Dokuz Eylül Üniversitesi

ozan ulutaş

Aktif Üye
Kayıt
6 Nisan 2009
Başlık
6
Mesaj
104
Tepki
27
Şehir
İzmir/Tekirdağ
Teşekkür ederim ancak çok pahalı bir yer bakmıyorum. Üniversitenin yurdu çok cazip gelmişti ama olmadı. Bisikletimide götürmek istiyorum.
 

Tolga Erçetin

Daimi Üye
Kayıt
4 Eylül 2007
Başlık
18
Mesaj
365
Tepki
204
Şehir
İzmir - Karşıyaka
Arkadaşlar 2. tercihlerde girdim girdim bi taraftan yoksa aranıza katılmak nasip olmayacak... Yetenek sınavında elendim ilk turdan... :)
 

ilker g.

Daimi Üye
Kayıt
29 Kasım 2004
Başlık
23
Mesaj
254
Tepki
110
İzmirden marmaris bodrum gibi yerlee gitmiş rota bilgisi olan varsa özelden bana ulaşırsa sevinirim.Özellikle marmaris
 

OzzYMKL

Forum Demirbaşı
Kayıt
20 Nisan 2006
Başlık
17
Mesaj
471
Tepki
174
Şehir
İzmir-Kayseri
bu sene yeni geliyorum her türlü tur ve oraganizasyona katılmaya hazırım.
 

matrixod

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2007
Başlık
41
Mesaj
1.788
Tepki
1.111
Şehir
İzmir
İsim
Ouz
@İlkerGel


Yamin'e ulaşman gerekecek
 

yavuzicmez

Daimi Üye
Kayıt
20 Kasım 2006
Başlık
26
Mesaj
291
Tepki
111
Şehir
Lüleburgaz / Bornova
@İlkerGel

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: matrixod

atakan tosunoğlu

Daimi Üye
Kayıt
26 Haziran 2009
Başlık
6
Mesaj
269
Tepki
127
Şehir
izmir
Bisiklet
Carraro
lise sondayım ama bu sene 9 eylül üni yi istiyorum kazanırsam seneye aranızdayım :)
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
yeni gelen arkadaşlar özelden bana bilgilerini yollarsalar organizasyonlar vb. bilgileri kendilerine ulaştırırım.
 

ozan ulutaş

Aktif Üye
Kayıt
6 Nisan 2009
Başlık
6
Mesaj
104
Tepki
27
Şehir
İzmir/Tekirdağ
Ben yeni geldim ama özel mesaj atamıyorum. Bisikletim şimdilik Tekirdağ'da. Yurtta koyabilecek güvenli bir yer ayarlayabilirsem ilk fırsatta getiricem.
Günlük turlar olursa bisiklet kiralayıp gelebilirim.
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
İİBF Dokuzçeşmeler Fakültesinde standımız açılmıştır.Ayın 9una dek uğrayabilirsiniz. Gelmeniz hem topluluk hem de sizin açısından iyi olacaktır...
 

UMUT ALAÇİÇEK

Aktif Üye
Kayıt
21 Nisan 2008
Başlık
13
Mesaj
195
Tepki
71
Şehir
izmir
hangi ayın dokuzuna kadar acaba arkadaşım tarihi belirte bilirmisin bide standın tam yerinide söyleyebilirmisin yani kampusun girişindemi yoksa içlerinde bir yerdemi
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
Bu ayı kastediyorum. Eğer Dokuzçeşmeler fakültesine gelirsen standları görürsün.Bizim standımız da onların arasında.Ayrıca üniversitenin Topluluğu neden kampüs dışında stand açsın?
 

ask745

Üye
Kayıt
25 Haziran 2007
Başlık
1
Mesaj
17
Tepki
7
Şehir
izmir
Ben DEU Makina Mühendisliğinde okuyorum, eski bi triatletim.Şimdi de uzun mesafe ve tırmanışla uğraşıyorum.Bornova da ki Dokuz Eylül "köyünde" olan arkadaşlar, konuşalım tanışalım.
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
Bornovada arkadaşlar var.Eğer topluluğa katılırsan daha etkili olur senin için. Arkadaşlarla da tanışma fırsatın olur.
 

aytacaksoy

Forum Demirbaşı
Kayıt
28 Haziran 2008
Başlık
0
Mesaj
408
Tepki
402
Şehir
İZMİR-Buca
17 Ekim'de tanışma turu var.İşim gücüm olmazsa bende orada olacağım.Görüşmek üzere.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaminkutlu

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Başlık
190
Mesaj
3.904
Tepki
8.447
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale
Arkadaşlar bir kaç kulübün kuruluşunda bulunmuştum, başta zor gelir,
lütfen azminizi kaybetmeyin,

Apple başkanı
Steve job un dediği gibi,

"noktalar ileriye doğru birleşmez, geriye doğru birleşir":eek:

Organizasyonunuz kökleştiğinde, ileride geldiğiniz noktada durunca, şu an yaşanan olumsuzluklar çok küçük görünecek.

bisiklet için çalışan, süren, okuyan , yazan, fotoğraf çeken, yorumlayan herkese selamlar olsun
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
Desteğiniz için çok teşekkürler. Gerçekten de şu 6-7 aydır eziyet aşamasındayız. daha da devam edecek gibi. Bu seviyeye kadar gelmişken bırakmak olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: OzzYMKL
Kayıt
18 Ağustos 2008
Başlık
0
Mesaj
24
Tepki
23
Şehir
izmir
Topluluğunuz hayırlı olsun, kolay gelsin. Eski bir mezun olarak yanınızda yer almak isterim.
Cumartesi günü tanışmaya katılmak isterim, ama forumda tam bilgi bulamadım, nerede, kaçta? Akşam yola çıkacağım için sabah buluşuyorsanız gelebilirim.
Görüşmek üzere
 

yaminkutlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
2 Temmuz 2008
Başlık
47
Mesaj
524
Tepki
739
Şehir
İzmir/Ankara
Cumartesi günü sabah saat 9'da dokuzçeşmeler(iibf fakültesi yanı) meydanında toplanıyoruz. gelmeniz bizi çok mutlu eder.
 
Yukarı Alt