Merhaba arkadaşlar ilk bisikletimi alalı 10 gün oldu ve sizlere forum istanbul decathlon'un nasıl bir müşteri temsilcisi olduğunu anlatacağım.
Açıkcası müşteri hizmetsizleri demek istiyorum.
Bisikleti alırken bilgi almak için MT' e soru soruyorum bana çok detaylı bilgi veremiyor.
Örneğin Bisikleti alırken KM sayacı'da almak istedim, ancak km sayacında kronometre özelliği yokmuş, bunu sonradan fark edince bir üst modeli almak istedim eleman bu cihaz çöp diyerek arkasını dönerek el hareketi yapması benim çok zoruma gitti , hem kronometreye gerek yokki önemli değilki cevabını verdi.
Cevabım; Şirket Prosedür Gereği Ürünü almayabilirsin, ben kronometre özelliğini ben kullanmak istiyorum diyorum, ben buna gerek yok mu diyorum! Arkasına dönüp el hareketi yapması hangi seviye insanın çalıştığı belli oluyor.
Bisikleti alırken detay vermeden, al kardeş sana bisiklet deyip, hiç bir şekilde bilgi vermemesi çok berbat.
Forumda bazı arkadaşlar'dan MT'lerin ilgisiz olduğunu duymam açıkcası şimdide bana tak ettirdi.
Decathlon şirket çalışanlarına az maaş veriyordamı bunlar işini canı gönülden yapmayarak çalışıyor?
Müşteri ürünü alırken her türlü bilgi verilmeli, her türlü olabilecek sıkıntılar hakkındada bilgi verilmeli.
Bu çalışanın ismini zikretmek istemiyorum, çünkü ismini verirsem sadece onun sıkıntılı olduğunu anlarlar ve diğer çalışanlarıda dikkate almazlar.
Bu konu başlığı Google'da üst sırada yer alacak ve Decathlon'un ne halt olduğunu herkes tarafından bilinmesini isterim.
Kaynak; (link)
Açıkcası müşteri hizmetsizleri demek istiyorum.
Bisikleti alırken bilgi almak için MT' e soru soruyorum bana çok detaylı bilgi veremiyor.
Örneğin Bisikleti alırken KM sayacı'da almak istedim, ancak km sayacında kronometre özelliği yokmuş, bunu sonradan fark edince bir üst modeli almak istedim eleman bu cihaz çöp diyerek arkasını dönerek el hareketi yapması benim çok zoruma gitti , hem kronometreye gerek yokki önemli değilki cevabını verdi.
Cevabım; Şirket Prosedür Gereği Ürünü almayabilirsin, ben kronometre özelliğini ben kullanmak istiyorum diyorum, ben buna gerek yok mu diyorum! Arkasına dönüp el hareketi yapması hangi seviye insanın çalıştığı belli oluyor.
Bisikleti alırken detay vermeden, al kardeş sana bisiklet deyip, hiç bir şekilde bilgi vermemesi çok berbat.
Forumda bazı arkadaşlar'dan MT'lerin ilgisiz olduğunu duymam açıkcası şimdide bana tak ettirdi.
Decathlon şirket çalışanlarına az maaş veriyordamı bunlar işini canı gönülden yapmayarak çalışıyor?
Müşteri ürünü alırken her türlü bilgi verilmeli, her türlü olabilecek sıkıntılar hakkındada bilgi verilmeli.
Bu çalışanın ismini zikretmek istemiyorum, çünkü ismini verirsem sadece onun sıkıntılı olduğunu anlarlar ve diğer çalışanlarıda dikkate almazlar.
Bu konu başlığı Google'da üst sırada yer alacak ve Decathlon'un ne halt olduğunu herkes tarafından bilinmesini isterim.
Kaynak; (link)


