkaç yıldır yeni bisiklet türlerinin çıkmasıyla ve markaların ortaya karışık bisikletler üretmesiyle herşey karıştı arkadaşlar. 
Aynı markanın şehir/yol/dağ bisikleti serisinin kendi içinde bile kadro boyları birbirini tutmamaya başladı. Yol bisikleti alıyorsun çok çeşitli kadro yapıları karşına çıkıyor.
Şehir bisikleti alıyorsun kimi bisikletin üst borusu düz oluyor kimisi ise eğimli oluyor. Şehir bisikleti kadro geometrisi tablosuna bakıyorsun sana uygun 48/49/50/51/52 vb. diyor sem gidip alıyorsun ama kadro sana küçük/büyük geliyor.
Özellikle son yıllarda yol bisikleti ve şehir bisikleti karışımı melez bisikletlerde ise durum daha karışık. Hangisini alacağını kestiremiyorsun. Ve en büyük sorun markaların her model için kadro geometrisi tablosu vermemesi.
Bisikleti internetten sipariş vereceksen zaten bu sefer herşey tam anlamıyla karışıyor. Öyle bisikletler varki bisikletin türünü anlamıyoruz, haliyle hangi tür tabloya bakacağız onuda bilemiyoruz bu yüzden. Markalar buna bir çözüm bulmalı kesinlikle. Kolay Gelsin.
Aynı markanın şehir/yol/dağ bisikleti serisinin kendi içinde bile kadro boyları birbirini tutmamaya başladı. Yol bisikleti alıyorsun çok çeşitli kadro yapıları karşına çıkıyor.
Şehir bisikleti alıyorsun kimi bisikletin üst borusu düz oluyor kimisi ise eğimli oluyor. Şehir bisikleti kadro geometrisi tablosuna bakıyorsun sana uygun 48/49/50/51/52 vb. diyor sem gidip alıyorsun ama kadro sana küçük/büyük geliyor.
Özellikle son yıllarda yol bisikleti ve şehir bisikleti karışımı melez bisikletlerde ise durum daha karışık. Hangisini alacağını kestiremiyorsun. Ve en büyük sorun markaların her model için kadro geometrisi tablosu vermemesi.
Bisikleti internetten sipariş vereceksen zaten bu sefer herşey tam anlamıyla karışıyor. Öyle bisikletler varki bisikletin türünü anlamıyoruz, haliyle hangi tür tabloya bakacağız onuda bilemiyoruz bu yüzden. Markalar buna bir çözüm bulmalı kesinlikle. Kolay Gelsin.


