@Mert Can Sayın bey, ilginize teşekkürler. decathlon'un müşteri memnuniyeti yaklaşımıyla ilgili olumsuz bir düşüncem yok zaten. en azıdan ben bugüne kadar kurumsal bir sorunla karşılaşmadım (ha bazı ürünlerin fiyat politikalarıyla ilgili şikayetim var, o ayrı

)
decathlon'u severim. başım sıkıştı mı koşarım, indirimli ürünleri takip ederim. ayrıca, anlayışsız, hoşgörüsüz bir cadı da değilim

mesajımda da belirttiğim gibi reyon görevlisi arkadaşın böyle yanlış yönlendirmesi sıkıntı, yoksa gayet ilgili, canı gönülden çalışan bir arkadaştı kendisi... bugün başka bir reyonda da bir soru sordum arkadaşlardan birine, sorduğum soru sıkça sorulan sorulardan biri de değildi muhtemelen, bilmiyorum yeni başladım dedi, konu kapandı.
neyse, sonuçta bugün ikinci kere gittim, ürünleri iade ettim. arkadaşın çok ilgili olduğunu ama beni hatalı yönlendirdiğini söyledim. eğitimlerde, emin olmadıkları şeylerin müşterilere söylenmemesi konusuna özellikle yer verirlerse de mutlu olacağımı belirttim. konu kapandı. yalnız, ikinci gidişte yaptığım ikinci parti alış verişin tutarını, bu arkadaştan tahsil edicem
@Kurtuluş E. bey, şöyle söyleyeyim, elimdeki 2032'yle çalışan hiçbir alet/ışıldak 2025'le uyumlu değil. arkadaş 2025 bazı 2032'lere uyuyor ama uymayabilir de deseydi, pek güzel olurmuş
