Scudo Sports

Canyon Kullanıcıları Kulübü

Canyon'u fena nazar etmişler. 2016 sezon ürünleri duyurulduğu günden beri işler yolunda gitmiyor. Yani alış veriş yapmadığım bir firma olsa, daha farklı yorumlar yapabilirim.
 
Scudo
haydaa, burada olsa welcome the turkey deriz vallahi. avrupa'nın göbeğinde heleki almanya'da olacak iş mi bu gevşeklik. hiç durmayın arayın hakkınızı ki böyle bir hata yaptıkları için inanılmaz derecede suçlu hissetmeleri veya çekinmeleri gerekir size karşı. o zaman hiç yazmasınlar bisikletin hangi zaman aralığında hazır olabileceğini.
 
İçime doğmadı değil, zaten 1-2 tane zor bulunan outlet kadrolar bu kadar talep doğrultusunda bir aksilik çıkarmasa büyük başarı, kim demişti CEO ları türk bağlantılı olmasın:), yarım saat önce chat den Martin e verdim veriştrdim suçu CEO ya attı böyle talimat gelmiş vs
 
  • Beğen
Tepkiler: itsaboutyou
@itsaboutyou cidden bizim bilmediğimiz birşey var gibi, ya bu süreçte haddinden fazla sipariş aldılar 10-15-20 bin sallıyorum.. üret test et bileşen yetiştir vs yada bu sistem değişikliği cidden bir fiyasko.. Gerçi stok sayısı belli bitti mi bir sonraki tarihe gün veriyor talep aşımı olmaması gerek..
 
  • Beğen
Tepkiler: itsaboutyou
sistem değişikliği ise şayet yeni gelecek sistem tüm bu yaşananları nasıl affettirecek, nasıl bir yenilik olacak müşteriler için; bizlere ne gibi bir faydası olacak çok merak ediyorum.. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: itsaboutyou
Valla ben artık gelecek bisiklerde defo veya hata olmasını bekliyorum, öyle bir durumda gümrük ödedikten sonra nasıl hareket ederiz acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: itsaboutyou
@alpyese senin bisikletten sipariş verdim , bikeguard ve aksesuarlardan para almayacaklar , konfirmasyon gelsin ona göre hareket edeceğim
 
@itsaboutyou sl inden alip indirim yaptirsaydin ya zaten o dediklerini banada verdiler. Sen talep ettinmii 2016 model 7.0 sl i 2015 fiyatindan ?
 
@Dogannn aynen ama indirim vermiyoruz dediler bisiklete , ben de zaten zondayı da aldım , set 105 olsun dedim
 
  • Beğen
Tepkiler: bua
@itsaboutyou gerek görürsen birkaç ultegra parçayla değiştirirsin
 
Canyon: The new confirmations will be definitely shipped within this week.
Ben: Please now that if I do not receive the confirmation this week, I will cancel my order.
Canyon: Thanks for the info. If you want to cancel, let me know.
Ben: What is the point for keeping the order all you guys just tell lies about confirmation

Herkese aynı şekilde davranmıyorlar anlaşılan, biraz daha kafam atarsa eğer cidden iptal edeceğim siparişi
 
Evet konuşmanın devamı:

Canyon: Hi Candas, the point is, that we are offering great bikes and the first ride on your bike would pay back a lot from the waiting time. We absolutely can understand you, but we´re not lying. We´re sending out the confirmations and I hope, you will receive yours, soon. Best, Fabian.

Ben: Yes I know that you are offering good bikes for the price but of course they not the best! And you are offering this because you do not hold any stock or you do not have a contact person in my country or customers are buying bikes just blindly without seeing or touching it! So this is the sacrifice of the customer for the price, you guys are not special than any other good quality bike brands, you are just applying sorry miss-applying a business model.

I'm complaining because I'm reading about the orders on the bike forums, most of the people who is ordered their bike much later than me receiving their confirmations even bikes soon, and also they received special discounts in a way of apologizing. But all I get is "Wait we will send it" for 3 months.

I'm not telling you to send my bike tomorrow all I want is a accurate shipping date so I can plan what will I do, I sold my old bike 4 months ago, because when I ordered my bike your estimates are beginning of October! And I'm not be able to do my sport in these good seasons...

I'm requesting a decent solution about this, please communicate with your supervisor if necessary because I'm demanding decent discount for waiting that much and a accurate shipping date this week.
 
Geri