@bayihtiyar
Mosso GVL700 modelleri fiyat performans konusunda rakipsizdi bu sezon. Tabi treni yakalayabilene.
Kadro geometrisinin tıpkı Carraro Gravel serisinde olduğu gibi Cyclocross geometrisine yakınsaması, 2020'de hala daha qr mil kullanılıyor olması, maşanın alüminyum olması ve bağlantı deliklerinin azlığı eksi puan yazsa da fiyatı ve donanımı ile gayet alınabilir bir seriydi.
Bisan Grandtour konusunda bir arkadaş fiyatlara %35 zam geleceği konusunda bilgi aldığından bahsetmiş, ki beklenti de bu yönde. Bu durumda GRX600 setli orta seviye donanımdaki makinenin 12.500 civarı olmasını beklemek gerek. Üst donanım ise Fulcrum jant setiyle herhalde 14K'dan aşağı olmaz.
30/42 oranına gelince, elbette herkesin kondisyonu aynı değil ancak safkan tur bisikleti gibi tepeleme yüklemedikten sonra ortalama bir kullanıcının bu orana pek ihtiyacı olacağını sanmam. Yaklaşık 40 yaşında ve göbekli olan ben 34/32 oranlarla %20 üzeri eğimlere tırmanabiliyorsam GRX 400 serisindeki 30/34 oran yeterli olur diye düşünüyorum.