Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Scudo
Anladim gerekirse suanki bisikletin kaliperiyle degistiririm onu satacam nasıl olsa
 
  • Beğen
Tepkiler: Alperen Ç
Anladim gerekirse suanki bisikletin kaliperiyle degistiririm onu satacam nasıl olsa
Alana yazık değil mi? Benim şu anda satılık bekleyen Gravelimde yeni aldığım bisiklette olandan daha iyi fren padi var misal :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Şenol U. ve ordi
Alana yazık değil mi? Benim şu anda satılık bekleyen Gravelimde yeni aldığım bisiklette olandan daha iyi fren padi var misal :)
😆 Zaten o bisikleti alaadamın daha doğrusu çoçuğun onde disk frene ihtiyacı olmaz sökmeyi düşünüyorum kaç yılık balata ama önde olduğu için yepisyeni bence zatpedaliyi ise alın kötüyü takın sonuçta o da sizin hala
 
Galiba dert olmasin diye carraro g0 alıcam yani goat 1.0 a karşı dertsiz olur herhalde
 
@CeCeKa jantlar profil değil mi her içlastik olmuyor galiba bide bir sıkıntı yaşadınız mı henuz
 
Son düzenleme:
Hocam selamlar. Arkadaki goat için bir soru sorayım size. İnternette ve jant üstünde jant ile ilgili bir bilgi bulamadım, 622x17c vs gibi. Bu janta 25mm lastik takılabiliyor mu? Teşekkür ederim.
G2 nin jantı 622*15c goat da yazmıyor fabrikaya sormak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: yilmaz_burak
@CeCeKa jantlar profil değil mi her içlastik olmuyor galiba bide bir sıkıntı yaşadınız mı henuz
Profil kalınlığı çok fazla yok. İç lastik alırken sibop uzunluğu fazla olanı tercih ederseniz sorun yaşamazsınız.
 
@CeCeKa anladım peki bir sıkintısı ya da dikkat etmem gerek bisey var mı bisiklet hakkinda
 
@CeCeKa anladım peki bir sıkintısı ya da dikkat etmem gerek bisey var mı bisiklet hakkinda
Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.Ben almadan önce frenler konusunda olumsuz yorum okumuştum mekanik olduğundan dolayı.. birazda beklenti ile alakalı bir durum.Benim ihtiyacımı karşılıyor. İşe gidip geliyorum fırsat oldukça da arazide kullanıyorum Bozuk zeminde kullandığım video bir kaç sayfa önde olması lazım örnek olması adına bakabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert Ali
bisan-katalog-29.jpg
bisan-katalog-28.jpg

Bisan tüm seride olduğu gibi Gravel bölümünde de çıtayı epey yükseltmiş. Satılan tüm yerli gravel bisikletler arasında kadro geometrisi gerçekten gravel sınıfında olan, sokma mile ve karbon maşaya sahip tek model olan All-Trail artık farklı renk seçenekleri ve 3 donanım seviyesi ile sunulacak.

Beni en çok heyecanlandıran 1x çekiş sistemli olan GRX 810 modeli oldu, ancak tahminen fiyatı en az 14-15K civarında olacağı için üzebilir.

1x sisteme 42T aynakol takmaları ise hatalı bir karar, bikepacking için 40T daha doğru bir seçim olurdu.
 
Son düzenleme:
@Sadettin Z.

Bisan all trail gerçekten güzel. Ben almadan önce 2 defa zam gelmeseydi niyetlenmiştim, fyatınından dolayı vazgeçip mosso gravel almıştım. Şimdi 2021 pandemi, döviz kuru derken daha da yükselteceklerdir fiyatını.

1x11 sistemde aynakolun 42'li olması hata olmuş. En küçük vitesde dişli oranı 1 oluyor. Bu oranla da uzun rampalar, eğimin %10'u geçtiği yokuşlar da sürerken zorlar. Fulcrum jant kullanılmış bu da maliyeti arttırır. Ben tercihimi grx400 serisinde kullanırdım. 2x10'lu sistem hem daha ekonomik hem de yeterli set. İlla 11'li olmasına gerek yok. Benim mosso'daki 30/42 dişli oranı 10'lu sette olsaydı onu alırdım. Sırf bu dişli için 11'li set aldım.
 
@bayihtiyar

Mosso GVL700 modelleri fiyat performans konusunda rakipsizdi bu sezon. Tabi treni yakalayabilene. :)

Kadro geometrisinin tıpkı Carraro Gravel serisinde olduğu gibi Cyclocross geometrisine yakınsaması, 2020'de hala daha qr mil kullanılıyor olması, maşanın alüminyum olması ve bağlantı deliklerinin azlığı eksi puan yazsa da fiyatı ve donanımı ile gayet alınabilir bir seriydi.

Bisan Grandtour konusunda bir arkadaş fiyatlara %35 zam geleceği konusunda bilgi aldığından bahsetmiş, ki beklenti de bu yönde. Bu durumda GRX600 setli orta seviye donanımdaki makinenin 12.500 civarı olmasını beklemek gerek. Üst donanım ise Fulcrum jant setiyle herhalde 14K'dan aşağı olmaz.

30/42 oranına gelince, elbette herkesin kondisyonu aynı değil ancak safkan tur bisikleti gibi tepeleme yüklemedikten sonra ortalama bir kullanıcının bu orana pek ihtiyacı olacağını sanmam. Yaklaşık 40 yaşında ve göbekli olan ben 34/32 oranlarla %20 üzeri eğimlere tırmanabiliyorsam GRX 400 serisindeki 30/34 oran yeterli olur diye düşünüyorum.
 
@Sadettin Z.

30/42 oranı zaten sürekli kullanılacak bir oran değil. Ben de yıllardır şehir bisikletimde 28/28 dişli kullandım. Bu şekilde de bir çok rampa çıktım. Fakat özellikle dik rampa bitişiğinde soluk soluğa kalıyordum. Daha fazla mola ihtiyacı oluyordu. 30/42 işin biraz şımarıklığı desem yanlış olmaz. Şimdi benzer rampayı çıkarken baktım zorlanıyorum hop bi küçüğe alıyorum, biraz daha gidiyorum baktım yorulmaya başladım bir dişli daha var. İlk zamanlar değişik geliyordu, küçülttükçe küçültebiliyorum :D Daha az yoruluyorum. Diğeri kondisyon için daha iyiydi mecbur zorluyordum kendimi şimdi kolaya kaçıyorum çoğu zaman. Dediğiniz gibi 30/34'de yeterli bir oran.

Bisikletimin özelliklerini benden daha iyi biliyorsunuz, ben alırken bu kadar irdelememiştim. Günün sonunda memnunum, pişman etmedi aldığıma. Bir de fiyatına göre üst seri donanım alabildim. Aslında içimden geçen Soulrider almak idi. Döviz çok yükselince bütçemle arada dağlar kadar fiyat farkı oluştu. Bende mosso'yu aldım geçtim.

14binlere çıkarsa 1x11 setin fiyatı alt seri almak çok daha mantıklı bir hareket olur. Gerçi siz 1x11 sistem istiyorsunuz hep, mosso'da da, bisan'da da ilk baktığınız bu zannadersem. Gönlünüzce olsun ama grx setin kullanımı, akıcılığı güzel. Asla pişman etmez.
 
@bayihtiyar

Mosso GVL700 modelleri fiyat performans konusunda rakipsizdi bu sezon. Tabi treni yakalayabilene. :)

Kadro geometrisinin tıpkı Carraro Gravel serisinde olduğu gibi Cyclocross geometrisine yakınsaması, 2020'de hala daha qr mil kullanılıyor olması, maşanın alüminyum olması ve bağlantı deliklerinin azlığı eksi puan yazsa da fiyatı ve donanımı ile gayet alınabilir bir seriydi.

Bisan Grandtour konusunda bir arkadaş fiyatlara %35 zam geleceği konusunda bilgi aldığından bahsetmiş, ki beklenti de bu yönde. Bu durumda GRX600 setli orta seviye donanımdaki makinenin 12.500 civarı olmasını beklemek gerek. Üst donanım ise Fulcrum jant setiyle herhalde 14K'dan aşağı olmaz.

30/42 oranına gelince, elbette herkesin kondisyonu aynı değil ancak safkan tur bisikleti gibi tepeleme yüklemedikten sonra ortalama bir kullanıcının bu orana pek ihtiyacı olacağını sanmam. Yaklaşık 40 yaşında ve göbekli olan ben 34/32 oranlarla %20 üzeri eğimlere tırmanabiliyorsam GRX 400 serisindeki 30/34 oran yeterli olur diye düşünüyorum.


@Sadettin Z.
%20 ve üzeri eğimleri 34\32 oranlarla tırmanmak mı?
Yüz x bin Maşaallah...
Yürekten tebrik ediyorum seni & göbeğini 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: bayihtiyar
Geri