Scudo Sports

Decathlon Müşteri Hizmetsizliği

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
467
Tepki
316
Merhaba arkadaşlar ilk bisikletimi alalı 10 gün oldu ve sizlere forum istanbul decathlon'un nasıl bir müşteri temsilcisi olduğunu anlatacağım.
Açıkcası müşteri hizmetsizleri demek istiyorum.

Bisikleti alırken bilgi almak için MT' e soru soruyorum bana çok detaylı bilgi veremiyor.
Örneğin Bisikleti alırken KM sayacı'da almak istedim, ancak km sayacında kronometre özelliği yokmuş, bunu sonradan fark edince bir üst modeli almak istedim eleman bu cihaz çöp diyerek arkasını dönerek el hareketi yapması benim çok zoruma gitti , hem kronometreye gerek yokki önemli değilki cevabını verdi.
Cevabım; Şirket Prosedür Gereği Ürünü almayabilirsin, ben kronometre özelliğini ben kullanmak istiyorum diyorum, ben buna gerek yok mu diyorum! Arkasına dönüp el hareketi yapması hangi seviye insanın çalıştığı belli oluyor.

Bisikleti alırken detay vermeden, al kardeş sana bisiklet deyip, hiç bir şekilde bilgi vermemesi çok berbat.
Forumda bazı arkadaşlar'dan MT'lerin ilgisiz olduğunu duymam açıkcası şimdide bana tak ettirdi.
Decathlon şirket çalışanlarına az maaş veriyordamı bunlar işini canı gönülden yapmayarak çalışıyor?
Müşteri ürünü alırken her türlü bilgi verilmeli, her türlü olabilecek sıkıntılar hakkındada bilgi verilmeli.
Bu çalışanın ismini zikretmek istemiyorum, çünkü ismini verirsem sadece onun sıkıntılı olduğunu anlarlar ve diğer çalışanlarıda dikkate almazlar.

Bu konu başlığı Google'da üst sırada yer alacak ve Decathlon'un ne halt olduğunu herkes tarafından bilinmesini isterim.

Kaynak; (link)
 
Scudo
Decathlon da çok fazla bisiklet konusunda bilgili eleman olduğunu sanmıyorum, belki işe yeni girmiştir, mağazacılık sektörde de kalifiye elaman bulmak zor. Ama benim gördüklerimin yanında Decathlon çok iyi bir yer kalır.
 
@NedensizPostalar En azından kurumsal firma, mağaza müdürüne ya da müdür yardımcısına söylesen seninle ilgilenirler bence...
 
Decathlon'dan bir sürü ürün aldım, bahsettiğiniz gibi bir memnuniyetsizliğim de olmadı. Almış olduğum ucuz iç lastik, ilk şişirme esnasında patladığı için farklı bir ürün ile değiştirdiler. Farklı bir mağazasında bana uymayan beden de (raf boşaltmak için indirimli satılan ürünü), indirim olmayan mağazadan bana uyan beden de ve aynı fiyattan satın aldım. 1 hafta önce aldığım ayakkabı, ayak tabanlarımda ağrıya neden olduğu için yarın değiştireceğim. Daha ne yapabilirler bilemiyorum.
 
decathlon ülkedeki ender düzgün firmalardan biri bana göre, ben sattıgı ürünleri çok eleyerek alırım o ayrı fakat bisiklet konusunda bilgileri pek fazla yok. Alışverişlerimi internetten yaptığım için bire bir kimseyle diyaloğa girmedim iki kez işim düştü ikisinde de para iadesi yaptılar sağolsunlar. beğenmediğim ürünü yollarım geriye param 4-5 gün içinde hesabıma yatar. herhalde siz biraz gergin bir görevliye denk gelmişsiniz, genel merkeze mail atın sizi mutlaka ararlar
 
  • Beğen
Tepkiler: oalmali ve Ahmet-E
hangi şubesine gittiniz? ben de bayrampaşa şubesinde bi çalışandan şikayetçiydim. acaba aynı kişi mi
 
@NedensizPostalar kel bi çalışan vardı ismini hatırlamıyorum, sadece satışla sorumluymuş. Ondan şikayetçi olmuştum 3 ay önce. Birde Uğur bey var, o da daha çok servis olayıyla ilgileniyor. Ben bisikleti bakıma götürdüğümde veya alışverişe gittiğimde Uğur beyin yanına gidiyorum. Şimdiye kadar bi yanlışını görmedim
 
bugün ankara mağazasındaydım. km saatim için pil alacaktım. bol 2'li bir kodu olduğunu biliyorum ama tam sayıyı hatırlamıyorum. reyonda 2 tür yuvarlak pil vardı biri 2025 kodlu. bol 2'li ama emin olamadım, 30'lu bi sayı kalmış çünkü aklımda. reyon görevlisine sordum. hani kodu 30'lu olan pil olmaz dese, tamam benim aklımda yanlış kalmış deyip 2025'i alacağım. görevli dedi ki, "2032 var bir de, ancak 2025'le boyutları aynı.. birbirinin yerine kullanılabiliyolar. hatta ben kefilim. olmazsa getirirsiniz değiştiririz, en azından açmadıklarınızı değiştiririz"

tabi saçma geldi... öncelikle söylediği AA'yla AAA'nın uzunluğu aynı, birbirlerinin yerine kullanılabilirler demekle aynı aslında. ayrıca, sana güvenip alıyorum, paketi açarsan değiştirmeyiz ne demek? onu geçtim, decathlon'da garantiyi ne zamandan beri reyon görevlileri veriyor...

neyse, sadede geleyim... o kadar kendinden emin konuştu ki, e demek oluyo dedim, aldım pilleri. hem de 6 paket. çünkü benim ışıldaklar da aynı pille (x2) çalışıyor.

sonuç, uymadı :S bu yağmurda, o kadar yoğunluğun/koşturmanın arasında. yanlış pillerle eve dönmüş oldum. ders çalışmak için ayıracağım zamanı şimdi decahtlon'a gidip pil değiştirmek için kullanacağım.. ha bir de hazır gitmişken, şikayet edeceğim... bilmemesini değil, bu kadar yanlış yönlendirmesini...

EDIT: ve içimdeki polyana derki... "bak ne güzel... artık 2032'yi ve 2025'i hayatta unutmazsın :p"
 
  • Beğen
Tepkiler: lealtad
Bir Decathlon çalışanı olarak karşılaştığınız arkadaş bilgisiz ve yeni başlayan biri olabilir sonuçta her çalışan bu bilgileri bilemez ama siz eğer aldıgınız hizmetten memnun değilseniz alışveriş yaptıgınız mağazanın Müdürüne veya Nöbetçi Mağaza Müdürü(Duyt) ile iletişime geçip şikayetiniz belirttiğiniz taktirde çalışana illaki bunu sorarlar.Ayriyetten Decathlonda müşteri memnuniyeti 1.sırada gelir eğer memnun olmadan ayrılıp bunu dile getirirseniz emin olun sizi memnun etmek için elinden geleni yapıcaktır diğer çalışan arkadaşlar.Kafanıza takılan her soru için yardımcı olurum elimden geldiği kadar..
 
Geçmiş olsun, bu durumda bu çalışanın bir üst amirine durumu bildirmek daha etkili bir yol olur. Decathlon'dan (yurtdışı mağazaları da dahil) alışverişlerimde genelde çok memnun kaldım. Sorun olunca her türlü yapılabilecekleri yapıyorlar. Arada illaki sorun çıkar ama doğru prosedürle aktarırsanız geri dönüş alırsınız...

@CandanC Sizin pil olayında aslında görevli çok da haksız sayılmaz. Pil çapları aynı, sadece kalınlık olarak 2025 biraz daha ince. Pil yuvasının toleransları çok sıkı değilse yerine kullanabilirsiniz ama 2032'den daha çabuk biter bir kere yuvaya sığarsa. Ama sizde şans denk gelmemiş demek ki :)
 
Bedenler uymayınca kargo ücreti ödemeden değiştiriyorlar her şeyde yardımcı oluyorlar daha ne olsun decathlon bir nimettir bence hem ucuz hem kaliteli bim ile birleşse süper olur :).
 
  • Beğen
Tepkiler: lealtad ve Ahmet-E
Arkadaşım benim gözümde decathlon türkiyede işini en iyi yapan firmadır. müşteri memnuyeti için elinden geleni yapıyorlar beni daha yarı yolda hiç bırakmadılar. yanlış aldığım paketini parçaladım ürünleri bile iade almışladır. fiyatları uygundur. bilmiyorum daha ne olacak :D

Şimdi sen şikayet için bu başlığı açtın ya Google da üst sıralarda yer alıp marka kimliğine zarar verecek diye umuyorsun ama burada pek çok kişi memnuniyeti belirtiyor umduğunun tam tersi oldu sanki :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet-E
Bugün Brandium Avm Decathlon şubesine uğradım. bisiklet namına hiç birşey kalmamış. raflar bomboş. ne bir çalışan ne bir ürün bilgisi mevcut. kısaca hayatımda ilk defa bir magazasına gittim be bin pişmanım. Çok büyütülecek bir yer olarak görmüyorum. ve yine bugün o yol üzerinden beykoz a eve dönüşte nuh kuyusu caddesi üzerinde Atilla Bisikleti fark edip hemen sağ çekip bir bakayım dedim. direk olarak Atilla Bey ile karşılaştım. 25 yıllık bir profesyonel bisikletçi ile karşılaşacağımı düşünemedim bile. Atilla bey gerekli tüm bilgileri bizlere iletti. kendi düzenledikleri turlara da davet ettiler. bisiklet arıyorduk. her konuda bizlere danışıp yardımcı olacaklarını iletti. sagolsun bütçe konusunda da yardımcı olacaklar. Markadan çok müşteri odaklı çalışmak diye buna derim ben...
 
Decathlon beni hiç pişman etmedi.Fiyat politikası ülkemiz için çok uygun.Ayrıca,herhangi bir firma için,burada şikayetleri belirtirken,şikayet konusunda,silsileyi
takip edip, sonuç alınamazsa burada açıklanırsa zannımca daha adil bir değerlendirme olur.
 
Geri