Scudo Sports

Focus Izalco Pro / Dura-Ace / FSA

Hayirli olsun, cok basarali olmus:harika:
Bundan sonrasi keyfini cikarma zamani:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
Scudo
@Bora Yaklaşık 1 aydır keyifini çıkartıyorum. Çok teşekkür ederim. Renk - Dizayn herşeyi ile çok hoşuma giden bir canavar oldu.
 
@Yavuz S. her focus da olduğu gibi bunada hasta oldum maliyeti ne oldu size bide bu focus marka adını neden garip yazıyo bilmesek focus olduğunu okuyamayacaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@Ulaş Çavuşoğlu fiyatı hakkında birşey söylemek istemiyorum. Zaten azıcık piyasa araştırması yaparsanız yaklaşık fiyatına ulaşabilirsiniz. Genelde bisikletin parçaları 2. El toplandı. Üzerinde 2 adet, 0 parça var. Sele diğeri de aynakol. Onların fiyatını vereyim.
Aynakol. (link)
Sele (link)

Geri kalan tüm Mazemeler Türkiye içi ve yurt dışından 2. El olarak toplandı.
Teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ulaş Çavuşoğlu
Hayırlı olsun Tunç Tuncay ın meydana getirdiği bisikletler gerçekten kaliteli oluyor hele birde bu bisikletin eski haliyle karşılaştırılırsa ..Güle güle kullanın Tunç unda eline sağlık:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@Soner H. Arslan hayır değil. Sanıyorum size ait. düşencelerim tamamen aynı. üstünde düzeltme yapmadan direk koydum. zamanında araştırken bulduğum bir yazı. kafası çok hafif. 1 aya yakındır kullnıyorum halen alışamadım. özellikle yokuş aşağı çok korkutuyor.

@beyhan.dikici size de bir teşekkürü borç bilirim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: beyhan.dikici
Diyecek söz yok Türkiye de ki belki de en custom bisiklet olmuş, bi ara tamamen siyah renklisini epey aramıştım yurtdışı sitelerde uygun fiyata bulamayınca vazgeçmiştim şimdilik. Ne denir bilemiyorum huzurlu pedallar.
 
@Yavuz S.
Rica ederim Tunç sayesinde gerçekten Gaziantep te grup olarak üst düzey bisiklet lere biniyoruz ve çok zevkli[emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
dünden beri konuya bakıyorum :) yavuz ileride birde sram red li görmek isteriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
Çok güzelmiş. Keşşşke benim olsa :p

Komponentlerin bir kısmının fiyatını bildiğimden dolayı toplam rakama bakmak istemiyorum. Tansiyonumu yükseltir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@Yavuz S. Öncelikle bisiklet çok güzel. ellerinize sağlık. Sormak istediğim şu. Dura ace grup set içinde fsa slk aynakol kullanmanızdaki amaç hafiflik mi? Yada değilse nedir? Ayrıca fsa slk aynakoldan özellikle kolun esnemezliği konusunda memnunmusunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
@beyhan.dikici

Kıbrıs'ta tanıdım. Bu spora bakış açımı değiştirdi. Her açıdan yardımcı oldu. 115 kilodan 72 kilolara düşmem içim çok iyi motive kaynağı. herşeyden önce sabırı öğretti.. :) herşeyi ona borçluyum.

@maserati2303

Teşekkür ederim.

@katran

Teşekkür ederim. :)

@Yağız Gökmen

Sram hayatımda hiç kullanmadım. En yakınımda Tunç abi sram red kullanıyor. Ama deneme fırsatı bulamadım. Kullanmadığım için bana göre şuan shimano gayet iyi. Görünüş olarak. Bakarsak bence shimano daha tatlı. Çünkü ona sahibim :)

@Fatih Çetin

Aman aman öyle deme :) şöyle de keşke hepimizin böyle bisikleti olsa :) teşekkür ederim.

@Ömer KARAN

Merhaba;
Öncelikle teşekkür ederim. Dura-Ace seti aynakol olmadan satın aldım. Bundan dolayı aynakol arayışına girdim. İlerisi için hem 10/11 sisteme uygun aynakol ararken bulduk kendimizi. İlk önce diş sayısına karar verdim. Ardından aslında rotor aynakol lara baktım. Ardından ebayden araştırma yaparken FSA lari gördüm. Karbon olması sebebiyle ilgilimi çekti. Ve bütün ilgimi bu aynakollar üzerine çevirdim. Tam o sırada forum da bu aynakol u satışta gördüm. Ve düşünmeden aldım. Seçim hikayesi böyle.

Esnemezlik olayına gelince ben alüminyum ultegra setli bir bisikletten bu bisiklete geçiş yaptım. Esnemezlik olayını ancak onunla kıyas yapabilirim. İlk denemem 10 kilometre ve yüzde 7 ortalama eğim olan yokuşta deneme yaptım. 1 gün önce alüminyum merida ile aynı yolu geçtim. Yokuş ortalamam tam olarak 5.2 km artış yaşadı. Tiagra dan ultegraya geçtiğim zaman daha önce aynakolun esnediğini çok net fark etmiştim. Aynı bisiklet üzerinde değişimdi çünkü. Zaman zaman ultegra da hafif esneme ler hissettim. Ama çok ama çok nadir. Focus Üzerinde aynakol esnemezliği ve kadro esnemezliği birleşince sizin istediğiniz sorunun tam karşılığını verecek kadar tecrübe edinmedim.

Ama bu bisiklet tüm haliyle gerçekten esnemezlik sunuyor. Gerçekten çok atak bir bisiklet oldu. Hızı çok çabuk artıp bunu korumasıda çok iyi. Kısmen yardımcı olabilmişimdir umarım.

@mutlu07

Teşekkür ederim. Kaplama işini hiç düşünmedim. Aslında gerek duymadım. Alüminyum bisiklet ile 6000 km den fazla sürüş yaptım ve ufak bir çiziği var sadece bunda gerçekten çok daha dikkatli kullanım yapıyorum.

Bugün yokuş antrenmanı sonunda eve geç kaldığını farkedip metroya binmek zorunda kaldım. Ankara'da metroya bisikletle nasıl binilir tecrübe ettim. Sadece en ön veya en arka vagona binebiliyoruz. Aklınızda olsun. :)

P_20151125_151839_2_p.jpg
 
@Hasan Saylık teşekkür ederim. Benimki kadar custom bisiklet var :) güzel bisikletler hepsi.
 
@Yavuz S. İlk bisikletin mtb mossoydu sanırım onu hafifletme çabalarını hatırlıyorum. Yurtdışından verdiğin siparişlerdeki sıkıntılara şahit olmuştum :) neredeeen nereye diyor insan. Harika bir makine toplamışsın. Başta senin sabrına ve azmine daha sonra emeği geçen herkesin eline sağlık. Yok haramdı, günahtı, küfürdü hakaretti derken böyle proje bisikletleri forumda görünce şahsen seviniyorum. Şu konu altına sayfalarca yorum yapmak isterim. Yeni fotoğraf ve videolar bekliyoruz.
 
@Yavuz S.

O metin, detayli bir toplama kilavuzunun giris fasliydi fakat baktim “Karbon bisikletli bana selam vermedi” ile “Tayt giymek caiz mi” kafasinda tiplerin baskin oldugu bir foruma donusmus burasi, vazgectim ben de aktarmaktan. Oyle tiplere ezoterik anekdotlar aktarsan ne olur aktarmasan ne olur diye dusunuyorum hala. Neyse, netice olarak metni alinti seklinde kullanmanizi tercih ederim cok elzemse.

Size faydali olabilecek kisma gelirsek,

Ben bu kadronun 56 boyuyla her sey dahil 6.16 kg gelen, gundelik kullanima uygun bir bisiklet topladim. Oyle acayip egzotik parcalar kullanmadan, rijitide ve saglamliktan feragat etmedim. Asagidaki fotografta o bisiklet gozukuyor. Fikir vermesi acisindan size komponent listesini de veriyorum.

C.png

hede.png

Yeni toplamaya basladigim bisikletimin teker setini (Mavic CCU) "nasil durur" diyerek bu kadroya takinca agirlik 5,96 kg’ a kadar dustu. Yani sub 6 kg bir bisiklet olusturmak mumkun fakat fiyat/fayda oranina bakarsak kesinlikle mantikli degil.

Son olarak, kadrodaki dahili kablo kanallari vites telleri icin (Ozellikle on aktrici) fazladan dirence sebep oluyor. Yeni modellerde (Izalco Max) terk edilden bu tasarimin yarattigi ergonomi zaafiyetini yenmenin en kolay yolu da elektronik grupset kullanmak.
 
Geri