Scudo Sports

Giant Kullanıcıları Kulübü

Çok gereksiz bir değişim olur, boşu boşuna masraf yapmış olursunuz, çünkü mevcut oranlar her türlü rampayı çıkmak için gayet de yeterli.
Bu değişim yerine rampa antremanı yapmanızı ve var ise fazla kilolarınızdan kurtulmanızı öneririm.
 
Scudo
@laka


Bende aynisini dusunuyorum,Linkini ekledigim aynakol lar sadece bisikletsepetinde varmis sanirim. Musait bir zaman bisikleti oraya goturup baktiracagim. Ama her aynakol olmuyormus sanirim.

@Kuzey Ege

Biraz spordan uzagim, bide ustune sigara icince ayaklar rampalara yetersiz kaliyor :(( Ciktigim turlardaki arkadaslar giris seviyesi bisikletlerle ne yollar katediyorlar, bende boyle imrenerek bakiyorum iste.

Neyse, Eger vites sisteminde uyumsuzluk yasanmayacaksa yukardaki degisikleri yapip tekrar yokuslari test edecegim.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@DayKnight
Gerçekten daha önce konuşmuştuk, boşuna paranı harcama, yaptığın değişikliklerden sonra yüksek kadansa ihtiyacın olacak öyle yokuşlarda cayır cayır çıkamayacaksın, istediğin vites oranları benim bisikletimde var hatta benim ruble 12-36. 15 Eylül’den sonra Anadolu yakasındayım al benim bisikleti önce bir dene sonra kararını verirsin. Ben de 3 aydır bisiklete binemiyorum bol bol antreman yaparız senin bisikletin üzerindeki oranlarla çıkamayacağın yokuş yok ...
 
@Gökay Akçay

Yogurtcular parkindan gecerken saga sola bakiyorum, seni goremiyordum. Gelince goruselim biraz tur yapariz, hem bu sayede bi kac kilo zayiflamis olurum ;)
Bisiklet disli oranlari bende biraz takinti oldu, bisikleti su haliyle bile hakkini vererek kullanamiyorum ama bakalim bisiklete daha cok zaman ayirirsam eminim kadansi yukseltirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@DayKnight
Hocam bu değişimin gereksiz olacağını daha önceki mesajımda belirtmiştim ancak ille de yapıcam diyorsanız hallowtech göbekli bir aynakola geçin derim. Hem daha sağlıklı bir dönüş sağlar, hem daha uzun ömürlü olur, hem de bisikletiniz yaklaşık 400 gr civarı hafiflemiş olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: DayKnight ve Veto8
Merhabalar,

2015 model bir Fastroad Slr 1 buldum fakat kargo boyu ile ilgili endişelerim var. Bisiklet M/L kadro.Benim boyum 188, iç bacak boyum 85-86cm. Bana küçük mü gelir acaba? Kaçırmak da istemiyorum açıkçası. Boylarla ilgili 2018 modelin sitesinde ölçü grafiği var ve bana neredeyse XL oluyor gibi görünüyor. Ama dikkat ettim; bisiklet ölçüleri bölümünde standover height 2015 modeli 6cm daha fazla görünüyor. Geometri olarak benziyorlar ama yeni modellerde yüksekliği değişmiş olabilir mi acaba? Bisikleti daha görmeye gidemedim. Öncesinde sizin bir fikrinizi almak istedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

2018 model
(link)
2015 model
(link)
 
Merhabalar,

2015 model bir Fastroad Slr 1 buldum fakat kargo boyu ile ilgili endişelerim var. Bisiklet M/L kadro.Benim boyum 188, iç bacak boyum 85-86cm. Bana küçük mü gelir acaba? Kaçırmak da istemiyorum açıkçası. Boylarla ilgili 2018 modelin sitesinde ölçü grafiği var ve bana neredeyse XL oluyor gibi görünüyor. Ama dikkat ettim; bisiklet ölçüleri bölümünde standover height 2015 modeli 6cm daha fazla görünüyor. Geometri olarak benziyorlar ama yeni modellerde yüksekliği değişmiş olabilir mi acaba? Bisikleti daha görmeye gidemedim. Öncesinde sizin bir fikrinizi almak istedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

2018 model
(link)
2015 model
(link)
büyük ihtimal küçük gelecek. en büyük sıkıntı sele yüksekliği.
bacak ölçüsüne göre orta göbek ile sele arasında ortalama 76CM mesafe bırakmak gerek.
M/L kadronun uzunluğu 49CM(SEAT TUBE LENGTH). takılacak sele borusunun en az 10cm kadro içinde olması gerek. 76-49+10 => 37. en az 37cm sele borusu lazım. bazı modeller 35cm sele borusu ile geliyor.
bunlarda sele boruları normal yuvarlak boru değil. D-fuse dedikleri D şeklinde borular. uzun bulamama ihtimali yüksek.
Denemeden almayın. 1-2cm ne farkeder demeyin. çok sürüş yapacaksanız 1cm sele yüksekliği farkı dizlerin ağrıması ile ağrımaması arasındaki çizgi olabiliyor.
 
büyük ihtimal küçük gelecek. en büyük sıkıntı sele yüksekliği.
bacak ölçüsüne göre orta göbek ile sele arasında ortalama 76CM mesafe bırakmak gerek.
M/L kadronun uzunluğu 49CM(SEAT TUBE LENGTH). takılacak sele borusunun en az 10cm kadro içinde olması gerek. 76-49+10 => 37. en az 37cm sele borusu lazım. bazı modeller 35cm sele borusu ile geliyor.
bunlarda sele boruları normal yuvarlak boru değil. D-fuse dedikleri D şeklinde borular. uzun bulamama ihtimali yüksek.
Denemeden almayın. 1-2cm ne farkeder demeyin. çok sürüş yapacaksanız 1cm sele yüksekliği farkı dizlerin ağrıması ile ağrımaması arasındaki çizgi olabiliyor.

Çok güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. Ben de küçük geleceğini düşündüm ama denk gelmişken oluru var mıdır acaba diye sormak istedim. Bir de sitedeki ölçü farklılıkları kafamı karıştırdı. Ama dediğiniz gibi Seat tube length ikisinde de aynı. Bisiklete bindiğimiz zaman da selede oturur pozisyondayken pedal en alttayken ayağımızı koyduğumuzda dizimizin kırılmıyor olması gerekiyor değil mi? Ben mi yanlış biliyorum acaba? Bisiklet denerken genelde buna dikkat ediyorum ben.
 
Çok güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. Ben de küçük geleceğini düşündüm ama denk gelmişken oluru var mıdır acaba diye sormak istedim. Bir de sitedeki ölçü farklılıkları kafamı karıştırdı. Ama dediğiniz gibi Seat tube length ikisinde de aynı. Bisiklete bindiğimiz zaman da selede oturur pozisyondayken pedal en alttayken ayağımızı koyduğumuzda dizimizin kırılmıyor olması gerekiyor değil mi? Ben mi yanlış biliyorum acaba? Bisiklet denerken genelde buna dikkat ediyorum ben.
Bahsettiğiniz pozisyonda dizin 25 derece açıyla kırık olması tavsiye edilir. Diziniz kırılmazsa pedal çevirmeniz neredeyse imkansızlaşır.
Bir deneyin derim. Giant kadrolarda L boy genellikle sizin boyunuza yakın boylara tavsiye ediliyor.
 
Üç yıl önce 2015 model tcr advenced 3 üne 4500 TL vermiş birisi olarak vay be diyorum.
benzer para.. 2015 senesinde advenced 3 1650-1700 dolar gibi bir rakammış şimdi de 2000 dolar civarı.. tabi bizim paramızın dolar karşısındaki erimesini gösteriyor bu çerçeve.. Çok Yazık...
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat B.
Geri