Ender Alıcıoğlu
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 5 Haziran 2006
- Mesaj
- 2.405
- Tepki
- 3.885
- Şehir
- Antalya
Baştan beri yazılarınızı okudum.
Bayminerale şunu sormak istiyorum. Sanıyorum lastiğinizi benzin istasyonlarında şişiriyorsunuz. Büyük ihtimalle böyledir. Benzin istasyonlarında genellikle hava saatleri doğru göstermez..Siz lastik üstünde yazan en fazla hava 60 psi hava diye bastığınız hava, hiç bir zaman 60 hava değildir.
Eski bir Benzin istasyonu müdürlüğü yapmış biri olarak söyleyeyim, benzin istasyonlarında, belli periyodlarda benzin ve mazot pompaları ölçümlerinin doğruluğu kontrol edilir ama, hiç bir zaman hava saatlerinin doğrumu basıyor yanlışmı basıyor diye, bir kontrolü yapılmaz.
Çünkü öyle bir birim yok. Sadece hava saati bozulursa sökülüp tamire gider ve o zaman ayarı yapılıp geri döner.
Onun için ben arabamda her zaman kaliteli bir hava saati taşırdım eskiden.
Bir benzin istasyonunda bastığınız hava bir diğerinde hiç bir zaman aynı çıkmaz. Sadece şimdilerde hava saatleri gösterge dilimleri biraz daha büyük ve kaliteli oldu, o tip saatlerde hepsinde yok. Onun için benzin istasyon saatlerine çok dikkat etmek lazım.
Geçenlerde benim başımdan geçti 50 havaya ayarladım saati, basmaya başladım, bir anda dış lastik cant kenarından ipleri uzayarak genişledi. Son anda sipoptan hortumu ayırdım, yoksa lastik infilak edecekti. Ama dış lastik balon yaptı ve değiştim. Sanıyorum 80 hava gibi bir hava basmış saat.
Tabi bu fazla basılan hava yüzündende cant ve dış lastik büyük bir basınca maruz kalır.
Sevgi ve selamlarımla
Bayminerale şunu sormak istiyorum. Sanıyorum lastiğinizi benzin istasyonlarında şişiriyorsunuz. Büyük ihtimalle böyledir. Benzin istasyonlarında genellikle hava saatleri doğru göstermez..Siz lastik üstünde yazan en fazla hava 60 psi hava diye bastığınız hava, hiç bir zaman 60 hava değildir.
Eski bir Benzin istasyonu müdürlüğü yapmış biri olarak söyleyeyim, benzin istasyonlarında, belli periyodlarda benzin ve mazot pompaları ölçümlerinin doğruluğu kontrol edilir ama, hiç bir zaman hava saatlerinin doğrumu basıyor yanlışmı basıyor diye, bir kontrolü yapılmaz.
Çünkü öyle bir birim yok. Sadece hava saati bozulursa sökülüp tamire gider ve o zaman ayarı yapılıp geri döner.
Onun için ben arabamda her zaman kaliteli bir hava saati taşırdım eskiden.
Bir benzin istasyonunda bastığınız hava bir diğerinde hiç bir zaman aynı çıkmaz. Sadece şimdilerde hava saatleri gösterge dilimleri biraz daha büyük ve kaliteli oldu, o tip saatlerde hepsinde yok. Onun için benzin istasyon saatlerine çok dikkat etmek lazım.
Geçenlerde benim başımdan geçti 50 havaya ayarladım saati, basmaya başladım, bir anda dış lastik cant kenarından ipleri uzayarak genişledi. Son anda sipoptan hortumu ayırdım, yoksa lastik infilak edecekti. Ama dış lastik balon yaptı ve değiştim. Sanıyorum 80 hava gibi bir hava basmış saat.
Tabi bu fazla basılan hava yüzündende cant ve dış lastik büyük bir basınca maruz kalır.
Sevgi ve selamlarımla