eren konu
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 28 Aralık 2014
- Mesaj
- 656
- Tepki
- 565
- Yaş
- 40
- Şehir
- Demre
- Bisiklet
- Specialized
Merhaba arkadaşlar.
Bir gece uyku kaçması sonrasında internetteki eski bisikletleri incelemeye aldım.
Geçen seneden 10-15 dakika ile kaçırdığım bir bike-components disc trucker kampanyasının kuyruk acısını henüz üzerimden atamamışken bir bisiklet ilanı ile aşağıdaki resmi gördüm.
(link)
Tabi daha detaylı resimlerde vardı ve kadro açıları, bisikletin ebatı, tarihi ve cr-mo oluşu hoşuma gitti.
Bisiklet Alman malı bir bisiklet ve ben de yenice "Garp Cephesinde Yeni Bir Şey Yok" kitabını okumuştum.
Fiyatı da alabileceğim sevilerde olunca bu konuda duayen kabul ettiğim iki büyüğüm (@mariokaldato ve @Murat Cömez) ile konuyu paylaştım. Almamla ilgili onay çıkınca heyecanla 4. kez bisiklet sahibi oldum.
Bisikletle ilgili bilgi internette bile çok sınırlı. Ölçümlerime göre bisiklet seat post 58 kadro üst boru 60cm. Yani bana tam olan bir bisiklet.
Bisiklet dün geldi. Bugün bonkör kullanılan yağlarını temizledim .
Çamurluklarını ve ışıklarını şimdilik söktüm.
Satın aldığım adan sele borusu ve gidonunu uydurdum demişti. Sele borusu eski metal su borusundan yapmış kadroya giren kısmına da kadroda sıkıştırılabilsin diye saç geçirmiş. Boru çok uzun ve saçla birlikte oldukça ağır. Gidonu scott'dan bulmuş fakat bisiklete ve bana göre kısa sanırım 24 jant çocuk bisikletinden sökme falan olabilir. Tabi kotuk da ağır, yaylı ve çok yaralanmış.
Bu hali ile ayaklıklı ve 14.5kg.
Lastikleri rubena silica, vitesleri 18li shimano sis ama sürüş zevki tek kelime ile mükemmel.
Temizliği tamamladıktan sonra hava keşke kararmasa dedim.
Çelik bisikletin hissi @mariokaldato Abimizin dediği gibi başka birşeye benzemiyor.
Frenler ve vites sistemi tam ayarlı.
14-28 dişli 6'lı kaset var 3'lü kasetin özelliklerini göremedim.
Şimdi sizi temizlik öncesi ve temizlik sonrası resimlerle baş başa bırakayım.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Temizlik sonrası ve Çamurluk ışık sisteminin çıkması sonrası bu resimlerde henüz gidonu yükseltmeyi becerememiştim.
(link)
(link)
(link)
(link)
Son olarak gidonu kendimce ideal kıvamda yükselttim sürüş zevki Nirvanaya ulaştı ve bu işlemden sonraki resimler.
(link)
(link)
Şimdilik bu kadar.
Bir gece uyku kaçması sonrasında internetteki eski bisikletleri incelemeye aldım.
Geçen seneden 10-15 dakika ile kaçırdığım bir bike-components disc trucker kampanyasının kuyruk acısını henüz üzerimden atamamışken bir bisiklet ilanı ile aşağıdaki resmi gördüm.
(link)
Tabi daha detaylı resimlerde vardı ve kadro açıları, bisikletin ebatı, tarihi ve cr-mo oluşu hoşuma gitti.
Bisiklet Alman malı bir bisiklet ve ben de yenice "Garp Cephesinde Yeni Bir Şey Yok" kitabını okumuştum.
Fiyatı da alabileceğim sevilerde olunca bu konuda duayen kabul ettiğim iki büyüğüm (@mariokaldato ve @Murat Cömez) ile konuyu paylaştım. Almamla ilgili onay çıkınca heyecanla 4. kez bisiklet sahibi oldum.
Bisikletle ilgili bilgi internette bile çok sınırlı. Ölçümlerime göre bisiklet seat post 58 kadro üst boru 60cm. Yani bana tam olan bir bisiklet.
Bisiklet dün geldi. Bugün bonkör kullanılan yağlarını temizledim .
Çamurluklarını ve ışıklarını şimdilik söktüm.
Satın aldığım adan sele borusu ve gidonunu uydurdum demişti. Sele borusu eski metal su borusundan yapmış kadroya giren kısmına da kadroda sıkıştırılabilsin diye saç geçirmiş. Boru çok uzun ve saçla birlikte oldukça ağır. Gidonu scott'dan bulmuş fakat bisiklete ve bana göre kısa sanırım 24 jant çocuk bisikletinden sökme falan olabilir. Tabi kotuk da ağır, yaylı ve çok yaralanmış.
Bu hali ile ayaklıklı ve 14.5kg.
Lastikleri rubena silica, vitesleri 18li shimano sis ama sürüş zevki tek kelime ile mükemmel.
Temizliği tamamladıktan sonra hava keşke kararmasa dedim.
Çelik bisikletin hissi @mariokaldato Abimizin dediği gibi başka birşeye benzemiyor.
Frenler ve vites sistemi tam ayarlı.
14-28 dişli 6'lı kaset var 3'lü kasetin özelliklerini göremedim.
Şimdi sizi temizlik öncesi ve temizlik sonrası resimlerle baş başa bırakayım.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Temizlik sonrası ve Çamurluk ışık sisteminin çıkması sonrası bu resimlerde henüz gidonu yükseltmeyi becerememiştim.
(link)
(link)
(link)
(link)
Son olarak gidonu kendimce ideal kıvamda yükselttim sürüş zevki Nirvanaya ulaştı ve bu işlemden sonraki resimler.
(link)
(link)
Şimdilik bu kadar.