Scudo Sports

İnceleme Continental GP4000S II

@tuna karahan

Önceki lastikler sıradan yol lastikleri olsaydı (mesela Contiental Ultra Sport veya Vittoria Rubino), bu söylediğinize katılırdım. Fakat GT4000SII gibi üst seviye lastiklerin Schwalbe Marathon gibi sert hamurlu, kalın yapılı lastikler ile arasındaki performans farkı daha fazla bile olabilir.
 
Scudo
Benzer bir farkı ben de Specialized 28mm Espoir Sport'tan 25mm GP4000S'e geçtiğimde elde etmiştim. Kesinlikle farkediyor özellikle ortanın/alt bir modelden geçince. (İç lastikler de önemli tabi).
 
  • Beğen
Tepkiler: D. Oğuz
Ben de bu geçtiğimiz tüm kış ve yağışlı havada tepe tepe ve hunharca kullandım. İnanılmaz derecede başarılı, yol tutuşu muazzam bir lastik. İstediğim renk yanaklı modellerinden de bulduğum an, depo edeceğim. Yabancı forumlarda , tüm mevsimlerin lastiği babında atıfta bulunuyorlar bu ürüne ki kesinlikle öyle :)
Hali hazırda buraya da bir review bırakayım o zaman :)
(link)
 
@D. Oğuz

Başarılı bir test olmuş. Ayrıntılar için teşekkürler. İş başa düştümü forum üyeleri böyle hızır gibi yetişiyor imdada.
 
  • Beğen
Tepkiler: D. Oğuz
@D. Oğuz
Bu lastiği haftada 3 kere patlatan arkadaşım oldu :) Hem ön hem arka. Arkadaş aşırı kilolu değil ve yeni aldığı Canyon yol bisikletinin üzerinde geldi. Bu patlama işi biraz şans meselesi. Ben Mich. Pro 4 service course kullanıyorum. İlk hafta patladı iki kere fakat sonrasında maşallahı var, hiçbir sorun yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: D. Oğuz
23 schwalbe one kullanıyorum, yeni lastikleri 25 Conti GP4000S II düşünüyorum,
one dan geçen oldu mu, karşılaştırmasını merak ediyorum.
 
@r.ezk
Şu anda 25mm Schwalbe One kullanıyorum, daha önce de 25mm GP4000S kullanıyordum. Aralarında hissedilebilir bir fark yok bence. Schwalbe biraz daha kısa ömürlü olabilir, henüz 1000km olmadı ama bazı yerlerinde ufak kabarcıklanmalar var. Aynı kilometredeyken Contiler sıfırdan farksızdılar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan Y.
Salcano XRS 030 ile birlikte bende bu lastiği kullanmaya başladım. Her gün işe gidip geliyorum ve emin olun her türlü yolda bu lastiği 2 hafta içinde denedim. Kilit taşı, parke taşı, mıcırlı yolda ve toprak zeminde. Hatta evimin önündeki caddede iski boru hattı çalışması yapıyor ve ben lastiklerin gücünü denemek adına fazla sürat yapmadan o harap olmuş caddede bu lastikleri test etme şansı buldum. Sonuç olarak ise şunu söyleyebilirim, kesinlikle en ufak bir yıpranma izi yok ve patlama olmadı. Fakat çakıllı yollarda hakimiyet açısından lastiğin yapısı gereği zorlandım. Bir kaç kez bisikletimin arka tarafta dengesi bozuldu. Hatta çoğu defa lastiğimin kenarından çakıl taşı fırlattım.

İlk defa yol bisikleti sürüyorum ve diğer lastikleri deneme şansım hiç olmadı. Fakat kullandığım süreçte bu lastiğin sürüş esnasında bana güven verdiğini söyleyebilirim. Bence başarılı bir ürün.
 
  • Beğen
Tepkiler: D. Oğuz
Lastiği geçtiğimiz 25 günde yaklaşık 500 km kullandım. En ufak bir sorununu görmedim aksine kesinlikle akıcılık olarak bisikletimin kendi üzerinde gelen Schwalbe Durano'lardan çok daha iyi.
Lastikle
Tırmandım(Uludağ)
Uzun sürüşler yaptım(120km üzeri sürüşler)
Performans için denedim(60 ve 40k veledrom sürüşleri)
Hepsinde son derece memnun kaldım.

Bu Pazar günü yarışta kullanacağım. Eminim ki orada da memnun kalacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: D. Oğuz
@Murat B. teşekkürler, 1000 km lerdeyim bende pek bir eksisini görmedim, ama 2000 km de değiştiren var.
yurtdışına çıkmışken bir çift alayım en eniyisi, nasılsa kullanacağım. contilerle kaç km yapmıştınız?

bir de conti. 4 season var, düşündüğüm.
 
@r.ezk
GP4000S'leri 8000 kilometre kadar kullanmıştım, aslında daha ömürleri dolmamıştı fakat birkaç yerinde vectran katmanına ulaşan kesikler vardı. Japon yapıştırıcı ile bu kesikler onarılabiliyor sanırım ama ben tamir ile uğraşmak ve lastiğin yarılması riskini almak istemediğim için değiştirdim.
 
Böyle bir durum var top5 içindeler sonuçta ama kim 50 kg onu bilemem. Ben değilim.
 

Dosyalar

  • image.jpg
    image.jpg
    42,4 KB · Okunma: 101
Continental Ultra Race den sonra kullanmaya başladım, bence aralarında büyük fark var. Çok daha akıcı ve rahat bir lastik. (23c yi 110ps de kullanıyorum.)
 
@Enes Taşkan

O duruma gelince ön ile arka lastiğin yerini değiştirmek icab eder :D Daha fazla kullanılabilirlik açısından.

@Ahmet ERTAN

Herhangi bir sıkıntı olmaz. 85 PSI ve üstü için tasarlanır bu lastikler genellikle. 85 altında kullanırsanız lastik yola fazla yayılacağından fazlaca yabancı etken ile karşılaşabilir, dikkat etmek lazım.


Önümüzdeki kışa aynı marka lastiğin 4 Sezon modelini incelemeye alacağım. Biraz kar, çamurlu dağ inişlerinde ne olur, detaylı bir şekilde yazacağım. Onunla ilgili bir şeyler yok buralarda.

@Çağrı Soylu

Yarışta başarılar dilerim size. Bir kere kontrol etmeyi unutmayın, patlamasın :)
 
@D. Oğuz iç lastik beraberinde gelmiyor değil mi? siz iç lastik olarak ne tercih ettiniz? teşekkürler
 
@Bener E. CST marka iç lastik tercih ettim.

Hafif olması açısından michelin alınabilir, tercih meselesi
 
@D. Oğuz teşekkür ederim, lastik ile beraber birşey gelmiyor. doğru anladım deği mi?
 
4000 S II ler ile iç lastik olarak Continental Supersonic kullanıyorum, tanesi 50g, şu ana kadar problem yaşamadım.
 
Geri