Dokuz Eylül Üniversitesi

Kayıt
3 Aralık 2009
Başlık
0
Mesaj
3
Tepki
0
Şehir
antalya
@artofriding

slm ben onur deü eğitim fakültesinde okuyorum aynı zamanda inciraltında kalıyorum sık sık manastıra takılıyoruz arkadaşlar ile deü lü arkadaşlar ile de oraya tırmanmak isterim biz balçovalı arkadaşlar ile birlikte baraj yolu dışında sık sık urla seferihisar flan yapıyoruz .tanışmak dileğiyle iletişim 05067669236
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
Topluluk turları düzenlendiğinde de katılırsınız umarım. Tur olduğunda buradan da duyuru yapıyoruz.
 

OzzYMKL

Forum Demirbaşı
Kayıt
20 Nisan 2006
Başlık
17
Mesaj
471
Tepki
174
Şehir
İzmir-Kayseri
@onur demirci

Tamam dostum tanışalım bende kulüptenim adım ozan tınaztepedeyim bende genelde hafta sonları müsait oluyorum genelde müsait bir zamanda görüşelim numaranı aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa ÖZKARA

ilker g.

Daimi Üye
Kayıt
29 Kasım 2004
Başlık
23
Mesaj
254
Tepki
110
Arkadaşlar agustosun 20 si gibi izmir kuşadası bodrum marmaris ölüdeniz antalya mersin adana güzarhagında tur yapacağım.Katılabilecek arkadaş olursa oldukça memnun olurum çoğu ilde arkadaşım va yardımcı olacaklardır.Tur 1 ay civarı sürecektir.
 

matrixod

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2007
Başlık
41
Mesaj
1.788
Tepki
1.111
Şehir
İzmir
İsim
Ouz
OOO İlker bayadır yoktun ortalarda ii bi çıkış oldu bu.Kesin konuşmayayım ama katılabilirim ;) İnşallah sende de bi aksilik çıkmaz da bu güzel tur gerçekleşir...
Selamlar
 

ilker g.

Daimi Üye
Kayıt
29 Kasım 2004
Başlık
23
Mesaj
254
Tepki
110
Daha yeni gordum msjını dostum.Gelen olmazsa tek başıma gelen olursa çok daha memnun olurum.Uni okuyanlar için uygun bir zaman.Ramazana denk gelmesi bir yönden kotu olsada bir yöndende nerden geçsek fiyatların sezon fiyatından çok daha düşük olmasından dolayı avantaj.Zaten 4 kişiden fazlası uzun turlarda zor oluyor konuştuğum kişilerin yorumları dolayısı ile.2-4 arası çok ideal bence.Hem vazgeçmek olmaz hemde grubu toparlamak kolay olur.Kesin olarak bana söyleyebilirsen birgün görüşüp plan yapalım.Ne eksik liste yapalım ki zor durumda kalmayalım
 

ilker g.

Daimi Üye
Kayıt
29 Kasım 2004
Başlık
23
Mesaj
254
Tepki
110
Unutmadan bir bayan arkadaşımda tura katılmak istiyor.Çok kondisyonlu olduğunu sanmıyorum.Katılırsa birde bisiklet bulmak gerekecek ona.Oda ayrı mesele.
 

ilker g.

Daimi Üye
Kayıt
29 Kasım 2004
Başlık
23
Mesaj
254
Tepki
110
@Lütfü Topal

agustosun 20 sı gıbı akdenız turu dusunuyorum arkadasım katılabılır mısın
 
Kayıt
7 Nisan 2010
Başlık
4
Mesaj
26
Tepki
5
Şehir
izmir
ben de tınazdayım arkadaşlar bir aya kadar bisiklet almayı düşünüyorum haziran sonunda arkadaşımla manisadan çıkıp foça-ayvalık-çanakkale turu düşünüyoruz bir haftalık, ağustosta da fırsat olursa size ikimiz katılabiliriz max. 4 kişi en ideali bence de ;)
isterseniz tanışırız bisiklet tavsiyesi de almam lazım :rolleyes:
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
@enes öztorun


bisikleti İzmir'den alacaksan bize ulaş bütün bisikletçilerden indirim yaptırabiliriz.
Tınazda da arkadaşlarımız var onlarla görüşebilirsin mesela.
Aramıza hoşgeldin
Selamlar
 
Kayıt
7 Nisan 2010
Başlık
4
Mesaj
26
Tepki
5
Şehir
izmir
evet hatta izmirde oturuyorum yarın arkadaşımla bisikletçileri gezicektik özellikle Whistle modellerini yakından görmek için bi tavsiyen varsa özelden de mesaj atar mısın gitmeden önce senle de görüşsek iyi olurdu msn veririm istersen...
 

ozgur_jeo

Aktif Üye
Kayıt
19 Nisan 2008
Başlık
15
Mesaj
185
Tepki
163
Şehir
izmir
@enes öztorun

Selam ben jeoloji müh. 3. sınıftayım. Özgür Öztürk. Bisiklet alıcağın zaman haberim olsun indirim yaptırırız sana ben bu aralar 3 4 tane arkadaşa bisiklet adırdım çok güzel indirimlerle hemde. Sana tavsiyem carrarolara bakman fiyat kalite seviyeleri çok yüksek. Motis bisikletten biz iki tane aldık inidirimide güzel yapıyorlar. İstersen sanada indirimli bişey yaptırırız. 0 506 217 70 70 numaram istediğin zaman arayabilirisn.
 
Kayıt
26 Nisan 2010
Başlık
2
Mesaj
13
Tepki
2
Şehir
İzmir
merhaba, ben deu mezunuyum.. turları buraya yazarsanız ben de gelebilirim..

bol pedallar
 
Kayıt
9 Haziran 2010
Başlık
0
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
İZMİR
selam. ben deu mat. 3. sınıf ögrencisiyim. bu hafta içinde bisiklet alıp yaz boyu turlara katılmak istiyorum. bisiklet almamda yardımcı olursan sevinirim jackal_jeo
 
Kayıt
22 Nisan 2009
Başlık
1
Mesaj
38
Tepki
10
Şehir
izmir
@özgür yıldız


Merhaba özgür senide aramızda görmekten mutluluk duyarız.. en yakın zmanda bekliyoruz ..

imt 3A (İ.Ö) :)
 
Kayıt
6 Temmuz 2010
Başlık
0
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
istanbul, izmir
Merhaba arkadaşlar deu eğitim fakultesinde okuyorum. Ekim gibi izmirde olacağım. Tanışmak, turlara katılmak, kulübe faydalı olmak isterim ki bildiğim kadarıyla öncesınde deu'nun bisiklet kulübü yoktu. Çok güzel bir oluşum olmuş. İnşallah güzel şeyler yapılabilir bizlerin de desteğiyle.
 

gökhan saraç

Daimi Üye
Kayıt
5 Eylül 2010
Başlık
20
Mesaj
316
Tepki
19
Şehir
İzmir/Buca
arkadaslar buca da aksam ve sabah turları mevcut ilk tanısmayı oralarda gerceklestırebılrız
 
Yukarı Alt