Halilibrahim
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 26 Temmuz 2015
- Mesaj
- 1.272
- Tepki
- 2.212
- Yaş
- 41
- Şehir
- ANKARA
- İsim
- Halil ibrahim
- Bisiklet
- Specialized
Mart itibariyle Hanım da benimle iniş yapacağı için Yeni topladığımız Giant ATX Hardtail bisikletini satıp kendisine de bir yeni enduro topladım 
Bisikleti kullananın kadın olduğunu belli edercesine de Mor Rotor, Elcik, Sele Kelepçesi , Chainring sipariş ettirdi.
Yakında jant decal'lari, AllMountain Style Magenta Kadro Koruyucusu, Stealth siyah Marsh Guard Çamurlukları da gelecek.
Satınalmadan evvel markayı hiç duymamıştım, muhtemelen bir çoğunuz da ilk kez benimle duyuyorsunuz
FireEye Bike ((link))
Hardtail, DJ, Allmountain Enduro ve Downhill Kadroları ayrıca bu kadrolar için de birçok bileşen üreten bir firma. Bir çok bireysel sporcuya da sponsor olmuşlar.
Ben de yorumlara ve videolara bakıp benim hanımın kıramayacağı sağlamlıkta oldukları kanaatiyle Small boy kadroyu kendilerinden temin edip fotoğraflarda gördüğünüz bileşenlerle inşa ettim.
Sorularınız olursa da seve seve cevaplamaya çalışırım.
Komponent olarak kısaca özetleyecek olursam
Kadro 150mm arka 160mm ön travel'e sahip 6061 Alu'dan imal.
Grupset Fotoğraflardan Göreceğiniz Üzere Sram'in NX1 1X11'i , Chainringi hanımın isteği üzere sökülüp yerine Blackspire Snaggletooth Narrow Wide Purple olanıyla değiştirildi.
Maşa olarak Rockshox'ın enduro klasmanında kullanılabilecek en uygun fiyatlı maşalarından biri olan 150mm travelli Revelation'un üst düzey versiyonu olan RCT3 Solo Air modelini tercih ettik.
Open - Pedal - Lock modları ve HSR/LSR ayarları mevcut.
Sele daha evvel 2 bisikletimde de kullandığım ve çok memnun kaldığım WTB markasının kadınlar için ürettiği "Speed She" Modeli.
Frenler zaten daha evvel kullandığımız ve performansına kefil olduğumuz Avid'in DB3 frenleri, bunları inişlerde fayda sağlaması açısından soğutuculu balatalarla destekledik.
Jant'lar Intense Göbekli 27,5" Sunringle Inferno 25 çemberli, hem hub sesi hem de çember kalınlığı olarak tatmin edici ön 15 arka 12mm sokma milli.
Lastik olarak , Şu anki makinemde eskiden kullandığım Schwalbe Hans Damf 27,5 X 2,35 tercih ettik.
Hope'un Slick Chainguide'ını taktık ancak Sram NX1'in zincir gerginliği zaten oldukça iyi ama arazide işimizi garantiye almak için kullandık, sarsıntıdan zincir atması çok rezil bir durum çünkü.
Pedallar daha evvel 3 bisikletimde tepe tepe vura vura kullandığım "Sixpack Racing"in Manace modelinin "MOR" renklisi
Rotorlar'lar da Clarks Markasının, Hope'un Floating rotor teknolojisini kopyaladığı Floating soğutma teknolojili rotorları. Ön ve Arka 180mm kullandık zira sürücü "55 KG" bu nedenle 200/203 mm gerek duymadık, Elbette rotorlar da "MOR"
Bisikletin parçalarının seçilmesi / sipariş edilmesi ve teknik analizleriyle haftalar boyunca hem benim hem de hanımın kahrını gece saat 2-3lere kadar çeken @9magiko kardeşime de ne desem bilemedim

Ayrıca sık sık darboğaz ettiğim ve bisikletin toplanması hususunda yardımlarını / emeklerini esirgemeyen @Erdoğanlar Bisiklet ailesine de buradan teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız.
Ve Son Olarak da Ölümcül Sibop Kapağı

Bisikleti kullananın kadın olduğunu belli edercesine de Mor Rotor, Elcik, Sele Kelepçesi , Chainring sipariş ettirdi.
Yakında jant decal'lari, AllMountain Style Magenta Kadro Koruyucusu, Stealth siyah Marsh Guard Çamurlukları da gelecek.
Satınalmadan evvel markayı hiç duymamıştım, muhtemelen bir çoğunuz da ilk kez benimle duyuyorsunuz
Hardtail, DJ, Allmountain Enduro ve Downhill Kadroları ayrıca bu kadrolar için de birçok bileşen üreten bir firma. Bir çok bireysel sporcuya da sponsor olmuşlar.
Ben de yorumlara ve videolara bakıp benim hanımın kıramayacağı sağlamlıkta oldukları kanaatiyle Small boy kadroyu kendilerinden temin edip fotoğraflarda gördüğünüz bileşenlerle inşa ettim.
Sorularınız olursa da seve seve cevaplamaya çalışırım.
Komponent olarak kısaca özetleyecek olursam
Kadro 150mm arka 160mm ön travel'e sahip 6061 Alu'dan imal.
Grupset Fotoğraflardan Göreceğiniz Üzere Sram'in NX1 1X11'i , Chainringi hanımın isteği üzere sökülüp yerine Blackspire Snaggletooth Narrow Wide Purple olanıyla değiştirildi.
Maşa olarak Rockshox'ın enduro klasmanında kullanılabilecek en uygun fiyatlı maşalarından biri olan 150mm travelli Revelation'un üst düzey versiyonu olan RCT3 Solo Air modelini tercih ettik.
Open - Pedal - Lock modları ve HSR/LSR ayarları mevcut.
Sele daha evvel 2 bisikletimde de kullandığım ve çok memnun kaldığım WTB markasının kadınlar için ürettiği "Speed She" Modeli.
Frenler zaten daha evvel kullandığımız ve performansına kefil olduğumuz Avid'in DB3 frenleri, bunları inişlerde fayda sağlaması açısından soğutuculu balatalarla destekledik.
Jant'lar Intense Göbekli 27,5" Sunringle Inferno 25 çemberli, hem hub sesi hem de çember kalınlığı olarak tatmin edici ön 15 arka 12mm sokma milli.
Lastik olarak , Şu anki makinemde eskiden kullandığım Schwalbe Hans Damf 27,5 X 2,35 tercih ettik.
Hope'un Slick Chainguide'ını taktık ancak Sram NX1'in zincir gerginliği zaten oldukça iyi ama arazide işimizi garantiye almak için kullandık, sarsıntıdan zincir atması çok rezil bir durum çünkü.
Pedallar daha evvel 3 bisikletimde tepe tepe vura vura kullandığım "Sixpack Racing"in Manace modelinin "MOR" renklisi
Rotorlar'lar da Clarks Markasının, Hope'un Floating rotor teknolojisini kopyaladığı Floating soğutma teknolojili rotorları. Ön ve Arka 180mm kullandık zira sürücü "55 KG" bu nedenle 200/203 mm gerek duymadık, Elbette rotorlar da "MOR"
Bisikletin parçalarının seçilmesi / sipariş edilmesi ve teknik analizleriyle haftalar boyunca hem benim hem de hanımın kahrını gece saat 2-3lere kadar çeken @9magiko kardeşime de ne desem bilemedim
Ayrıca sık sık darboğaz ettiğim ve bisikletin toplanması hususunda yardımlarını / emeklerini esirgemeyen @Erdoğanlar Bisiklet ailesine de buradan teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki varsınız.
Ve Son Olarak da Ölümcül Sibop Kapağı


