Scudo Sports

Elektrikli bisiklet devri

Bi seyi de abartmayin be kardesim!

700w battery, 1 kw dual motor, 50+ km/s max hiz.

Kaç kilometre menzili var merak ettim. Shimano Steps Eco modda 150km diyor. Gerçi denedim çok abartı yokuş olmayan normal yollarda 110km yapabiliyor. Lakin ağırlık vs durumu değiştirir. Ben 1.83 boyunda 100kg dayım.
 
Scudo
Elektrikli bisiklet ifadesini doğru bulmuyorum. Pedallı motorsiklet denmesi lazım :harika:
 
  • Hahaha
Tepkiler: mhmtp
Kaç kilometre menzili var merak ettim. Shimano Steps Eco modda 150km diyor. Gerçi denedim çok abartı yokuş olmayan normal yollarda 110km yapabiliyor. Lakin ağırlık vs durumu değiştirir. Ben 1.83 boyunda 100kg dayım.

Belirtmemisler. Uretimde olan s3 modelinde 500w pil var, 100 km ustune cikiyor rahatlikla. Powerbank' da takilip arttirilabiliyor. Onden motor olursa tahminim 180-200 civari olur menzili.
Elektrikli bisiklet ifadesini doğru bulmuyorum. Pedallı motorsiklet denmesi lazım :harika:

Elektrikli bisiklet degil zaten bu urun. Elektrik destegi ile hizi 25 km/s'i geciyorsa speed pedelec ( turkce tanim yok sanirim bunun icin ), 45 km/s'i geciyorsa direkt mobilet kategorisine giriyor. Bu urun uretime gecerse hizi 25 altina dusururler, 25-45 arasinda kalirsa ehliyet, plaka ve ayna zorunlulugu olur. 45 ustunde bisiklet yollarina dahi giremez.
165-205 boylara uygunmuş. İlginç. :):) Bizim satıcılar dese kızarız adamlara.

Adamlar Hollanda'li oldugu icin 165 altina normal olmayan insan gozuyle bakip pek kaale almiyorlar.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: M.İhsan ve mhmtp
Belirtmemisler. Uretimde olan s3 modelinde 500w pil var, 100 km ustune cikiyor rahatlikla. Powerbank' da takilip arttirilabiliyor. Onden motor olursa tahminim 180-200 civari olur menzili.


Elektrikli bisiklet degil zaten bu urun. Elektrik destegi ile hizi 25 km/s'i geciyorsa speed pedelec ( turkce tanim yok sanirim bunun icin ), 45 km/s'i geciyorsa direkt mobilet kategorisine giriyor. Bu urun uretime gecerse hizi 25 altina dusururler, 25-45 arasinda kalirsa ehliyet, plaka ve ayna zorunlulugu olur. 45 ustunde bisiklet yollarina dahi giremez.


Adamlar Hollanda'li oldugu icin 165 altina normal olmayan insan gozuyle bakip pek kaale almiyorlar.
Yok tek bisiklet 165 e de uyar 205 e de uyar mı diyorlar yoksa kadro boyları var mı farklı farklı ben o noktaya takıldım daha çok.
 
Yok tek bisiklet 165 e de uyar 205 e de uyar mı diyorlar yoksa kadro boyları var mı farklı farklı ben o noktaya takıldım daha çok.

Tek kadro boyu var bu modelde. Tahminim sadece sele yukseltilecek, gidon sabit. Uzun boylular yol bisikletindeki gibi duracaktir ustunde.

Mevcut S3 modeli de tek beden, kisa boylular icin X3 var. Ozellikleri ayni, kadro yapisi biraz daha degisik ve lastikler daha ufak.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
(link)

Dün denk geldi bu bisikleti denedim. Ormanda değil şehir içinde bir iki sokak dolaştım.

Tour modu var, turbo modu var, yürüme modu var (yürürken daha doğrusu yürütürken destek oluyor.) 24 küsür kg. Max speed 25km/h. Tam bir ceset.

Kullanışı, bence bu bir oyuncak. Pahalı bir oyuncak. Pedala dokunduğum anda tour modu da olsa dahi fırlıyor. Bosh moturu var. Kullanırken makine kullanıyor gibi geldi.

Daha önce bu sayfada elektrikli bisikletleri çok eleştirmiştim. Fikrim hala aynı. Sağlık gereği ile kullanmak durumunda kalmak, her gün işe gidip gelmek ve oyuncak mantığı ile ulaşım aracı olarak güzel alet.

Ama tekrar diyorum bununla ormanda 50km hard parkur yapsam dahi spor yaptım demem. Gram terlemem bununla o kadar güzel gidiyor ki. Pedala bastığımı bile fark etmiyorum.

Edit: kısıp kullan terlersin diyenler olacaktır. Hafifinde dahi o kadar ince ve güzel destekliyor ki inanın terletmez 😁

Not: merdivenden çıkarması gerekenler bu tarz bisikletlerde bunun gibi yürüme modu varsa, sele den hafif aşağı bastırarak ve de Gidonda yürüme tuşuna basarak (biraz zor ama alışılır) merdiveni kendisine çıkarttırılabilir.

Bu bisikletleri ben de çok eleştiriyordum ama inanılmaz kullanılıyor ve satılıyor. 85nm motor var bu bisiklette ve bayağı yürütüyor orası doğru. Dağ bisikletlerinde genellikle böyle, Bosch'un en üst seviye motoru kullanılıyor, çünkü arazide en üst güce ihtiyaç var. İnsanlar bu bisikletlerle bildiğin dağlara çıkıyor. İsviçre ve Avusturya'da inanılmaz dağ rotaları var. Buralara elektrikli olmayan bisikletlerle çıkmak imkansız gibi. Bu bisikletler bunu mümkün kılıyor. Ayrıca yine atıyorum normal bisikletle 20km bir rota yapıyorsanız bu bisikletle 60km yapabiliyorsunuz aynı zaman aralığında. Yani yine aynı eforu harcama olanağınız var. Şehir bisikletlerinde ise durum daha farklı. İnsanlar ciddi ciddi bu bisikletlerle işe gidiyorlar. Günde 50km git gel yapan var işe bu gibi bisikletlerle. Devlet elektrikli arabalardaki gibi para desteği veriyor. Bu nedenle artık normal bisiklet satılmıyor neredeyse. Araç gibi kullanılan şehir bisikletinde de dağ bisikleti kullanımında da artık elektrikli bisiklet, bisikletin yoğun kullanıldığı Avrupa ülkelerinde yerleşti diyebilirim. Yol bisikletinde ise hala mantıklı bir seçenek değil. Türkiye'de fiyatlardan ötürü kısa sürede piyasada yer edinmesi ise çok zor bu tarz bisikletlerin.
 
Merhaba,

Sahip olduğum Salcano City Wind V fren şehir tur bisikletim var. Bu bisikleti satıp kadroya entegre e-bike almak mı mantıklı olur yoksa mid drive kit almak daha mı mantıklı olur?

Türkiye de olan Carraro Kron gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: mcb ve mhmtp
Merhaba,

Sahip olduğum Salcano City Wind V fren şehir tur bisikletim var. Bu bisikleti satıp kadroya entegre e-bike almak mı mantıklı olur yoksa mid drive kit almak daha mı mantıklı olur?

Türkiye de olan Carraro Kron gibi

Bir çok elektrikli bisiklet deneme fırsatım oldu.
1-Önden montajlı kitler.
2-Arka tekerden montajlı kitler.
3-Mid drive kitler.
4- Kadro ya dahil entegre sistemler.

Kit olarak satılan elektrikli modellerde elektrik bittiği anda, batarya ve motor yükü ile beraber ve motor direnci ile bisikleti sürmek aşırı zor hale geliyor hatta sürülemiyor. Ayrıca bu ürünlerde menzil sıkıntısı var, daha az yol gidiyor.

Entegre sistemlerde durum yine aynı size sadece Mid Drive sistem öneririm çünkü pedal desteği verdiği için vitesler ile çekişi yada hızı arttırmak daha kolay. Bu olay ön yada arka tekerlerde motor olan bisikletlerde geçerli değil motor gücü ne ise gideri o.

Şunu ek olarak belirteyim mid drive sistemlerde bile iyisi olmalı Shimano Steps gibi. Kullandığım bir bisikleti örnek vereyim marka vermeden kötüleme olmasın. Kötü bir marka olmamasına karşın hatta kullandığı motor ve batarya bile iyi denilebilecek düzeyde olmasına karşın entegre mid drive motora sahip bu bisiklet 40 ile 60km arası gidiyordu. Pil bittiğinde bisikleti performansım olmasına karşın düz yolda süremedim.

Yeni kullandığım bisiklet Carraro E- sportiv batarya bitse bile devam. Düz bisiklete göre biraz pedal zorlanması söz konusu ama gidiyor diğer bisikletlere göre.
Firma bilgisi Şık bir görünüm ve üstün sürüş performansı için kompakt, hafif ve pazardaki en sessiz motora sahip E6000, akıllı pedal desteği ve beraber kolay kullanımı ile sürücülere doğal bir sürüş konforu sağlar. Ayrıca en zorlu arazi ve hava koşullarına dayanıklı.

Akıllı pedal olayı batarya bittiğinde dişliyi boşa çıkarıyor ve pedala binen sürtünme direncini azaltıyor.

SORUNUZA GELECEK OLURSAK ENTEGRE MÜMKÜNSE SHİMANO STEPS MOTORLU BİR BİSİKLET ALMANIZ UYGUN OLACAK. Çoğu kaliteli firmanın bisikletlerinde bu sistem var. Carraro olarak bağımlı kalmayın.
 
Merhaba,

Sahip olduğum Salcano City Wind V fren şehir tur bisikletim var. Bu bisikleti satıp kadroya entegre e-bike almak mı mantıklı olur yoksa mid drive kit almak daha mı mantıklı olur?

Türkiye de olan Carraro Kron gibi

Bütçenize göre değişir. Kadroya entegre e-bike’lar en iyisi. Ancak kadronun gerçekten iyi olması, pilin ve motorun da yeterli olması şartıyla. 26.7 kiloluk bir Riese & Müller pilsiz de düz yolda rahatlıkla giderken 20 kiloluk kadrosu no name bir elektrikli bisikleti sürmek işkence olabiliyor mesela. Bence motor olarak şu an Bosch veya Yamaha tercih edilmeli. Bosch alınıyorsa da Active Line’dan uzak durulmalı ve direkt Performance Line (65NM tork ve üzeri) ve üstüne bakılmalı. Pil olarak da 500 Watt/H işinizi görecektir. Bu setuplarla 90-100km menzil rahatlıkla oluyor. Hatta biraz kendiniz de katkı sunduğunuz noktada 150km dahi görmeniz mümkün. Daha fazlası lazımsa ya elektrikli bisikletten uzak durmanız, ya da çift bataryalı bisikletlere bakmanız gerekir. Pillerde üst değer genellikle 650 Watt/H civarında çünkü. Pilin çıkabilen, kilitlenebilen ve kadroda ortada olması da hem ağırlık merkezi hem de güvenlik açısından en iyisi. Yine bu ağır kadroları durdurmak için hidrolik disk ya da hidrolik v fren seçilmeli. Bana kalırsa dünya turuna çıkmadıkça da derayerli sistemden uzak durulmalı. Kadro zaten ağırken göbekten vites konforuna geçmek oldukça mantıklı bence.
 
Shimano Steps Motor ve batarya ünitesi ile 418Watt/H toplam en son dememde 142 km yaptım. Tabii piller şuan 3. yılında. Ayrıca maalesef ülkemiz çok ileride olmadı için her konuya cevap veremiyor haliyle bir Shimano ya göre Bosch veya Yamaha e-Bike servisine ulaşmak zor oluyor. Shimano her şehirde bakım ve tedarik yapıyor o konuda rahatım.
 
Bir çok elektrikli bisiklet deneme fırsatım oldu.
1-Önden montajlı kitler.
2-Arka tekerden montajlı kitler.
3-Mid drive kitler.
4- Kadro ya dahil entegre sistemler.

Kit olarak satılan elektrikli modellerde elektrik bittiği anda, batarya ve motor yükü ile beraber ve motor direnci ile bisikleti sürmek aşırı zor hale geliyor hatta sürülemiyor. Ayrıca bu ürünlerde menzil sıkıntısı var, daha az yol gidiyor.

Entegre sistemlerde durum yine aynı size sadece Mid Drive sistem öneririm çünkü pedal desteği verdiği için vitesler ile çekişi yada hızı arttırmak daha kolay. Bu olay ön yada arka tekerlerde motor olan bisikletlerde geçerli değil motor gücü ne ise gideri o.

Şunu ek olarak belirteyim mid drive sistemlerde bile iyisi olmalı Shimano Steps gibi. Kullandığım bir bisikleti örnek vereyim marka vermeden kötüleme olmasın. Kötü bir marka olmamasına karşın hatta kullandığı motor ve batarya bile iyi denilebilecek düzeyde olmasına karşın entegre mid drive motora sahip bu bisiklet 40 ile 60km arası gidiyordu. Pil bittiğinde bisikleti performansım olmasına karşın düz yolda süremedim.

Yeni kullandığım bisiklet Carraro E- sportiv batarya bitse bile devam. Düz bisiklete göre biraz pedal zorlanması söz konusu ama gidiyor diğer bisikletlere göre.
Firma bilgisi Şık bir görünüm ve üstün sürüş performansı için kompakt, hafif ve pazardaki en sessiz motora sahip E6000, akıllı pedal desteği ve beraber kolay kullanımı ile sürücülere doğal bir sürüş konforu sağlar. Ayrıca en zorlu arazi ve hava koşullarına dayanıklı.

Akıllı pedal olayı batarya bittiğinde dişliyi boşa çıkarıyor ve pedala binen sürtünme direncini azaltıyor.

SORUNUZA GELECEK OLURSAK ENTEGRE MÜMKÜNSE SHİMANO STEPS MOTORLU BİR BİSİKLET ALMANIZ UYGUN OLACAK. Çoğu kaliteli firmanın bisikletlerinde bu sistem var. Carraro olarak bağımlı kalmayın.
Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz Bosh Shimano Yamaha gibi markaların motoru tr de yok olsa bile çok pahalı. Ulaşabileceğim mid drive kit iki şekil de var Alba nin sattığı Bafang 750w ve Çin den Tongsheng tsdz2 48v 500w fiyat 4.500 lira olan farkları ise kadans sensörü tork sensörü. Verim açısından hangisi daha iyi olur diye düşündüm. Entegre olan modeller 250w ile sınırlı. Tr deki bakabileceğim markalar belli Bisan Kron ve Carraro var bunlar da en kötü 15.000 den başlıyor. Sizin önerebileceğiniz başka marka var mı?

Edit:Hub motor önermiyorsunuz değil mi?
Bütçenize göre değişir. Kadroya entegre e-bike’lar en iyisi. Ancak kadronun gerçekten iyi olması, pilin ve motorun da yeterli olması şartıyla. 26.7 kiloluk bir Riese & Müller pilsiz de düz yolda rahatlıkla giderken 20 kiloluk kadrosu no name bir elektrikli bisikleti sürmek işkence olabiliyor mesela. Bence motor olarak şu an Bosch veya Yamaha tercih edilmeli. Bosch alınıyorsa da Active Line’dan uzak durulmalı ve direkt Performance Line (65NM tork ve üzeri) ve üstüne bakılmalı. Pil olarak da 500 Watt/H işinizi görecektir. Bu setuplarla 90-100km menzil rahatlıkla oluyor. Hatta biraz kendiniz de katkı sunduğunuz noktada 150km dahi görmeniz mümkün. Daha fazlası lazımsa ya elektrikli bisikletten uzak durmanız, ya da çift bataryalı bisikletlere bakmanız gerekir. Pillerde üst değer genellikle 650 Watt/H civarında çünkü. Pilin çıkabilen, kilitlenebilen ve kadroda ortada olması da hem ağırlık merkezi hem de güvenlik açısından en iyisi. Yine bu ağır kadroları durdurmak için hidrolik disk ya da hidrolik v fren seçilmeli. Bana kalırsa dünya turuna çıkmadıkça da derayerli sistemden uzak durulmalı. Kadro zaten ağırken göbekten vites konforuna geçmek oldukça mantıklı bence.
Hocam bütçe olarak 15.000 liraya kadar çıkabilirim.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mcb
Bütçenize göre değişir. Kadroya entegre e-bike’lar en iyisi. Ancak kadronun gerçekten iyi olması, pilin ve motorun da yeterli olması şartıyla. 26.7 kiloluk bir Riese & Müller pilsiz de düz yolda rahatlıkla giderken 20 kiloluk kadrosu no name bir elektrikli bisikleti sürmek işkence olabiliyor mesela. Bence motor olarak şu an Bosch veya Yamaha tercih edilmeli. Bosch alınıyorsa da Active Line’dan uzak durulmalı ve direkt Performance Line (65NM tork ve üzeri) ve üstüne bakılmalı. Pil olarak da 500 Watt/H işinizi görecektir. Bu setuplarla 90-100km menzil rahatlıkla oluyor. Hatta biraz kendiniz de katkı sunduğunuz noktada 150km dahi görmeniz mümkün. Daha fazlası lazımsa ya elektrikli bisikletten uzak durmanız, ya da çift bataryalı bisikletlere bakmanız gerekir. Pillerde üst değer genellikle 650 Watt/H civarında çünkü. Pilin çıkabilen, kilitlenebilen ve kadroda ortada olması da hem ağırlık merkezi hem de güvenlik açısından en iyisi. Yine bu ağır kadroları durdurmak için hidrolik disk ya da hidrolik v fren seçilmeli. Bana kalırsa dünya turuna çıkmadıkça da derayerli sistemden uzak durulmalı. Kadro zaten ağırken göbekten vites konforuna geçmek oldukça mantıklı bence.
Dedikleriniz aslında güzel de. Türkiye şartlarına pek uymuyor.
Yetkili servis açısından bosch ve yamaha'yı malesef tavsiye etmek mümkün değil. Yetkili servisi düşündüğümüzde tek seçecek Shimano.
Göbekten vitesliler özellikle shimanonun alfine di2 olanları müthiş(tam otomatik!) ama normal viteslilere göre 10000TL civarında daha pahalı.

Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz Bosh Shimano Yamaha gibi markaların motoru tr de yok olsa bile çok pahalı. Ulaşabileceğim mid drive kit iki şekil de var Alba nin sattığı Bafang 750w ve Çin den Tongsheng tsdz2 48v 500w fiyat 4.500 lira olan farkları ise kadans sensörü tork sensörü. Verim açısından hangisi daha iyi olur diye düşündüm. Entegre olan modeller 250w ile sınırlı. Tr deki bakabileceğim markalar belli Bisan Kron ve Carraro var bunlar da en kötü 15.000 den başlıyor. Sizin önerebileceğiniz başka marka var mı?

Edit:Hub motor önermiyorsunuz değil mi?

Hocam bütçe olarak 15.000 liraya kadar çıkabilirim.
Ortadan motorların en büyük artısı yokuşlarda belli oluyor. Arka/ön tekerden motorlar yokuşlarda zorlar. Sürekli yokuş olan bir yerde iseniz ortadan motor en uygun seçenek olur.

Düz yolda torkun önemli yok sayılır. Hatta düz yolda torku düşürdüğünüzde motor daha yüksek hızlara çıkabiliyor.
Ama yokuş çıkarken yüksek torkun farkı hissediliyor. Shimano E7000/6100 motorlu bisikletlerle %15-20 eğimli bir yokuşta deneme yapmıştım. 60nm(%250 destek) tork ile zorlanmadan çıkarken 40nm(%250 destek) tork ile çıkamadım.

Bafang kitler fiyatına göre fena değiller gibi. En ucuz shimano bisiklet ile bafang kit arasındaki fiyat farkına 2-3 tane 600wlık yedek pil alınabilir!. Shimano motor daha verimli olsa bile aradaki fiyat farkı ile yedek pil alındığında bafang daha uzun yol götürür.

15000TL civarında carraro e-venüs ve bisan e-city satılıyor. bisan, shimano e6100 motorlu(250W, 60nm tork). carraro, shimano e5000 motorlu(250W, 40nm tork)
E5000 motor, E6100den biraz daha hafif ve daha sessiz ve daha verimli ama E6100 eğimi fazla yokuşlarda daha rahat ettirir.
 
Dedikleriniz aslında güzel de. Türkiye şartlarına pek uymuyor.
Yetkili servis açısından bosch ve yamaha'yı malesef tavsiye etmek mümkün değil. Yetkili servisi düşündüğümüzde tek seçecek Shimano.
Göbekten vitesliler özellikle shimanonun alfine di2 olanları müthiş(tam otomatik!) ama normal viteslilere göre 10000TL civarında daha pahalı.


Ortadan motorların en büyük artısı yokuşlarda belli oluyor. Arka/ön tekerden motorlar yokuşlarda zorlar. Sürekli yokuş olan bir yerde iseniz ortadan motor en uygun seçenek olur.

Düz yolda torkun önemli yok sayılır. Hatta düz yolda torku düşürdüğünüzde motor daha yüksek hızlara çıkabiliyor.
Ama yokuş çıkarken yüksek torkun farkı hissediliyor. Shimano E7000/6100 motorlu bisikletlerle %15-20 eğimli bir yokuşta deneme yapmıştım. 60nm(%250 destek) tork ile zorlanmadan çıkarken 40nm(%250 destek) tork ile çıkamadım.

Bafang kitler fiyatına göre fena değiller gibi. En ucuz shimano bisiklet ile bafang kit arasındaki fiyat farkına 2-3 tane 600wlık yedek pil alınabilir!. Shimano motor daha verimli olsa bile aradaki fiyat farkı ile yedek pil alındığında bafang daha uzun yol götürür.

15000TL civarında carraro e-venüs ve bisan e-city satılıyor. bisan, shimano e6100 motorlu(250W, 60nm tork). carraro, shimano e5000 motorlu(250W, 40nm tork)
E5000 motor, E6100den biraz daha hafif ve daha sessiz ve daha verimli ama E6100 eğimi fazla yokuşlarda daha rahat ettirir.

O nedenle ben de bütçeye göre değişir demiştim :) bütçe el verdiği sürece Bosch varken Bafang’a bakmazdım ben. Servis olarak Bosch’un sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum. Yine göbekten vitesle normal vites arasındaki farkın 10bin TL olduğu fazlasıyla abartılı. Enviolo otomatik vites ya da Rohloff değil Shimano Nexus’tan bahsediyoruz neticede. Maalesef Türkiye özellikle kurlardan ve bisikletin araç olarak görülmemesinden dolayı elektrikli bisiklet konusunda henüz emekleme döneminde ama bu işin oluru şehir/tur bisikletinde bence tüm dünyada olduğu üzere budur. Bütçe el verirse dolayısıyla gayet yönelinir, el vermezse de tabii ki Bafang’a yönelinebilir.
 
Dedikleriniz aslında güzel de. Türkiye şartlarına pek uymuyor.
Yetkili servis açısından bosch ve yamaha'yı malesef tavsiye etmek mümkün değil. Yetkili servisi düşündüğümüzde tek seçecek Shimano.
Göbekten vitesliler özellikle shimanonun alfine di2 olanları müthiş(tam otomatik!) ama normal viteslilere göre 10000TL civarında daha pahalı.


Ortadan motorların en büyük artısı yokuşlarda belli oluyor. Arka/ön tekerden motorlar yokuşlarda zorlar. Sürekli yokuş olan bir yerde iseniz ortadan motor en uygun seçenek olur.

Düz yolda torkun önemli yok sayılır. Hatta düz yolda torku düşürdüğünüzde motor daha yüksek hızlara çıkabiliyor.
Ama yokuş çıkarken yüksek torkun farkı hissediliyor. Shimano E7000/6100 motorlu bisikletlerle %15-20 eğimli bir yokuşta deneme yapmıştım. 60nm(%250 destek) tork ile zorlanmadan çıkarken 40nm(%250 destek) tork ile çıkamadım.

Bafang kitler fiyatına göre fena değiller gibi. En ucuz shimano bisiklet ile bafang kit arasındaki fiyat farkına 2-3 tane 600wlık yedek pil alınabilir!. Shimano motor daha verimli olsa bile aradaki fiyat farkı ile yedek pil alındığında bafang daha uzun yol götürür.

15000TL civarında carraro e-venüs ve bisan e-city satılıyor. bisan, shimano e6100 motorlu(250W, 60nm tork). carraro, shimano e5000 motorlu(250W, 40nm tork)
E5000 motor, E6100den biraz daha hafif ve daha sessiz ve daha verimli ama E6100 eğimi fazla yokuşlarda daha rahat ettirir.
Anladım hocam bu durum da bütçe ve performans açısından göz önüne aldığım da mevcut bisikletime Bafang 750w 16ah lik pil ile kit almak daha iyi gibi duruyor.
 
Çin den Tongsheng tsdz2 48v 500w fiyat 4.500 lira olan farkları ise kadans sensörü tork sensörü.
Hocam bu ürünü almak istiyorum, 4500 lira olan linki paylasabilir misiniz? TongSheng'in tork sensörü ilgimi çekiyor.
 
Hocam bu ürünü almak istiyorum, 4500 lira olan linki paylasabilir misiniz? TongSheng'in tork sensörü ilgimi çekiyor.
Satan arkadaş var Çin den getiriyor garantisi yok yani uluslararası bir yıl garantisi var diyor ama herhangi bir sorun olduğunda uğraştırır satıcı irtibata geçeceksin sökeceksin sonra Çine gönderecek kargo ücreti olacak sonra tekrar gelecek gümrük vergisi+kargo çıkacak. Sırf bunlar yüzünden vazgeçmiştim bir de kadro uyumsuzluğundan bahşedilmiş baya soru işareti oluşuyor insanın kafasın da.
Bir de tork sensörü güven vermiyor kalitesiz denmiş bazı yabancı formlar da.
@ceryanci63
 
Satan arkadaş var Çin den getiriyor garantisi yok yani uluslararası bir yıl garantisi var diyor ama herhangi bir sorun olduğunda uğraştırır satıcı irtibata geçeceksin sökeceksin sonra Çine gönderecek kargo ücreti olacak sonra tekrar gelecek gümrük vergisi+kargo çıkacak. Sırf bunlar yüzünden vazgeçmiştim bir de kadro uyumsuzluğundan bahşedilmiş baya soru işareti oluşuyor insanın kafasın da.
Bir de tork sensörü güven vermiyor kalitesiz denmiş bazı yabancı formlar da.
@ceryanci63
telefonla konuşmamız mümkün ise bilgi vermek isterim
 
Satan arkadaş var Çin den getiriyor garantisi yok yani uluslararası bir yıl garantisi var diyor ama herhangi bir sorun olduğunda uğraştırır satıcı irtibata geçeceksin sökeceksin sonra Çine gönderecek kargo ücreti olacak sonra tekrar gelecek gümrük vergisi+kargo çıkacak. Sırf bunlar yüzünden vazgeçmiştim bir de kadro uyumsuzluğundan bahşedilmiş baya soru işareti oluşuyor insanın kafasın da.
Bir de tork sensörü güven vermiyor kalitesiz denmiş bazı yabancı formlar da.
@ceryanci63
Anladım hocam, teşekkür ederim cevabınız için.
 
Arkadaşlar entegre güzel bir sistem harici girmeyin bu işe. Sakın deneyimledim bütün süreci gördüm.
 
Geri