Scudo Sports

Decathlon Müşteri Hizmetsizliği

@Soner Közen Merhaba, o şikayetçi olduğum kişiden 1 kişi daha şikayetçi forumda üstelik kavga etmiş. nasıl çalıştırıyorlar o adamı ben anlamıyorum adam bildiğin davar, evvela ben decathlonun fiyatlarındanda memnunumda konuyu açarken MT'nin iyi olmadığını söylemişim. bu konuda ne halt olduğunu söylemek istedim.

@isamorgil isa bey, decathlon batsın ölsün demiyoruz. sorun var onu belirtiyoruz. ürünlerinden bende memnunum tabi.
 
Scudo
@Mert Can Sayın bey, ilginize teşekkürler. decathlon'un müşteri memnuniyeti yaklaşımıyla ilgili olumsuz bir düşüncem yok zaten. en azıdan ben bugüne kadar kurumsal bir sorunla karşılaşmadım (ha bazı ürünlerin fiyat politikalarıyla ilgili şikayetim var, o ayrı :) )

decathlon'u severim. başım sıkıştı mı koşarım, indirimli ürünleri takip ederim. ayrıca, anlayışsız, hoşgörüsüz bir cadı da değilim :) mesajımda da belirttiğim gibi reyon görevlisi arkadaşın böyle yanlış yönlendirmesi sıkıntı, yoksa gayet ilgili, canı gönülden çalışan bir arkadaştı kendisi... bugün başka bir reyonda da bir soru sordum arkadaşlardan birine, sorduğum soru sıkça sorulan sorulardan biri de değildi muhtemelen, bilmiyorum yeni başladım dedi, konu kapandı.

neyse, sonuçta bugün ikinci kere gittim, ürünleri iade ettim. arkadaşın çok ilgili olduğunu ama beni hatalı yönlendirdiğini söyledim. eğitimlerde, emin olmadıkları şeylerin müşterilere söylenmemesi konusuna özellikle yer verirlerse de mutlu olacağımı belirttim. konu kapandı. yalnız, ikinci gidişte yaptığım ikinci parti alış verişin tutarını, bu arkadaştan tahsil edicem :D

@Kurtuluş E. bey, şöyle söyleyeyim, elimdeki 2032'yle çalışan hiçbir alet/ışıldak 2025'le uyumlu değil. arkadaş 2025 bazı 2032'lere uyuyor ama uymayabilir de deseydi, pek güzel olurmuş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ehlikeyif
Sayın @NedensizPostalar Şikayet etmek pek tabiiki hakkınız. amma velakin hani bir ata sözü vardı dağın haberi olmamış diye işte o hesap X firma hakkında bir şikayetimiz var ama firmanın haberi yok. Bu bana garip geliyor yani şu şekilde olsa idi siz resmi kanallardan sıkıntınızı dile getirseniz firma bunu umursamasa hatta şikayet edebileceğiniz bir kanal dahi olmasa işte o an konu ne olursa olsun siz haklı sınızdır. neyse meramımı anlatabildim umarım .

ayrıca şunu ekleyeyim ki decathlon ürünlerinin %90 ı üst seviye kalitede olmamıştır. bunu çok net bir şekilde fransa decathlon ürün çeşitlerine bakarsak görürüz. Ha çok fiyat performans ürünleri vardır sık sık tercih ederim ama gidip de mesela kritik öneme sahip 5 mevsim çadır almam.
 
Ya arkadaşım nedir bu senin decatlhon takıntın bisikleti aldığın gün yanlış hatırlamıyorsam lastiği patladı diye birton laf ettin firmaya ben decatlhon a giydiğim ürünü bile geri verdim bence çalışanlarda genelde iyi ve firma musteri memnuniyeti üst düzeyde bence sende bir sıkıntı var gibi geliyo lütfen karalamalardan vazgeç lastik patlaması geçen günlerde çok komikti. Yapmayın arkadaşlar boş yere firmaları karalamayin büyük yatırımlar büyük emek var bugün decatlhon olmasa Sirkeci esnafından bol bol kazık yeriz.adamlar 10.tlye
sırt çantası veriyor dışarda 50tlye alamazsınız ürünler genelde güzel ve fiyat performans gayet iyi.istanbulda en sevdiğim mağaza decatlhon dur montlar vs fiyatlar uygun .bence artık kurtul şu decatlhon şikayetlerinden .seninki bana göre üzümü yemek değil bağcıyi dövmek istiyosun DECATLHON CANDIR
 
@bagetci merhaba bisiklete yeni başladığımdan birazda cahilliğimden o cümleyi kurmuştum. illede zayıf tarafımı bulup ezmeden duramayacaksınız değilmi?
Ayrıca konuda benim decathlonla takıntım yok yazdıklarımı okumuyorsunuz.
 
@CandanC Ben de elimdeki tüm aletleri 2032 ile değiştiriyorum biraz daha fazla dayansın diye. :) 2032'nin mAh değeri 2016 ve 2025'ten daha yüksek çünkü. Çok duydum bazı aletlere uymayabileceğini ama bana denk gelen tüm aletlere hepsi sığıyor. (link) pillere bakıyorum şimdi, 2016 ve 2025 2 mm, 2032 ise 3 mm kalınlıkta. Yani demek istediğim, uymazsa uymaz tabi de, eğer çok da fazla ittir kaktır yapmadan cihaza uydurabilirseniz daha uzun ömürlü olurlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: CandanC
@NedensizPostalar
Sen mumkunse konu açma bence...saçma sapan şeyler yazıyorsun milyonlar burdan okuyo yanlış yönleniyo.bilenden konusuyo bilmiyende
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Günsezer
decathlondan bende bugüne kadar pek çok şey aldım gayet ilgileler sağolsunlar. Bayrampaşa forum şubesinden alışveriş yapıyorum bende. Bisiklet reyonundaki arkadaşlarda gayet ilgililer sağolsunlar. Bisikletimi aldıktan sonra 2-3defa yanlarına gitmişimdir bisikletle ilgili sorundan ve bilgi almak için başlarından savuştaracak davranışlarda veya yanlış bilgi verme girişiminde hiç bulunmadılar.
 
Ben hopriderin muadili bir Türk markası bisiklet tanımıyorum şahsen benim gözümde bisikletlerin gm discoverysi olma yolunda uygun fiyat iyi malzeme firma hakkında ne desem yalan olur hiç alışveriş yapmadım
 
@Serden Us

tamaaam...şimdi oldu... demek arkadaşın aklı karışmış, 2016 ve 2025 i düşünmüş... yani 2032 ile 2025'i karıştırmış olmuş... ya da 2025 yerine 2032 kullanıyor o da, 2025'in bol geleceği ihtimalini hesaba katmamış.


EDIT: bundan sonra bu sayıları gerçekten unutmayacağım ben :D bu gece kabusum olmasalar bari :D
 
  • Beğen
Tepkiler: S26
Açıkçası şaşkınlıkla okudum. O kadar gitmeme rağmen hemen hemen herkesin çevremde pervane olup, işini gücünü bırakıp yardıma gelmesinin sayısı belirsiz. Bilgi konusunda ise adı geçen mağazanın hakkını yemeyim ama Zeytiburnu mağazasında çalışan Ali (Soyadını hatırlamıyorum, yaşça diğerlerinden büyük.) isimli arkadaşa gidin diyebilirim. Bilgisiyle tüm sorularınıza cevap verebilecek donanıma, sorununuz olduğunda ise derhal çözebilecek tecrübeye sahip. Belki stajyer bir çalışandır diye düşünmek istiyorum ki müşteri hizmetlerini arayıp bire bir anlatın derim bu durumu da. Marka müşteri hizmetlerinde ülke ortalamasının çok üzerinde. Orada çalışmamama rağmen bu kadar net konuşuyorum :) Bir tavsiyem adını söylediğim mağazadaki arkadaşa gitmeniz. Asla böyle bir tutum görmezsiniz.
 
çalışan arkadaş az evvel watsap'da manitasıyla tartışmış olabilir.
bana bir kere öyle denk gelmişti.
eyy çalışan arkadaşlar, sevgilinizle kavga edecekseniz de mesajla etmeyin. gidin mesai bitiminde yüz yüze edin ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: cashsta
@NedensizPostalar Genel olarak benim de sorunum yok ancak bisikletler için atölye çalışanları eksik veya yetersiz. Triban 3 sahibiyim. 1 Nisanda bakım için bisikletimi bıraktım. Net 1 ay oldu ama hala ses çıkmadı. 2 hafta önce aradım yapılmamış dediler.

Yasal prosedüre göre tamir işleri garanti belgesinde belirtilen süre (20 iş günü) içerisinde tamamlanmaz ise kullanıcının para iadesi isteme, ürünün yenisini veya muadilini isteme gibi imkanları var ve üretici firmanın buna itiraz etme gibi bir hakkı yok. 22 iş günü geçti ki yarın 23 olacak, gidip decathlondan yeni bisikletimi isteyeceğim.
 
@bagetci emredersiniz hiç sorunda belirtmeyelim, konuda açmayalım. basın gidin allah aşkına ya! adam denyo diyoruz bana burada sen konu açma, sorun belirtme diyorsun. bas git işine gücüne.
 
Forum İstanbul'daki Decathlon'a eskiden çok sık giderdim, Anadolu tarafına taşınınca pek gidemez oldum. Bugüne kadar beni rahatsız eden hiçbir olay yaşamadım.

Bir satış sorumlusuyla sorun yaşıyorsanız ilk kural şudur: Bu kişiden hemen şikayetçi olursunuz. Olay sıcağı sıcağına netleşir. Sizde ne hata var sorumluda ne hata var, görülür. Bir satış sorumlusunu eleştirmek için buraya mesaj atmak bana taraflı bir hareket olarak görünüyor. Neden mi? Aranızda nasıl bir diyalog geçti, ruh halleriniz nasıldı, hiçbir şey bilmiyoruz. Sadece taraf olarak sizin yazdıklarınız var, karşı taraf ne derdi bilmiyoruz.

Ben satış sorumlusundan kaynaklanabilecek hataları en aza indirmek için ziyaretlerimi yoğunluğun fazla olduğu hafta sonlarında değil, hafta içi en az müşteri olduğu zamanlarda yapıyorum. Böyle zamanlarda benim her türlü ihtiyacıma ellerinden gelen her konuda yardımcı oluyorlar. Ama öncelikle iletişim çok önemli bir husustur.
 
@Bahadır Gürel tek alışverişde öyle değildi hocam. diğer alışverişlerdede öyleydi.
akşamlarımı gideyim ne yapayım yav akşamları çalışan elemanlar değişiyor onlar belki daha iyidir.
 
Bunlar global sermayenin şirketleri, asgari ücrete insanları it gibi çalıştırıp iliğini, kanını sömürüyorlar. Ne bekliyordunuz? Koşup buyurun efendim deyip takla atarak size açıklama yapmasını mı? Şikayet edersen o zavallıyı işten atıp yerine başka bir zavallı koyarlar. Adamın babasının mağazası değil, primde almıyor biraz daha yapıcı olmaya çalışın...
 
  • Beğen
Tepkiler: F.Yıldırım
@NedensizPostalar

durduk yere... "ben bir insana durduk yere böyle konuşmam" olacak..

ne ne bağlacı gibi... "ne bunu ne şunu yapmam" değil, "ne bunu ne şunu yaparım" gibi...
 
Geri