Scudo Sports

Flatbar dropbar'a dönüşümü uygun mu?

@trainspotting35 3-5 güne müsait olacak, bende hafif üşütmüşüm inşallah başlarım. günlük 30 standart, haftada 2 gün 60-70 yapıyorum. yazın uzatacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Scudo
diet te var.
@trainspotting35 saolasın.
lastik havaları 90 ps ölçtüm geçen, buna sebep olur mu? 125 bastığımda (kiloma göre hesapla) daha stabildi..
 
Yeni topik yerine buradan sormayı uygun buldum,
Carraro sportive 227 mi, 2017 giant tcr ile takas etim, bisikletin düz yol performansı harika, 5 kilo daha hafif ve kadrosuda bana tam geldi, ama gidonu benimseyemiyorum. Gidon sebebiyle hem oturuş pozisyonu hemde kontrol sıkıntılı. Belki zamanla alışırım ama eğer flat bar konversiyon yapabilirsem sanki tadından yenmez. Hatta olabilirse ayarlı gidon boğazı.
Bunu nasıl yapabilirim, ne kadar maliyeti olur, neler değişmeli.
@trainspotting35 abimiz 2017 TCR diyor ama. 2019 veya 2015 değil ben size 2017 nin linkini göndereyim. Ayrıca bu alet 2017 gibi geldi bana.

(link)
 
@sargonnas benimki 2x10 2017 ise 2x11, sele borusu kelepçesine bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: sargonnas
geniş bir bullhorn gidon ve açılı gidon boğazı taksam nasıl olur? sorun sanki gidonun dar olması, zaten mantık yürütünce dropbar ın üst düz kısmı ile flatbar arasındaki fark en. biri 42cm ki büküm yeriyle 40 cm den azdır. 65cm olsa bu ölçü, birde yükselse (her ne kadar aero olmaktan uzaklaşsada) önceki pozisyona yaklaşılmış olacak (şehir bisikleti) , sti orjinal kollarıda kullanabileceğim bu sayede..?
Spec_Bullhorns_Full_TQF_4.jpg
 
Son düzenleme:
@Hakan1969
Sti kollar bullhorn ile pek güzel ve pratik olmayabilir. Netten araştırın önce isterseniz, yapanlar vardı. Ben bakıp vazgeçmiştim.

not: resmi görmeden yorum yapmıştım, onu sonradan indirmiş. lütfen aşağıdaki mesajımı dikkate alın.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
O sele borusu yüksekliğiyle dediğiniz ihtimal çok çok düşük. Video da ki yeni bisikletim. Duruş pozisyonumuz hemen hemen birbirine çok yakın ve eski bisikletimi büyük kadro diye değiştirmiş birisi olarak S kadro bana tam uydu diyebilirim. Bence kadro küçük uyarısı yanlış gibi geliyor.
218820 dosyayı görüntüle
Göbek için kusura bakmayın. 😀
Gidondaki spacler ları komple çıkar bence. Bana çok dik kullanıyorsun gibi geldi.
 
@Mad Buddha o zaman dahada gidona yığılırım, seleye gerek kalmaz..🙂
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
geniş bir bullhorn gidon ve açılı gidon boğazı taksam nasıl olur? sorun sanki gidonun dar olması, zaten mantık yürütünce dropbar ın üst düz kısmı ile flatbar arasındaki fark en. biri 42cm ki büküm yeriyle 40 cm den azdır. 65cm olsa bu ölçü, birde yükselse (her ne kadar aero olmaktan uzaklaşsada) önceki pozisyona yaklaşılmış olacak (şehir bisikleti) , sti orjinal kollarıda kullanabileceğim bu sayede..?
218834 dosyayı görüntüle
Bu gidonlar bullhorndan ziyade pursuit diye geçiyor, sti takmak için epey yukarı kaldırmış. Seleye çok yük biner bence, ağrı yapabilir. Ayrıca kısa gidon boynu böyle hızlı bisikletlerde önermem, çok dengeli olmayabilir.
 
@Mad Buddha Vücut seninki gibi olsa gidonu direkt ön lastiğin qr mandalının olduğu yere bağlarım. Göbek eridikçe o spacerlar tek tek çıkacak merak etme. :harika:
 
@Anonim bugün hava müsait, seleyi 5 mm indirip gidonu aşağı çeviricem, seleyi 2 cm geri kaydırıcam, havayı 90 (inik) tan 125 e tamamlıycam . bir iki ufak şey daha var, bakalım ne his verecek.
 
evet....25 km lik tur biraz dur kalk biraz ayar derken çok zevkli geçti. hava da mükemmeldi. ilaç gibi geldi. @trainspotting35 in dediği gibi seleyi yere paralel yaptım, ayrıca yaklaşık 1.5 cm geri kaydırdım, yüksekliğini 5 mm azalttım. hava basınçları ön arka 90/100 dü 120/125 yaptım. gidonu yolda ayarladım, yaklaşık 10-20 derece çevirerek alçalttım. gidon hafif sola dönükmüş onuda düzelttim. vitesede ufaktan bir ayar yaptım.
sonuç çok tatmin edici oldu. seleyi paralel yapınca gidona binen vücut ağırlığı %20-30 azaldı. bu kontrolü arttırdı öncesinde hiç dik duramıyordum dinlenmek için şuan durabiliyorum, malum bölgede de öyle dikkate değer bir sıkışma vs hissetmedim. yokuş inerken hiç fren yapmadım 50.6 km ye çıktı. hiç korkutmadı bu sefer. ben bunu sele ayarları kadar hava basınçlarına da bağlıyorum. karakteri değişti sürüşün. kilolu arkadaşlara tavsiyem 110 psi değil kendi kilonuza göre (lastik limitleri dahilinde) yapın hava ayarını çok farkediyor. fikir veren tüm arkadaşlara teşekkürler..👍
bu arada denemek adına 11 cm lik hafif açılı gidon boğazı sipariş ettim. üzerindeki 10 cm düz.
 
Son düzenleme:
Yerini bulmuşken sorayım :Xrs 300 kullanıyorum vites kolları gidonun üstünde .Bunu değiştirme imkanım var mı?Varsa maliyeti ne kadar olur?
 
7 li ise bundan sağ-sol alicaksiniz
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve EDXk
Maliyeti beni aşıyor malesef : )
 
Geri