Takımların kapanıp kapanmaması hakkında para musluklarının azalması gibi durumlar gösterilir hep. Doğrudur, takım hem reklam gelirlerinde hem de katıldığı yarışlarda az kazanıyorsa o yöne doğru gidiyor demektir. Zaten bisiklet sponsora çok bağımlı bir spor. Fakat işin kazanma tarafı pek konuşulmaz... Bora Hansgrohe'yi bugüne kadar kim biliyordu? Ben bilmiyordum. Ceo'nun söylediğine göre markanın bilinirliği kıtaları aşmış
Diğer pencereden bakacak olursak sponsor ismi meseleleri var. BMC takımı ismini değiştirsin hemen kapılır. McDonalds-BMC oluverir. Cannondale takım isminden, özellikle birinci isim önemli, vaz geçti, dil kursunun biri kapıverdi. Bugünlerde Quick-Step'in sıkıntı yaşadığı söyleniyor. Halbuki bütçesine göre mükemmmel takım... Dün Ettix-QuickStep'ti, yarın ismi Hamlet-Step olsun, hemen satın alalım.