Scudo Sports

Corelli firmasının kullanıcı hatası demesi

geçmiş olsun
Teşekkür ederim hocam
geçmiş olsun gerçekten . yani bunları gördükçe ben üzülüyorum . firmadan falan bahsetmicem ama ilk günde böyle büyük bi sıkıntı yaşanmışsa servisin daha çok üstüne düşmesini beklerdim . yeniden geçmiş olsun . büyük bi yara vs. yoktur umarım .

Servis elinden geleni yapmış. Uğraşmış hocam. Buna şahit oldum sayılır. Ama müdürler ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylemiş.
Geçmiş olsun. Montaj hatası muhtemelen. Nasıl kullanıcı hatası olabilir ki?
Hocam ben de anlam veremiyorum. Neden kullanıcı hatası olsun. Yani bu duruma getirmek için ne yapılır ki. O an olan bir şey ben de çok üzüldüm şahsen bu durumla karşılaşmak çok üzücü
Gecmis olsun.
Corelli'den bagimsiz olarak herhangi bir Turk sirketinin her hangi bir uretim/montaj hatasini kabul ettigini gormedim simdiye kadar. Onlara gore her sey "kullanici hatasi". Emin degilim ama tuketici hakem heyetine basvurabilirsiniz sanirim.

Bu tarz olmasa da kullandığım bir çok marka da farklı sorunlar yaşadım. Fakat hepsi ürünün arkasında durdular. Ne olursa olsun ürünün arkasında duracağına inanıyordum fakat öyle olmadı
Geçmiş olsun neyse ki siz iyisiniz

Bisikletini satın alalı henüz birkaç saat olmuş bir kullanıcı, nasıl olur da arka aktarıcıyı jant tellerinin arasına sokabilir ki? Kulak kırılmamış. Kulaktan kaynaklı olma ihtimali bulunan tek sorun kulak yamulması. Ki bunun da sizinle bir alakası olamaz. Ya fabrikadan yamuk geldi(fabrikasyon hatası), ya kutuda yamuldu (paketleme hatası), ya taşınma sırasında yamuldu (taşıma hatası). Kaldı ki siz bu bisikleti muhtemelen yetkili bir Corelli Servisi'ne kurdurttunuz. (eğer böyle yapmadıysanız derdinizi kimseye anlatamazsınız)

Bisikletin servis kurulumuna kadar olan süreçte bir hatası olmuş olsa bile, bunu kurulumu yapan uzmanın fark etmesi, düzeltmesi, veya parça değiştirmesi gerekirdi. Oysa o size bisikleti böyle teslim etmiş ve bisiklete "OK" vermiş. E madem fabrika da "OK" verdi bunu banttan indirdikten sonra. Siz de teslim aldığınız bu bisikleti daha ilk sürüşte kaza yaptınız tesadüfe bakın!

Kesinlikle bir yerlerde bir hata var, kullanıcı hatası olmadığı kesin! :naslyany:

Başlığa da marka adını ekleyin. Corelli'yi herkes okusun, almayı düşünen forumdaşlar bilsin. Corelli alırlarsa başlarına ne gelebileceğini bilsinler.

Ya size bir şey olsaydı? Ya yol boş olmasaydı Allah korusun? Bu çok ciddi bir kaza, neyse ki ucuz atlatmışsınız. Firmanın veya montaj ustasının veya yetkili servisin hatası yüzünden başınıza neler gelebilirdi bir düşünsenize. Allah korumuş.

Yol bisikletleri kutudan arka teker monteli halde çıkar. Yetkili servis sadece vites ayarı yapar. Ya kutudan çıktıktan sonra ihmal var, ya kutuya girmesinden önce ihmal var. Çok iğrenç bir durum gerçekten ya size bir şey olsaydı! Çok sinirlendim!

Ben gerçekten çok ucuz atlattım. Ürünü yetkili servisten aldım ve kurulumu orada yaptırdım. Benim yaptığım meslekte bir söz vardır. Güven kontrole mani değildir diye. Bisiklet geldikten sonra gidon da bulunan vidaların hepsini tekrardan kontrol ettim fakat aktarıcı da sıkıntı olduğunu düşünmedim hiç. Oralara dokunmadım.

Şimdi böyle bir kaza başıma geldi. İşlek bir yerden inişte başıma gelse olacakları düşünmüyorum. Allah tan insan ve araç sayısının az olduğu bir yerde yaşıyormuşum
Öncelikle geçmiş olsun. Kontrolleri yapıp hemen sürmeye çıktığınızı söylemişsiniz ama kontrolleri yaptıysanız arka aktarıcı nasıl janta girebiliyor onu anlayamadım. Bu aktarıcı ayarının tam olmadığını gösterir.

Eğer aktarıcı ayarı başta düzgünse o zaman işlerin rengi değişir ama diğer türlü bisiklet s works, aktarıcı dura ace bile olsa aynı şey olurdu.

Hocam kontrolü yapmıştık. Yaşadığım yer de hemen tırmanış başlayan bir yer var. Orayı tırmandıktan sonra a inişe geçtiğim anda böyle bir durum söz konusu oldu
Hocam yapabilirseniz servisten olabildiğince hızlı yazılı bir cevap alıp tüketici hakem heyetine başvurun
Servisim sağolsun çok yardımcı oluyor onunla alakalı sıkıntı yok. Sıkıntı sorunu kabul etmeyen corelli de
Kardeşim çok geçmiş olsun hastaneden rapor alabiliyorsan rapor al, bisikletin resimleri ile tüketici hakem heyetine başvurduktan sonra, mahkemeye verebiliyorsanız şirkete manevi tazminat açki kimsenin yaptığı yanına kalmasın, ne kadar hızlı olsana sıfır bir bisikletin attırıcısı ilk kullanımda bu şekilde jant tellerinin arasına girmemeli, şükür sana bir şey olmamış diyelim.

Çok az hasar ile kazayı atlattık çok şükür. Kask olması hayatımı kurtardı diyebilirim. Adada yaşıyorum. Burada hastane yok. Jandarma aracı ile sağlık ocağına gittik. Rapor felan almadım ama mahkeme yoluna gidersem raporumu isteyebilirim
Çok geçmiş olsun, bisikleti yeni almışken bunu yaşamak çok üzücü olmalı. Yol bisikletinden hiç anlamam, yine de "vites-fren kolu kaynaklı bir problem" olabilir mi diye aklıma soru düştü. Siz vites düşürürken koldan kaynaklı bir sorun fren yapıp jantın kilitlenmesine neden olmuş olabilir. Aktarıcıdaki zarar da sağa doğru düşüp sürüklendiğinizde gerçekleşmiştir belki. Dediğim gibi, anladığımdan değil sadece aklıma geldi.
Tek gördüğüm yerden kalktığım da aktarıcının neredeyse öbür taraftan çıkmak üzere olduğu
Bisiklet elime ulaşır ulaşmaz kontrolleri yapıp bindim cümlesinden sanki kurulumu siz yapmışsınız gibi bir ifade algıladım. İlk kurulumu yetkili servise yaptırmadığınız için sıkıntı çıkartacaklar büyük ihtimalle. Geçmiş olsun.
@Mustafa Zeybek Üst ve alt vites kombinasyonlarını denemediyse bu ihtimal söz konusu gibi. Ayrıca yük altında ayarsız bir vites bu gibi sonuçlar doğurur kanaatindeyim.

Kurulumu ben yapmadım hocam. Sadece gidon da ki kontrolleri yaptım. Gidon vidasının gevşek olmasından hep korkarım.
Yola çıkmadan vites kombinasyonlarını hiç denemedim. Sonuçta sıfır bisiklet alıyorum aktarma organlarında sıkıntı yoktur diye düşünmüştüm
Geçmiş olsun. Bisikleti ,dükkandan yada servisten alınmış bile olsa kontrol etmekte fayda var. Arka aktarıcı ayarı ile ilgili bir sorun gibi sanki. Evde kontrol edilince gidonun gevşek olduğu farkedilmiş bisiklet bile var. Aceleyle mali satayim, göndereyim derken sonu kullanıcı için tehlikeli olabiliyor. Tekrar geçmiş olsun. Şikayetinizi yapın.
Teşekkür ederim gerekli yerlere başvuru yapıyorum
Geçmiş olsun. Vites değiştirme esnasında mutlaka pedalı çeviriyor olmanız gerekir. Hatırlıyor musunuz, vitesi düşürürken çevirmiyor olma ihtimaliniz var mı?
Ayrıca en sert vitesteyken oldu sanıyorum. O esnada yolda herhangi bir çukur, tümsek, sarsıntı yapacak etken var mıydı?
Bu sonuca neden olabilecek kullanıcı kaynaklı etkenler de var bence.
Vites düşürürken pedalı çeviriyorum diye hatırlıyorum. Yolda çukur vb hiç birşey yok. Kendimde jandarma personeliyim. O yolları her gün yüz defa geçiyoruz. Nerede çukur tümsek var iyi bilirim. Göz mü değdi anlamadım
Geçmiş olsun, konuyu bence sosyal medya ya da taşıyınız, orada daha fazla ses getirir. Ben 1 günlük bisiklette , böyle bir kullanıcı hatası olacağına inanmıyorum.
Bir günlük bisiklet bile değil. Yani ilk sürüş diyebilirim. İlk defa koltuğuna oturduğum da bu sorun oluştu
Öncelikle çok geçmiş olsun. Bir arkadaşım Corelli Sprint 100 yol bisikleti aldı. İnternetten alınan bu bisikleti kurdurmak için servisi aradık. Meşgul olduklarını ve o gün dükkanı açmayacaklarını söylediler. Biz de bisikleti güvendiğimiz bir bisikletçi arkadaşa götürdük. 45 cm kadro 10 kg. Bisiklet aluminyum kadro düzgün çizgileri var. Ancak bisiklet boyun ve furçta boşluk vardı 3 mm kadar. Bir türlü oturmuyor. Böyle olunca ön maşayı söktük furş bilyalarınının ters yerleştirildiğini gördük. İmalat hatasından olacak ki çektirme yerine oturmamış. Girsin diye Neco marka furç çektirmesinin içinden taşlandığını farkettik. Bilyaları düzeltince çektirme yerine oturdu. Bisikletci arkadaşımız genel bir kontrol yaptı. Bisikletle ilgili genel izlenimimiz kadro aluminyum kaynakların ve işçiliğin iyi olduğu ancak imalat esnasında bazı parçaları ters takacak kadar acemice hatalar yapıldığıydı. Sizin yaşadığınız durum bana arka aktarıcının yerine tam olarak oturtulmadığı veya gerektiği tork ile sıkılmaması sonucu hızlı gidiş esnasında ve yük altında yerinden kurtularak zincirle birlikte arka jant tellerinin arasına girmiş olabileceğini düşündürttü.

Anladığım kadarıyla Corelli servisleri lakayt davranıyor. Bisikleti teslim alıp kurdurduktan sonra tüm bağlantıları ve vidaları kontrol edip düzgün torkla sıkıldıklarını kontrol etmekte fayda var. Yarın bizim de ilk işimiz arka bağlantıları kontrol etmek. Çünkü doğrusunu söylemek gerekirse hiç aklımıza gelmedi. Çok amatör hata. Tekrar geçmiş olsun.
İyi Dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Artık kendilerinden asla ama asla bir bisiklet almam. Bu kaza gerçekten ölümle bile sonuçlanabilirdi.
@geceyry internet üzerinden mi almıştınız?
Hayır hocam. Bisikletçimden aldım
 
Son düzenleme:
Scudo
Geçmiş olsun öncelikle...Arka aktarıcınızın sınır ayarlarında bir problem var. Aksi durumda zincir; ruble ile jant telleri arasına girmeyecektir.
zincir sıkıştıktan sonra da sizin hızınız ile birlikte arka aktarıcıyı koparmış olabilir.
Corelli'den ziyade, burda size kurulumu teslim eden bisikletçinin bir hatası olduğunu düşünüyorum.

Evet arka aktarcının sınır ayarı yapılmamış gibi ve siz vites düşerken zincir ruble ile teker arasına girmiş siz de fark etmeden iyice pedala güç uyguladıysanız ?aktarıcının ayağını jant tellerine geçmiş olabilir. Görüldüğü kadarıyla ruble koruması da yok en altta plastik bir koruma olurdu normalde tabiki servis size tüm ayarlarını yaparak vermiş olması gerekirdi. Kurulumu yapan servisin hatası gibi görünüyor.
 
Evet arka aktarcının sınır ayarı yapılmamış gibi ve siz vites düşerken zincir ruble ile teker arasına girmiş siz de fark etmeden iyice pedala güç uyguladıysanız ?aktarıcının ayağını jant tellerine geçmiş olabilir. Görüldüğü kadarıyla ruble koruması da yok en altta plastik bir koruma olurdu normalde tabiki servis size tüm ayarlarını yaparak vermiş olması gerekirdi. Kurulumu yapan servisin hatası gibi görünüyor.
Peki hocam, burada kullanıcı hatası olarak görülen bir durum var mı
 
Öncelikle geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız.

Daha sonra tekrar rampa tırmanacağımı gördüğüm de vites düştüm ve anlamadığım bir sebep ile arka jant kendi kendini kilitledi dengemi kaybederek bisikletin üzerinden sağ tarafıma doğru düştüm.

Anlamadığınız sebep, jant telinin arka vitese çarpması. Jant teline takılan vites bacağı önce açılabildiği kadar geri açılmış, ardından da kopup sele çatalına sıkışıp tekerinizi kitlemiş. Genelde iki şekilde olur bu durum:
-Vites yanlış ayarlanmış olduğu için arka vites jant tellerine fazla yakındır.
-Arka vitesin darbe alması sonucu kadro kulağı içeri doğru yamulur ve vites janta fazla yaklaşır.

İlk günden ikincinin olmuş olması pek olası gelmedi bana. Sürüş sırasında daha önce düşmüş müydünüz, veya bisiklet olduğu yerde devrilmiş miydi?

Suçu sizde bulmuş olmaları için, en azından şunun gibi bir alet ile kadro kulağını kontrol edip yamulmuş olduğunu tesbit etmeleri lazım. Fakat yamukluk varsa da bunun tekerin kitlenmesi sonucu olan kazadan kaynaklanması da olası.
 
Corelli dediğiniz marka, Eskişehir'de beyaz eşya sektörüne yan sanayi üretimi yapan Korel'e ait. Buzdolabı, çamaşır makinesi parçası üreten firmadan bisiklet alırsanız böyle şeyler yaşamanız doğal.

Tek işi bisiklet üretmek olan, ürettiği/sattığı malın arkasında duran markaları tercih edin. "Yerli üreticiyi destekleyeyim" düşüncesinin varacağı nokta ülkemizde ne yazık ki kalitesiz ürün-hizmet ve mağduriyet oluyor. Allahtan size bir şey olmamış ve ucuz atlatmışsınız kazayı. Büyük geçmiş olsun.
 
Peki hocam, burada kullanıcı hatası olarak görülen bir durum var mı

Bu problem yüzde 99 vites ayarı hatasından kaynaklandı diye düşünüyorum. Eğer öyleyse, ortalığı karıştırmak istemem ama yerel servisiniz her şekilde hatalı ve hatalı olduklarını reddediyorlar. Bazı bisikletler kutudan vites ayarı yapılmış şekilde çıkar, bazılarında ise vites ayarı montaj sırasında yapılır. Eğer Corelli'nin sisteminde bisikletler vites ayarı yapılmış şekilde gönderiliyorsa, hata hem Corelli'de hem servisde. Çünkü ayar yapılmış olsa bile, servis limit vidalarını kontrol etmek zorundadır, işleri o. Eğer Corelli bisikletleri ayarsız gönderiyor ise, bu durumda bütün suç servisindir. Söylediklerinize bakarak, sizin hatalı olduğunuz bir senaryo yaratamıyorum. Tabi siz bakmıyorken, çocuğun biri arka aktarıcıya çarpmıştır/vurmuştur/kurcalamıştır...falan. Böyle ihtimali düşük şeyler geliyor aklıma anca.
Hakkınızı aramanızı tavsiye ederim. Servise sordunuz mu acaba, vites ayarını yapıp yapmadıklarını?
 
Öncelikle geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız.



Anlamadığınız sebep, jant telinin arka vitese çarpması. Jant teline takılan vites bacağı önce açılabildiği kadar geri açılmış, ardından da kopup sele çatalına sıkışıp tekerinizi kitlemiş. Genelde iki şekilde olur bu durum:
-Vites yanlış ayarlanmış olduğu için arka vites jant tellerine fazla yakındır.
-Arka vitesin darbe alması sonucu kadro kulağı içeri doğru yamulur ve vites janta fazla yaklaşır.

İlk günden ikincinin olmuş olması pek olası gelmedi bana. Sürüş sırasında daha önce düşmüş müydünüz, veya bisiklet olduğu yerde devrilmiş miydi?

Suçu sizde bulmuş olmaları için, en azından şunun gibi bir alet ile kadro kulağını kontrol edip yamulmuş olduğunu tesbit etmeleri lazım. Fakat yamukluk varsa da bunun tekerin kitlenmesi sonucu olan kazadan kaynaklanması da olası.
Sürüş sırasında bisikleti düşürmedim. Zaten kaza sürüşte başladıktan 15 dakika sonra meydana geldi. Kazadan sonra kadro kulağının şekli kaymıştı.
Corelli dediğiniz marka, Eskişehir'de beyaz eşya sektörüne yan sanayi üretimi yapan Korel'e ait. Buzdolabı, çamaşır makinesi parçası üreten firmadan bisiklet alırsanız böyle şeyler yaşamanız doğal.

Tek işi bisiklet üretmek olan, ürettiği/sattığı malın arkasında duran markaları tercih edin. "Yerli üreticiyi destekleyeyim" düşüncesinin varacağı nokta ülkemizde ne yazık ki kalitesiz ürün-hizmet ve mağduriyet oluyor. Allahtan size bir şey olmamış ve ucuz atlatmışsınız kazayı. Büyük geçmiş olsun.
Çok haklısınız hocam. Yerli üreticiyi destekleme düşüncesi tamamen yanlış bir durum olmaya başladı ülkemiz de
Bu problem yüzde 99 vites ayarı hatasından kaynaklandı diye düşünüyorum. Eğer öyleyse, ortalığı karıştırmak istemem ama yerel servisiniz her şekilde hatalı ve hatalı olduklarını reddediyorlar. Bazı bisikletler kutudan vites ayarı yapılmış şekilde çıkar, bazılarında ise vites ayarı montaj sırasında yapılır. Eğer Corelli'nin sisteminde bisikletler vites ayarı yapılmış şekilde gönderiliyorsa, hata hem Corelli'de hem servisde. Çünkü ayar yapılmış olsa bile, servis limit vidalarını kontrol etmek zorundadır, işleri o. Eğer Corelli bisikletleri ayarsız gönderiyor ise, bu durumda bütün suç servisindir. Söylediklerinize bakarak, sizin hatalı olduğunuz bir senaryo yaratamıyorum. Tabi siz bakmıyorken, çocuğun biri arka aktarıcıya çarpmıştır/vurmuştur/kurcalamıştır...falan. Böyle ihtimali düşük şeyler geliyor aklıma anca.
Hakkınızı aramanızı tavsiye ederim. Servise sordunuz mu acaba, vites ayarını yapıp yapmadıklarını?

Servisim vites ayarını yaptığını söyledi. Zaten corelli yetkilileri de sanırım durumu yerel servise yüklemeye çalıştılar. Servisim bütün masrafı karşılayacağını söyledi. Ama isteksiz olarak. Sonuçta bu servisimin cebinden ekstra olarak çıkacak bir meblağ. Ben garanti için direnmiştim. Fakat olan servise olacak. Ben de bunu kabul etmedim. Yine de bisiklet üretmeye başlayan bu firmanın gönülleri kazanmak açısından bu tarz durumları dert etmemesini beklerdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aruera
Size tavsiyem servise rapor tutturup tüketici hakem heyetine gitmeniz. Dilekçenize sağlık raporunuzuda eklerseniz daha iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Size tavsiyem servise rapor tutturup tüketici hakem heyetine gitmeniz. Dilekçenize sağlık raporunuzuda eklerseniz daha iyi olur.

Hocam Servisim bütün hasarı karşılayacağını söyledi. Sırf kendisi mahçup duruma düştüğü için. Ama kabul etmedim. Corelli beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir daha kesinlikle corellinin yanından dahi geçmem
 
Şimdi benim de içime kurt düştü!! :krktm::krktm: Eve gidince benim KR300'ün vites geçişlerini kontrol edeyim:naslyany:

Bu arada çok geçmiş olsun. İyi ki hız yaparken sıkışmamış:suspus:
 
Geçmiş olsun. Konuyu yeni gördüm. Sanırım bir şekilde çözüşmüş olay. Daha sattıkları 2 günlük bisikletin arkasında durmayan firmadan bisiklet alınmaz. Ya kurulumu yapan yer de ilgilenmeseydi de sizi firmayla muhattap etseydi. Servis arka aktarıcı limitini kontrol etmeliydi bisikleti kurarken. Açıkçası tüm ince ayarlarını kendim yapıyorum bisiklette, bu kadar hayati olabilecek şeylerde bu servislere güvenilmez.

Arka aktarıcı nispeten ucuz bir şey. Demekki Corellinin itibarı, haysiyeti arka aktarıcıdan daha ucuz.

Tavsiye olarak bisiklet alırken bölgenizdeli en iyi bisikletçi kimse onun servislik yaptığı bisikletlerden alınmalı diye düşünüyorum. Çünkü iyi hizmet veren bisikletçiler gördüğüm kadarıyla iyi firmalarla çalışıyorlar.

Değdi mi Corelli bu yaptığına. Haneye koca bir eksi yazdırdın. Bundan sonra corelli bisiklet almayı düşünenlere dikkat edin böyle böyle oldu, firmayı bir araştırın diyeceğim.
 
Hocam Servisim bütün hasarı karşılayacağını söyledi. Sırf kendisi mahçup duruma düştüğü için. Ama kabul etmedim. Corelli beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir daha kesinlikle corellinin yanından dahi geçmem
Benimde başıma aynı şekilde aktarıcının jant teline takılması sonucu yamulma olayım oldu. Sebebi ise low yani düşük ayar vidasının yerinde olmadığını bilmeme rağmen kullanmam sonucu 1.vitese düşürürken low vidası eksiliğinden kaynaklı zincirin ruble ile jant arasına girip arka aktarıcıyı janta doğru çekip aktarıcının alt bacağının janta dolanmasıdır.
Ben düşme yaşamadım , yavaştım.

Sizin olayınızda böyle bir durum varsa bu ince ayrıntıya dikkat etmeyen ya servis suçludur ya da kusurlu mal takan corelli.

Corelliye yüklenmeliyiz bence .
 
Örnek olması açısından:

(link)

Perakende satış fiyatı 160 TL. Parçanın toptan fiyatı 100 TL'yi geçmez. Firma müşterisinin 100 TL'lik zararını karşılamamak için kötü reklam olmayı göze almışsa, belli ki "reklamın iyisi kötüsü olmaz" diye düşünüyor olmalı :)
 
Ben de KR300 ü aldıktan birkaç gün sonra giderken aniden gidon öne doğru eğiliverdi hem de yokuş aşağı gidiyordum ve hızlıydım.Allah'tan panikleyim aptalca bişey yapmadım kontrollü bi şekilde durmayı başardım.Meğerse servis elemanı montajda gidon bağlantılarını iyice sıkmamış kendim alyanla sonuna kadar sıktım ... :mad:
 
Bi konudan ötürü bende corelliyle ters düşmüştüm. Bulundukları tavır çok yersiz, 100 liralık parçayı değiştirmeyerek markalarına verdiği değeride göstermiş oldular.. tabiri caizse "tüyü diktiler"..
 
Yani bugün ister çöpcü ol işini yap ekmeğini kazan ,ister üst düzey bürokrat ol işini yap ekmeğini kazan ama işte o işi layıkıyla yap yastığa başını koyunca huzur ve mutluluk için de uyu ama nerde o yüzden bunlar kulağıma küpedir KENDİ İŞİMİ KURT GİBİ KENDİM GÖRÜRÜM.
 
Çok geçmiş olsun , bundan sonra da bu ve benzeri markalardan bisiklet alırken 2 değil 22 defa düşünmeliyiz. Kendini iyi baltaladı benim gözümde bu marka.

3-5 daha fazla verip garantisinin arkasında duran markadan almak en güzeli. Sonuçta sadece koruma olarak kask ile gezi-spor yapıyor , zaman zaman da ciddi hızlara ulaşabiliyoruz bir bisiklet için. Sağlıktan daha önemli değil hiçbirşey.

Tekrar geçmiş olsun .
 
Corelli dediğiniz marka, Eskişehir'de beyaz eşya sektörüne yan sanayi üretimi yapan Korel'e ait. Buzdolabı, çamaşır makinesi parçası üreten firmadan bisiklet alırsanız böyle şeyler yaşamanız doğal.

Tek işi bisiklet üretmek olan, ürettiği/sattığı malın arkasında duran markaları tercih edin. "Yerli üreticiyi destekleyeyim" düşüncesinin varacağı nokta ülkemizde ne yazık ki kalitesiz ürün-hizmet ve mağduriyet oluyor. Allahtan size bir şey olmamış ve ucuz atlatmışsınız kazayı. Büyük geçmiş olsun.
böyle bir şeyde suçu kullanıcıya attılar diye böyle bir karalama yapmaya gerek yok. ''Korel Elektronik'' elini taşın altına koyup hammaddeden aluminyum boru imal eden ve kendi kadrolarını kendi yapan tek yerli firma. milliyetçilik en sevmediğim şeydir, ama insanın kendi ülkesinin dışarıya minimum para kazandırarak ürün çıkartan firmaları varken buna köstek değil destek olunması gerekir. Corelli böyle de diğer yerli markalar kullanıcı hakları konusunda çok mu farklı sanki ?
 
Ben de KR300 ü aldıktan birkaç gün sonra giderken aniden gidon öne doğru eğiliverdi hem de yokuş aşağı gidiyordum ve hızlıydım.Allah'tan panikleyim aptalca bişey yapmadım kontrollü bi şekilde durmayı başardım.Meğerse servis elemanı montajda gidon bağlantılarını iyice sıkmamış kendim alyanla sonuna kadar sıktım ... :mad:

Vidalari fazla sikmak da problem yaratabilir, bilginiz olsun.
 
Geri