Ilk olarak freniniz yag bosalttigina gore mekanik degil hidrolik.
Yag bosalmasi fren hortumunda hava olmasina ve fren performansinin dusmesine neden olur.
Ozellikle etkisini bisikleti teker tamiri vb. gibi bir islem icin ters cevirdikten sonra havanin fren kol haznesinden kalipere hareketlenmesi gibi durumlarda gorebilirsiniz. Bazen frendeki bosluk hissi fren kolunun birkac kez cekilmesi ile giderilir bazende kalici bir performans sorununa donusebilir.
Pistonlari yerine ittiginizde ve kalin haldeki (yeni balatalar) ile kullandiginizda bosalan yagdan dolayi belki sorun yasamiyabilirsiniz bir sure...
Normal kosullarda kaliper uzerindeki hicbir vidaya dokunmaniz gerekmez! Kaliperi kadroya veya kadroya bagli olan adaptore baglayan iki vidayi gevsetip "kaliper ortalamasi" yapmaktan baska birseye pek gerek olmaz.
Sadece yag dolduracaksaniz meme veya nipple denilen parcaya ait civatayi bir parca gevsetirsiniz.
Bazen deneme yanilma ile b,r buyuk hata yaparsiniz ama ondan sonra kusursuz calisirsiniz
Gecmis olsun!